N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Dreamer: Kiva kuitenkin kun pääset nyt uuteen kiertoon ja yrityksen makuun! Tsemppiä! :hug:

).:) Viime yönä kun olin mennyt nukkumaan (ja mies oli mennyt aikaisemmin), havahduin hetken päästä siihen kun mies tuli takaapäin aivan kiinni minuun koko "komeudessaan"... :D Sain sitten parasta seksiä aikoihin, pitkän kaavan mukaan vieläpä... :heart: ;) :whistle:
Ai niin, menen huomenna käymään kontrolliverikokeissa. Todennäköisesti maanantaina saan tietää onko ovista tapahtunut, toivottavasti.
 
Onnea Dreamer :)

Ja mulle vois laittaa sit kp 3/32... eli täti tuli kylään taas vaihteeks :ashamed: mutta ehkä olen hullu mut nyt on greippimehu kuuri ja kaikki mahdolliset vitamiinit käytössä!! katsotaan nyt miten käy vai käykö mitenkään.. saahan kaikkea aina kokeilla :whistle:

Sirpula Kivan "yllätykset" sait mieheltäs... mäki haluan tollasia ylläreitä.. :p
 
Sirpula. meilläkin päästään nyt ihan kunnolla touhuilemaan kun menkat ohi... ;) Onpa tuo mies jo siihen suuntaan vihjaillutkin, ettei malttais housuissaan pysyä...

Nuoriäiti87: Pahoittelut menkoista :hug: Kyllähän noita vitamiineja on hyvä syödä ihan muutenkin, vastustuskyvynkin kehittymisen kannalta. Ei niistä ainakaan haittaa ole :p

Minä asustelen tämän ukkoni kanssa Kajaanissa :)
 
Dreamer: Onnea menkoista! :D Ymmärrän todella hyvin kuinka ihanaa on saada menkat noin pitkän tauon jälkeen, ihan samoissa lukemissa mulla meni viime keväänä. Maaliskuussa oli edelliset menkat ja sitte kesällä terolutien aikaansaamana seuraavat. Onneks ei oo enää niin pitkiä tarvinu kestää! :attn:

Huomasinpa sitte tänään että miehen sisko raskaana. Alkusyksystä hällä oli kohdunulkoinen, jossa meni toinen torvi kokonaan. Pian saanu seuraava silti alkunsa, ku aivan selvä maha oli jo. Ihme ku en oo aiemmin huomannu, mut voihan se olla etten oo vaan ulkovaatteiden alta huomannu, muutenkaan en nyt niin monesti oo häntä tavannu viime aikoina. Vähän harmittaa nyt kun menin joskus tammi-helmikuussa hälle märiseen tästä meijän asiasta kun sattu tuleen puheeksi, olihan hän jo sillonki paksuna... Neljännen lapsen on siis saamassa nyt sitte. Sainpa hyvän syyn mässyttää suklaata. :snotty: :snotty: :ashamed: :|
 
Kyllä mä täällä lukemassa olen käynyt, mutta en ole jaksanut kirjoitella :) Eilen mentiin maalle vanhempieni luokse, jossa piti viettää viikonloppu, mutta soittivat illalla yövuoroon synnärille.. Ensimmäistä kertaa teki välillä pahaa hoitaa toisten tuoreita vauvoja :( Menkat alkaa olla historiaa, nyt siis kp 4 eikä enää ole tullut vuotoa, joten oli todella lyhyet ja niukat menkat, mutta odotettavissa oli, kun skopian jälkeen jälkivuoto oli niin runsasta.. Mutta nyt alkaa flunssa tulla, koko ajan nenä vuotaa ja heikko olo :(
 
Hienoa, että Dreamer pääsi uuteen kiertoon vihdoin ja viimein! =)

Nuoriäiti87: Pahoittelut tädistä. :|

Orion: Tommoset raskausuutiset on rankkoja. :( Jaksamisia!

Itselleni ei ole onneksi tullut nyt lähiaikoina tietoon lähi-/kaveripiirin raskauksia. Sekin jo riittää, että tulee paha mieli, kun kaupassa näkee raskaana olevia. Tuntuu, että nykyään tulee vaistomaisesti kaupassakin katsottua lähes jokaisen nuorehkon naisen vatsaa, että pullottaako se. Ja tuntuu, että vaikkei haluaisikaan niin silti huomaa kaikki raskaana olevat... :ashamed: Tosi masentavaa...

ON: Kp 7 menossa eikä ole enää yhtään sitä "uuden kierron innostusta" mikä yleensä tässä vaiheessa kiertoa on jo menossa. Nyt vain on huoli ja masennus siitä, että clomit ei yksistään riitäkkään meitä saamaan lasta. Tosi pieni prosenttihan niilläkin on vain mahdollista onnistua per kierto. Ei auta kuin elää sen asian kanssa, että vaikeaa on ja vielä vaikeammaksi muuttuu. Nyt vois lähteä nauttimaan tuosta ihanan aurinkoisesta ja keväisestä ilmasta pihalle! Jos sitä vähän piristyisi. :heart:
 
Tinttu: Minäki katselen joskus vaivihkaa että näkyykö mahaa. :ashamed: Ja kumma kyllä niitä raskaana olevia on liikenteessä PALJON! :attn:


Mulla sitte kp 1 tänään. Odottelin menkkoja vasta huomiselle, mutta mitäpä se haittaa vaikka tänään jo alkoi. Parempi vaan kun on ajoissa. :) Viikon päästä tiistaina mulla on sitte se aukiolotutkimus. :) Niin se aika vain kuluu...
 
Orion: :hug: Jännittääkö jo kovin tuo aukkari? Tsemppiä siihen kovasti! Hyvin se menee. Hyvä itsellä nyt tsempata muita, kun itse on tuon aukkarin kokenut. Minä ainakin pelkäsin ihan hitosti sitä, mutta toimenpide osoittautuikin tosi helpoksi ja yllättävän kivuttomaksi. =)

Dreamer: Totta. Pitänee yrittää mennä koko kierto tuolla "nollavaihteella". :)

Sirpula: Joko sait tietää onko ovista tapahtunut? :p

Dreamer kyseli tuolla aiemmin, että mistä kukakin on kotoisin... Me asustellaan Kajaanissa. Murppakin on Kajaanista! :eek: Pieni on tämäkin maailma. Tiedä kuinka lähekkäin asutaan ja ties vaikka monesti oltais jossain törmättykin, mutta ei vaan tiedetä. ;)
 
Hei tytöt..

Palaanpa sitten teidän seuraanne. Mun raskaus osoittautui tuulimunaksi ja lääkkeellinen keskeytys tehtiin viikonloppuna. Kyllähän tää tuntuu epäreilulta, mutta kohdunulkoisen raskauden epäilyn jälkeen tuulimuna oli valtava helpotus. :) Ja tiiänpä ainakin, että voin tulla raskaaksi. Huonoa tuuria, että se tuulimunaksi osoittautui. Toivottavasti seuraavaan raskautumiseen ei vaan mene yhtä kauan aikaa!
 
Tinttu Korjailen :)
Khaos Eikä :( Heti kun näin, että olet kirjoittanut, tuli ontto olo.. :( Haluatko jo listalle, laita kp:t niin lisään :) Toivottavasti tärppää pian :heart:

ON: Perjantaina ultra, katsotaan ovuloinko luomuna ja ensi maanantaina 1v. hääpäivä :) Ei kovin korkeat odotukset, mutta illalla juteltiin miehen kanssa asiat selväksi, itkettiin ja juteltiin.. Puhdisti ilmaa :)
 
khaos: :hug: Tuulimunat ja keskenmenot pitäs olla vaan semmosilla joilla tärppää heti helposti, jos on pakko kenelläkään olla. :( Toivottavasti seuraava tärppää pian!

Dreamer: Juu enpä oikeestaan oo pettyny. Ei mitään tunteita herättäny, kun en muuta oikeestaan odottanutkaan. Ihan hyvä vaan että tuli ajallaan, saapa tuon aukiolotutkimuksenki alta pois sillon ku pitää. :)

Tinttu: Kiitos tsempityksestä. :) Ei vielä hirveemmin jännitä, oikeestaan en juuri asiaa edes ajattele. Ehtiihän tässä vielä jännittämään. :D Viimeistään sit odotushuoneessa. :D


Eivät sitte päästäneet mua verenluovutukseen. :( Viimeksi en päässy hemoglobiinin takia, nyt sen takia ku oon popsinu teroluteja ja raskaus on yritteillä. Eli en varmaan sitte enää ikinä luovuta verta, ellei sit joskus 15 vuoden päästä. 2 kertaa ehin luovuttaa, ja siihen tyssäs. Ekalla kerrallakaan ei saatu ees pussia täyteen... :attn:
 
khaos: Voi ei. :( Olen todella pahoillani puolestasi! Voimia! :hug:

Orion: Siis et voinu luovuttaa verta, koska sulla on käytössä terot ja raskaus yritteillä??? :eek: Kyllä vaan mulla onnistu verenluovutus viime kesänä, vaikka kirjoitin alkukyselyyn, että käytän teroluteja (tosin vauvayrityksestä en puhunu mitään B) ). Juu, ei sitä aukkaria kannata turhaan jännittää. Tai ainakaan hirveen paljo etukäteen. Kerkee sitte siellä odotushuoneessa... ;)

Dreamer: Toivotaan, että ovuloisit normisti. :) Ja onnea jo etukäteen 1v hääpäivän kunniaksi!! :flower:

 
Tinttu: Juu, oli ilmeisesti just tuo vauvan yrittäminen siinä esteenä, ei niinkään ne terolutit. Jotai yrittivät sanoo että se voi haitata sitä raskautumista tai jotain, en mä tiedä mikä siinä sitten oikeesti on... Sanoinki että on sitä muutenki jo pitkään yritetty ja ettei se oo just nyt alkamassa muutenkaan se raskaus, mut...en tiedä, en viitsiny jäädä jankkaamaankaan. Vaikea kai kenenkään on uskoa, että nuorella ihmisellä on vaikeuksia tulla raskaaksi, kun se yleinen olettamus on että parikymppisillä onnistuu helposti... :headwall:
 
khaos: Sanattomaksi vetää. Voimia sulle ja onnea uuteen yritykseen! :hug:

Tinttu: Juu, tänään sain vastauksen: Jippijaijee!!!!!!!!! Soitin äsken siitä progesteroni-arvosta, niin se oli tasan 20!! :attn: Kun viimeksi se oli 2.7.. joten liekkö clomeista todellakin noin suuri apu ollut. Oon aivan onnessani! :heart: :D

Nyt takaisin töihin, karkasin koneelle... :whistle:
 
Sirpula: Hieno homma! Onnea! =) En nyt muista onko aiemmin ollut puhetta, että tikuttelitko tässä kierrossa ovista? Saitko ovisplussaa tai edes tummenevaa viivaa? Vaikka eipä sillä enää ole merkitystä, kun kerta prog. arvo oli tuo 20. Itsestänikin olisi ollut ihan kiva tietää paljonko clomit nosti tuota arvoa, kun itselläni oli silloin alkujaan se arvo n. 1. Progesteronin mittauksessa mulla ei tarvinnut käydä, kun gyne näki ultralla että munasarjaan on muodostunut keltarauhanen eli munasolu oli myöskin irronnut. Mielenkiinnosta vain kyselin, että saitko myös ovistikulla plussan kun kerta ovis on tapahtunut... :)

 
Khaos, todella pahoillani puolestasi :hug: Ylös noustaan pikku hiljaa... Hyvä, että osaat ajatella asiaa noinkin positiiviselta kannalta.

Ihanaa juhlimista hääpäiväksi Dreamer. Hellikää toisianne ja juhlistakaa omaa päiväänne :D Meilläkin juhlitaan, mutta vasta kesäkuussa, 3v. tulee täyteen.

Orion, harmi ku et päässy luovuttamaan :| Minä en oo päässy kanssa, mutta mulla diabetes evää oikeuden luovutukseen *ihan epistä*... Onnea ja tsemppiä aukkariin

:wave:

Onnea Sirpula hienosta progesteroniarvosta! Nyt sitten vain sormet ja varpaat ja kaikki solmuun, että tärppäis :D

Täällä päin... Eli perjantaina gyne kattoo ne meidän paprut läpi ja päättää jatkoista.. Jännittää ihan älyttömästi jo nyt. En ees tiiä, ilmoittaako ne jo perjantaina sieltä polilta.. Pelottaa, että jos joudutaanki suoraan johonki koeputkihedelmöitykseen... *tiiän, ei piä ajatella vielä*
 
Murppa Hääpäivä vietetään kotona, ehkä jopa erillään, kun tyttökoiran leikkaus on tänään, niin jos poju ei osaa käyttäytyä niin minä lähden tytsyn kanssa maalle.. Meilläkin olisi 4v. kihlapäivä ensi kuussa, niin se aika menee.. Ja meilläkin perjantai on jännityspäivä, huih.. Onnea teille sinne :)
 

Yhteistyössä