N. 10kg pudotus Vol.2

Liikuntapäivis

Ma: Astanga 20min, 50min hölkkälenkki, Paino 61,0kg

Ti: Astanga 50min, Paino 61,0 (+-0 maanantaista)

Ke: lenkki 40min, Paino 60,7kg, VY 86cm

To: Lepo, Paino 60,7kg, VY 85,5cm

Pe: spinning 55min, 30min kävellylenkki, Paino 60,7kg (-300g maanantaihin), VY 85,5cm

Hyvää viikonloppua!
 
Heips vain!

Miten kaikilla menee?? Vähän nyt kuulumisia kehiin!!!!

Mää kävin tänään pitkästä aikaa salilla ja oli kyllä mukavaa, pitää taas ruveta tauon jälkeen säännöllisesti käymään. Lenkilleki pitäs lähtä mutta ei hirveesti tuohon vesisateeseen tee mieli mennä..
Salaatilla oon tänään taas "pärjänny" ku tosiaan eilen tuli sitä kiinalaista syötyä..
adelina: Mää syön aina kanaa hapanimeläkastikkeessa joten jos jotain semmosta sieltä kirjasesta löydät niin olisin kiitollinen =)

Poika alko viime yönä oksentaan.. Ei oo kyllä nyt päivällä enää oksu tullu mut vatta löysällä.. Hampaita kovasti pukkaa, voisko siitä johtua? Ei oo kyllä kiva jos jonkun taudin on pukannu päälle..

Harrastaako täällä kukaan muu mitään liikuntaa ku ina mun lisäksi?

 

Mahtuisinko mukaan? Minulla on tuo syöminen ja löhöily riistäytynyt käsistä. Tavoitteena on -7kg ja tuntuva liikunnan lisäys.

Keskenmenon jälkeen olen vaan syönyt ja lenkille lähteminen on tuskaa....

Painoa olisi 62.5 ja pituus 162cm.
 
a-alisa:Tervetuloa mukaan :flower: Ja :hug:
Mukava saada uutta verta tähän porukkaan ettei ihan hiipuis tää ketju kokonaan.. Millä keinoilla oot aatellu ruveta tiputtaan painoa, vai vaan ihan yleisesti tarkkailla syömistä ja lisätä liikuntaa? Kerro toki itestäs lisää, jos siis vaan haluat =)
Meillä on maanantai punnituspäivä jolloin ina päivittää tulokset mut me ainakin inan kans punnitaan joka päivä ja pidetään liikuntapäiväkirjaa. Mää olin tuossa vasta reissussa ni en oo vielä tälle viikolle sitä alottanu mut ens viikolla sitten..
 
Ajattelin vaan tarkkailla syömistä. syödä sännöllisesti ja terveellisesti. Jättää kaikki makea ja valkoinenleipä pois. Liikunta pitäis saada palautettua siihen raskautta edetävälle tasolle ainakin. En harrasta muuta liikuntaa kuin lenkkeilyä.

Meillä on uusperhe/suurperhe lapsia on viisi ja kuudes olisi tervetullut. Olen kotiäitinä ja siinä sivussa yritän opiskella uutta ammattia.

Tavoitteena olisi saada puolikiloa viikossa pois. Kokemuksesta tiedän, että 3kg onnistuu hyvin ja se siitä sitten. Viikolla 41 painotavoite on tuo 55kg.
 
Morjens :wave:
juu, pari viikkoa meni ja kun on niiiin hidas kone tuolla isukilla, niin en jaksa edes avata. Rakentaminen ja stressi taitaa laihduttaa, viime viikolla pääsin jo lle 77kg, mutta ilmotan uuden painon vaikka maanataina.

hienosti taitaa teillä mennä, lumokos se oli vöhön repsahtanut? nyt vaan uutta tsemppiä, kun aurinkokin taas paistaa ja vaatteet vähenee...

Yritän päästä taas sisään juttuihinne!

Enni
 
Laitelkaas kokemuksia Painonvartijoista! Hyviä ja huonoja. Miten on paino pudonnut jne...

Ajattelin nyt liittyä kun en ole itsekseni saanut kuin tuon 4 kg pudotettua ja nyt motivaatio on melkein nolla :ashamed: Jospa vaikka äippä haluais lähteä mun kanssa.. Se alkuvuodesta sai PV:n avulla n. 8 kg pois :)
 
Tämä tyttö on viime yön ja tämän päivän oksentanu ja psknt joten pisteet on ainaki pysyny kurissa |O Ees appelsiini mehu ei pysy sisällä..

Lumo: Mää lasken painonvartijoiden pisteitä.. Yritän huomenna jaksaa kirjottaa enemmän, nyt ei pysty.. :x
 
Moikka kaikille!

Täällä on vietetty tuskaisia iltoja, kun tekis niin kovasti mieli syödä vaan. :eek:

Minäkin ajattelin ruveta pitämään kirjaa liikkumisesta, mutta puntarilla käyn vaan perjantaisin ja maanantaisin.

Su: hölkkä 45min

Paino oli tänään 62.2 kg.

perlos Toivottavasti olo on jo parempi.
 
Moikka, eien juhlittiin ja painokin sitten 61,2kg.. eli +200g viikon saldo :/ Nooh ei se mitään, on ollutkin pitkään jo miinus tai nolla viikkoja.. tällä viikolla taas tiukempi ote laihduttamiseen, liikuntaa on ollutkin ihan hyvin viimeaikoina.

Tervetuloa a-alisa mukaan! Laitan sut mukaan etusivulle samalla kun päivitän tuloksia (Illalla kun mahd. moni on käynyt kertomassa) Jos haluut sun nimen alle jonkin pikku kuvauksen ittestäs niin kerro ;)

Perlos: Oisitko pieniin päin ;) Ois kyllä aika nopeesti käynyt onni, mutta oisko mahollista?

Lumo: Mulla ei oo painonvartijoista kokemusta mutta ihan tav. kalorien laskemisesta on, ja kyllä se motivoi ja kannattaa! Mulla selkeesti enemmän lähtee jos lasken kalorit kuin siten että syön oman tunnon mukaan (tulee laitettua liikaa voita leivän päälle ja spagetti yms. annokset kasvaa liian isoiksi ilan laskemista).

Enni: Tervetuloa takas:) Vaikken oo ajatellutkaan että oisit meitä jättänyt..

Liikuntapäiväkirja:

Ma: Paino 61,2kg, VY 86cm

Kohta lenkille :wave:
 
dodiin... puntarilla käyty ja olihan se vikonlopun syömistenkin jäkeen laskenut tuo paino, eli tänä aamuna 77Kg, eli -400g tuohon parin viikon takaiseen. Olen todella tyytyväinen kyllä, koska en ole laihdutusta ehtinyt ajattelemaan....
Nyt taas kun paino olikin positiivinen ylläri ja kun on alennusmyynneissä sovitellut vaatteita, niin motivaatiotakin alkaa taas löytymään... eli yritänpä taas hieman ryhdistäytyä ja saada painoa alaspäin jos sitten taas pitäs sen sitten siinä. sellasella taktiikalla näköjään on tullut nyt mentyä, että välillä tsemppaan ja sitten taas vaan yritän että paino asettuisi uuteen lukemaansa, no hyvinhän tällainkin on tullut jo 5 kg pudotettua ja nyt siis ollaan jo alle sen, mitä ennen raskautta painoin.

meillä on poika (7kk) alkanut konttaamaan, nousemaan tukeavasten yms mukavaaa jakokoajan saa perässä kulkea kun nousee siis seisomaan kaikkea vasten, myös hampaita on tullut, joten yöt ollu senmukaisia, mutta eiköhän tämä tästä... jos lähtis ulos...

omaa tarinaa tui nyt.... sorry


enni
 
Huomenta päivää!

Tänä aamuna paino 71,3kg, mut saa nähä pysyykö ku tuli tuo elimistö tyhjennettyä aika hyvin. Mut tavote ois että ei viikon päästä ois noussu..

ina:En usko että oon pieniin päin koska meillä koko perheellä on nyt tuo "tauti" ollu. Miehellä alko jo reissussa ja sit tuli pojalle ja nyt mulle.

Mut nyt alkaa jo helpottaan. Vielä en oo syöny mitään mut ainaki kahvi maistu ja se on pysyny sisällä. Eilen ei siis nesteetkään pysyny.

Painonvartijoista: Mää siis lasken pisteitä mut en käy missään kokouksissa tms. ja on kyllä ollu tosi paljon hyötyä. Voin suoraan sanoa että en ois onnistunu näitä kiloja pudottamaan ilman pisteiden laskua (oon siis niitten avulla nyt pudottanut marraskuun lopusta lähtien n.15kg, muistaakseni)
Yksikseen ku noita pisteitä laskee ni pitää kyllä olla itsekuria ettei huijaa ja järkeä päässä ettei syö vaan herkkuja pisteitten edestä ja sit ei kunnon ruokaa ollenkaan. Mut mulle tuo sopii, en vois kokonaan kieltäytyä herkuistakaan mut kohtuuden rajoissa osaan pysyä. Ja tokihan niitä retkahduksia tulee mut sit vaan vähän tiukempana seuraavina päivinä. Tärkeintä on olla rehellinen itselle.

a-alisa: Sinä siis ihan hölkkäät! Oon kade! Itekki haluaisin mut ei taida kunto riittää. Tai viitseliäisyys.. Siis en oo ikinä ees kokeillu.. Oon vähän outo, oon kade muille jotka hölkkää ja sit ite en ees testaa miten jaksaisin :whistle: Mää oon luonteeltani vähän semmonen kaikki mulle heti nyt, eli haluaisin heti keveästi hölkkäillä pitkiä matkoja :LOL: Mut yritähän pysyä roudussa syömisen suhteen.. Tekeekö sulla mieli syödä vaan ja mitä vaan vai jotain herkkua? Mulla on joskus noita syömis haluja että ihan sama mitä syö kuhan jotain. Ei tarvi olla välttämättä herkkujakaan mut pelkkä porkkanakaan ei riitä. Noi on vaikeita päiviä. Sit ku tekee mieli herkkuja ni on helpompaa ku voi syödä esim. pätkiksen ja se on sillä ohi ja ei pätkis nyt kovin isoa haittaa tee. Mut tsemppiä, tiedän tasan tarkkaan tunteen.

Enni: Ihana, teillä alkaa vilkkaat ajat. Meillä poika 10kk ja on suuna päänä joka paikassa vaikkei vielä ees nouse seisomaan. Pari kertaa on "vahingossa" tukea vasten noussut että tuskin menee meilläkään enää kauaa. Mut tuo konttaus ja mieletön uteliaisuus. Nämä hetket ku ukko on päikkäreillä on todellakin luksusta. Mut ihana on silti seurata ku nyt koko ajan oppii jotain uutta. Meillä on tullut n. kuukausi sitten eka sana äitti/äittä :heart: Kyllä oli sydän sulaa =)

Adelina: Kiitos! Noissa friteeratuissa on kyllä paljon :eek: Ite en syö niitä joten varmaan vois ainaki ton 4 pistettä huoletta vähentää.. No ei se nyt niin justiin oo, pitää vähän soveltaa.
Hei ina: Saatkos sää selville jostain kalori jutusta että mikä on friteeratun kanan ja ei friteeratun kanan ero? Ihan vaan mielenkiinnon takia mut jos menee hankalaksi ni ei tarvi ruveta ettiin =)

No niin, taidampas vielä tuon päivän lehden rauhassa lukea ku ukko päikkäreillä, ja kai sitä aamupuuroakin ois hyvä kokeilla.

Heippa :wave:
 
Perlos: joo, on kyllä vauhtia ja tosiaan nopeaan kaikki kehitys sitten tapahtuu, kunhan lähtee liikkeelle. Ei ole mulla enää pikkusta vauvaa, joka viihtyisi vaan äipän sylissä .

Luulis että friteeraus nostaa pisteitä aikalailla....

Mulla kanssa iltoja, kun vaan koluan kaappeja, että jotain vaa suuhun... :ashamed: ja jos sellasella ololla menee kauppaan, niin huh huh... ja mulla tosiaan käy välillä niin (varsinkin kun olen kahden pojan kanssa) että terveellinen ruoka jää syömättä ja mässytän kaikkee muuta :ashamed:
No, nyt ajattelin nauttia kaupungissa olosta ja lähteä lounaalle Eloselle ja siellä ihanaa kanasalaattia :p siis kun rakennetaan maalle, niin sitten sieltä ei niin vaan tollasta tehäkkkään niin ajattelin nyt sitten varastoon tehä.... rahaa ei tosin tollaseen olis ja pojalle pitäs alesta hakea vaatettakin ja kaippa ne kengätkin on sille hankittava kohta..

Mä kanssa juoksin jossain vaiheessa, mutta mulla on polviongelma... tai siis olen sen tenniksessä lyönyt ja se on tähystetty kaks kertaa ja kuvattu ja magneettikuvattu jne ja mitään ei muka löydy, vaikka kipeytyy heti kun vähän enemän jotain teen. No hyvä kuitenkin tietää, että mitään rakneteellistä siellä ei pitäs olla, että kivun raijoissa saan siis liikkua. ostin kyllä siihen tuen ja se helpottaa vähän. Pitäs vaan tuota painoa saada vielä pois, jos meinaisi hölkkäillä....
aikas nopeasti muuten pystyy hölkkäämään pitkänkin matkan sillai hidasta hölkkää. Mä muista että sillon joskus kus tota tein, niin ei voinut enää alkaa kävelemään, kun oli vauhtiin päässyt... oi niitä aikoja, kun oli kuntoa ja vähän kokoa...

Jep, taitaa poika heräillä kohta, niin lähetään ulos, jos ei ala vaan satamaan.... on tuo poika tosiaan jo niin utelias, että pitää jotain päiviin kehittää,tai koluaa koko kämpäm juurikin ne kielletyt paikat moneen kertaan,

mutta :wave:
 
löysin vanhasta pistevihosta tällästä...

friteerattua lihaa/kalaa hapanimeläkastikkeessa 14p
kanaa ja ananasta 8p
kanaa ja kasviksia kastikkeessa 7p
kasviksia hapanimeläkastikkeessa 3p

että noista voi jotain varmaan päätellä ainakin...
 
Ei lähtenyt äitee mun kanssa Vartijoihin eikä yksinään riitä motivaatio käydä :/ Ei se auta kun koittaa palautella itseään taas ruotuun. Tänään on onneks mennyt ihan hyvin. Kaloreita suurin piirtein seurailen mutta laskenut en ole. Sitäkin vois kokeilla :)
 
Huomenta kaikki kilojen kanssa painiskelevat kohtalotoerini!!!

uusi aamu on taas koittanut ja tästäkin päivästä voisi tehdä kevyen.... ;)
no joo.... siis tsemmiä taas kaikille ja motivaatiota niille joilta se on hävinnyt, eli itselleni myös toivotan...

famu haki pojan äskön puistoon, ja tämä tytsy lähtee kosmetoloooogille.... :wave:
 
Voi ei Ina!!! toi on kyllä harmillista...

taitaapi kaikki olla lenkkeilemässä :D

No, minä alan siivoamaan tai siis silittmään kun sain poitsun nukkumaan toviksi.

Mua muuten alko jo itteenikin naurattamaan kun selittelin höllyvää vatsaani sillä, että olenhan vasta synnyttänyt... siitähän on jo 7kk :headwall: että pitänee keksiä uusia syitä :LOL:
 
Mulle sitten iski noidannuoli viime yönä ja nyt aika lääkehuuruissa olen. En siis pääse sängystä ylös vuoron perään kivun ja sekavuuden takia :kieh: Tämäkin vielä.. Eli nyt syön mitä pystyn, tekee nimittäin kaikki vähän pahaa.

Mut palaan taas myöhemmin, nyt ei enää kykene..
 
Moikka kaikille!

Syöminen tuntuu nyt aika vaikealle. Pitäisi varmaan alkaa laskea kaloreita, mitä en osaa. Entäs ne painonvartioiden pisteet. Oletteko kaikki olleet painonvartioissa mistä olette saaneet ne listat, joista näkee mitä mistäkin tulee pisteitä. Jotenkin tuntuu etten osaa syödä oikein. Syön helposti liian vähän ja sitten sorrun kamalassa nälässä johonkin turhaan.

Vettä olen alkanut lipittää oikein urakalla. Juominen minulla on ollut lähinnä tuota kahvia.

Lenkkeilyn olen aloittanut viime syksynä. Hitaasti ja rauhallisesta hyvää tulee. Nyt vaan tuo raskaus ja kaikki vaikutti niin, etten ole jaksanut lenkkeilyä edes ajatella. Melkein kolmen kuukauden tauko tuntuu kyllä vauhdissa. Tänään juoksin aivan liian kovalla sykkeellä ja sehän on ihan tyhmää. Aloitin viime syksynä juoksuohjelmalla mikä oli tosi hyvä juttu. Nyt olen siitä tipahtanut enkä tiedä miten jatkaisin. Taidan aloittaa jonkun ohjelman taas
syksyllä.
..........................................
Liikuntapäivis:

Ma: lepo
Ti: Hölkkä 45min
..........................................

Sori, että tuli vaan omia juttuja....

Ihania kesäpäiviä kaikille :flower:
 
Moi, päivitin.. mihinköhän on suuri joukko meitä jäänyt? Tulkaa ilmottelemaan ittestänne!?!

Mä herkuttelin eilen ja painossa näky tänä aamuna 62,5kg huh..no eiköhän se siitä laske taas..

Liikuntapäiväkirja:

Ma: hölkkä/kävely lenkki 25min, Paino 61,2kg, VY 86cm
Ti: Ei mitään, Paino 62,5kg (+1300g maanantaihin), VY 87cm


Perlos: Voi vitsi parane pian!

Alisa: Mä en tajunnut ollenkaan että olit saanut keskenmenon, olen todella pahoillani! :hug:

Nukkumaan
 
Liikuntapäiväkirja:

Ma: hölkkä/kävely lenkki 25min, Paino 61,2kg, VY 86cm

Ti: Ei mitään, Paino 62,5kg (+1300g maanantaihin), VY 87cm

Ke: Crossing 40min, kävelyä 30min, Paino 61,4kg (+200g maanantaihin), VY 86cm

Kiva päivä, on tullut syötyäkin terveellisesti!

Moikka taas!

 
Matti Myöhäinen täällä taas :wave: tämän siitä saa kun vuorotyötä tekee ettei jää yhtään aikaa omalle elämälle :ashamed:

Paino 84,5 kg:ssa. Paskattaa niin kovaa kun on motivaatio niin maassa ettei mitään väliä... Onneks ei niin hirveästi ole noussut... Koittakaas vähän potkia persiille tätä :kieh:
 
Liikuntapäiväkirja:

Ma: hölkkä/kävely lenkki 25min, Paino 61,2kg, VY 86cm

Ti: Ei mitään, Paino 62,5kg (+1300g maanantaihin), VY 87cm

Ke: Crossing 40min, kävelyä 30min, Paino 61,4kg (+200g maanantaihin), VY 86cm

To: Paino 61,2kg (+-0 maanantaihin), VY 87cm

Lumo: Muakin vähän paskattaa:) kun oon niin terveellisesti elelly ja kaloreitakin laskenut ton maanantain mässäilyn jälkeen ja tuntuu että sillä ei oo mitään merkitystä.. vaikka onhan paino siis tosta tiistain valtavasta lukemasta tippunut takas maanantai aamun lukemiin, mutta olin jo monta viikkoa sitten lukemassa 60,8 ja toioin että se maaginen 60kg ois mennyt pian rikki. Nyt mulla on sellanen tavote että tän heinäkuun aikana paino tippuis sen 60kg alle. Auttaisko sua jos ottasit jonkun sellasen pienen osatavotteen eli esim. alle 82kg heinäkuun aikana (-650g/vk) ? Niin ei tuntus nin kovalta urakalta..
Toi vuorotyö on kyllä vihoviimestä :|
 

Yhteistyössä