N. 10kg pudotus Vol.2

Jaahas... sitä lähetään taas huomeena rakennuspuuhiin, mutta mies on lomalla, niin netin käyttö on jokapäiväistä, joten ehkä mäkin pääsen taas ruotuun, kun käyn täällä teidän saavutuksianne joka päivä seurailemassa.
Ja minun on helpompi syödä järkevästi kun en ole yksikseen pojun kanssa....

Mutta nyt :wave:
tsemppiä huomiselle kaikille, itse en odota mitään laskua, toivon vaan ettei ole nousuakaan....
 
Mulla oli ihme kyllä miinusta tullut, vaikka oon elänyt hunningolla.. eli paino oli 61,3kg eli -400g viimeviikosta. Aamulla alotin taas tiukemman laidutuksen, mites ennin tiukempi jakso on alkanut?

Liikuntapäivis:

Ma: 60min lenkki, paino 61,3kg

Tuun sitten päivittämään kun on tuloksia tullut.. Tulkaa äkkiä.. Nyt kun on taas kiireet hellittäneet ja laihdutus innostus taas kohallaan niin kaipaa niin paljon teijän muiden kuulumisia :heart: Se on hyvä että vaikka välillä itsekullakin on hiljasempia viikkoja laihdutuksen osalta niin silti osa aina on innolla puhkumassa ja pitämässä pinoa pystyssä..
 
Terve! saako yksi laihduttaja liittyä tähän mukavan tuntuiseen joukkoon? :wave:
Olen kylläkin jo suhteellisen pitkällä laihduttamisessa, mutta vielä pikkasen olisi saatava karistettua B)

Jos saa liittyä, niin kyselen pientä infoa tästä aiheesta:
eli milloin tänne ilmoitellaan punnitusuutiset? kerran viikossa?

Kerron nyt vähän itsestäni:
Pituus 180cm
Lähtöpaino 19.3.08; 78.1kg
Paino tänä aamuna 66.3kg, eli lähtöpainoon verrattuna -11.8kg
Tavoitepaino 65kg
Eli vielä olisi 1.3kg tiputettavana ja sitten _pitäisi_ olla tyytyväinen taas vähän aikaa painoonsa! :D

Olen siis kahden pienen lapsen äiti ja mukavaan tahtiin koitan tiputtaa painoani.
Kaikissa välitavoitteissani onnistuin (75kg, 70kg 68.1kg).
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen onnistunut laihduttamaan, joten olen ylpeä itsestäni!
Keinona käytin niinkin yksinkertaista keinoa, kuin epäterveellisen ruuan poisjättämistä (suklaa, limsat, jäätelö ym. rasvaiset herkut) ja rupesin syömään salaatteja enemmän.

Tässä vaiheessa ei enää teekään mieli mitään herkkuja ja on helpompi kieltäytyä niistä, kun huomasi onnistuneensa sillä keinolla. Alkuun oli kyllä todella hankalaa tällaiselle roskaruuan suurkuluttajalle kaikista herkuista luopuminen.
Silloin tällöin kuitenkin palkitsen itseni jollain herkulla, mutta yritän painottaa herkuttelun vain juhliin (syntymäpäiville, ristiäisiin, rippijuhliin jne.)
 
Moikka!

Tervetuloa narsissi! mahtava urakka takana, sulla on vissiin enää lähinnä painoon hallintaa..


Mulla on nyt alkanut uusi hyvä vaihde laihdutukseen, tai on se vaihde kokoajan ollutkin eikä plussaa oo tullut, muta kuitenkin oli kaksi vähän löysempää viikkoa.. ja siis en niitä kadu, pitäähän kropalle antaa leoakin välillä..

Nyt moi
Liikuntapäivis:

Ma: 60min lenkki, paino 61,3kg

Ti: 60min lenkki, paino 61,0kg (-300g maanantaista)

Tulkaa muutkin kertomaan tuloksia, laitan illalla päivitykset... :wave:
 
Moikka, onko teillä muillakin ollut ongelmia tän kaksplus sivuston kanssa kun ei oo kuulunut kenestäkään? Nyt vasta pääsin tännne, enkä enää jaksa päivittää maanantain päivityksiä.. huomenna sitten..

Liikuntapäivis:

Ma: 60min lenkki, paino 61,3kg

Ti: 60min lenkki, 60min pilates paino 61,0kg (-300g maanantaista)

Ke: lepo, paino 60,8kg (-500g maanantaista)

 
Olen kahden pojan äiti (2v8kk ja noin 2kk), imetys loppusuoralla ja ajattelin että voisin aloitella painonpudotuksen. Eli jotain tietoja: Pituus: 158cm, Tavoitepaino: 60kg,paino nyt: 73kg, eli pois tarttis saada sellaset 13kg. Näin ensalkuun tarkoitus olisi jättää herkut pois(niitä menee paljon) ja tehdä vaunulenkkejä ainakin sen neljä kertaa viikossa...Mikä päivä teillä on punnituspäivä? Oliko jotain muuta oleellista mitä mun pitäis kertoa tai tietää?
 
Moikka!

Tervetuloa Wilhelmi08! Ei meillä täällä normaalisti ole näin hiljasta, mutta on silti kivaa kun tulee uusia pudottajia koska ei laihdutus kavereita voi koskaan olla liikaa:) Saanko udella, että miksi imetys on loppusuoralla? (Tarkoitukseni ei ole painostaa jatkamaan vaan itse imetykseen hurahtaneena tahdon tukea imetyksen jatkamista, itselläni kun on ollut paljon mutkia imetysmatkassa ja tiedän miten hankalalta se voi välillä tuntua Nyt kuitenkin tuon 1 vuotiaan imetys on yhtä juhlaa:).Paitsi silloin kun se on harmistunut tai muuten veikeellä päällä ja päättää ruveta näykkimään pikkuhampaillaan..auts:) )

Narsissi: Saman olen minäkin huomannut, että jo pelkällä herkkujen poisjätöllä pääsee pitkälle, ja ei niitä parin päivän päästä tee ees mieli..

Enni: Etkö päässytkään koneelle tälläviikolla?

Lumo, Gabom, adeline, jauhis: Mitä teille kuuluu?

Liikuntapäivis:

Ma: 60min lenkki, paino 61,3kg

Ti: 60min lenkki, 60min pilates paino 61,0kg (-300g maanantaista)

Ke: lepo, paino 60,8kg (-500g maanantaista)

To: Reissussa, Paino 61,4kg (+100g maanantaihin)

Paino oli noussut, mutta johtu varmaan vaan lyhyeksi jääneistä yöunista.. huomenna taas liikuntaa enemmän.

Nyt nukkumaan :wave:
 
Liikuntapäivis:

Ma: 60min lenkki, paino 61,3kg

Ti: 60min lenkki, 60min pilates paino 61,0kg (-300g maanantaista)

Ke: lepo, paino 60,8kg (-500g maanantaista)

To: Reissussa, Paino 61,4kg (+100g maanantaihin)

Pe: Lenkki 40min, Pilates 60min, Paino 61,2kg (-100g maanantaihin)

hyvää juhannusta :wave:
 
Moikka! anteeksi, oon ollu vaan töissä melkein koko ajan niin en ole ehtinyt/jaksanut tulla koneelle :) Suokaa anteeksi :)

Mulla tänä ma paino 83,7 kg

Itsehillintä lipsunut aika pahasti mutta olen sitten yrittänyt pienentää ruoka-annoksia jos olen herkutellut :ashamed: Karkkia ja pullaa on taas mennyt ihan liikaa.... :ashamed:

Tervetuloa kaikille uusille, tää on tosi kiva porukka! :wave:
 
Mites on mennyt? Mulla oli paino 61,0kg eli -300g, hitaasti tippuu.. viikolla oli tippunut enemmänkin, mutta sitten viikonloppuna tuli syötyä vään liikaa..hups:)

Liikuntaa tuli viikonloppunakin hyvin, en ehtinyt tulla tänne päivittämään liikunta listaa..mutta nyt alotan taas uuden..

Liikuntapäivis:


Ma: Astanga 20min, 50min hölkkälenkki, Paino 61,0kg

Lumo: Pääasia että pudotusta kuitenkin!

Tulkaa ilmottelemaan painonne niin pääsee päivittämään listaa, ja otetaan kaikki jooko nyt spurtti viikko, tuutte mun mukaan herkkulakon viimeselle viikolle!! eiksje ;) :wave:

Perloskin taitaa tulla kohta takasin lomalta, vai pitikö vielä viikko oottaa!?!..
 
narsissi ja willhelmi08 : Tervetuloa minunkin puolestani :wave:

Täällä yks, joka ei oo piitannu pisteistä tuon taivaallista nyt jussina ja se kyllä näkyykin :ashamed: Paino aamulla 69,2 kg... Mutta nyt takas ruotuun ja herkut lukkojen taakse!
 
Päivitin niiden tulokset ketkä on ehtineet ne kertoa, tulkaa loputkin kertomaan. Mites wilhelmiina ja narsissi jotka juuri aloititte? Jauhis tuu kertoo että oot päässyt vielä siitä n. puolesta kilosta eroon nin voin siirtää sut tonne tavotteen saavuttaneisiin ;) Adelina: Eihän tuo onneksi ollut paha nousu! Ja sai varmaan kroppa ja mieli levätä laihdutusajatuksista..

 
Moikka!

Onkos adelina päässyt ruotuun?:)

Mun pitäs taas alkaa laskemaan kaloreita, kun tulee pistettyä niin paljon margariinia leivälle ja niitä leipiäkin tulee mässättyä niin monta.. vähemmälläkin pärjäis:) Ja tulis parempaa tulosta..

Laihdutatteko enemmän terveyden vai ulkonäön takia? Minä oon tähän asti laihduttanut lähinnä terveyden takia (Ihan rehellisesti) Mutta nyt kun ei ole enää niin paljon kiloja ja senttejä vyötäröllä on tullut tavotteeksi myös ulkonäkö asiat.. Mutta yhtä tärkeää ja tärkeämpääkin on vielä aerobisen kunnon kohottaminen.. se on nyt kovasti työn alla!


Liikuntapäivis:

Ma: Astanga 20min, 50min hölkkälenkki, Paino 61,0kg

Ti: Astanga 50min, Paino 61,0 (+-0 maanantaista)


 
ina: Nooh, sanotaanko, että parempaan suuntaan menossa :ashamed: Mut ihan oikeesti, tänään ryhdistäydyn!

Tilasin itselleni sen painonvartijoiden kirjekurssin. Jos sais vähän tuoreempaa tietoa, kun toi mikä mulla on nyt on muutaman vuoden vanha... Aika suolanen hinta kyllä, mutta jospa siitä sitten olis kans apua... (tai itestähän se on pääasiassa kiinni...)

Mä laihdutan enemmän ehkä ton ulkonäön vuoksi. Oon niin katkera, kun kaikki vaatteet mitä kaupassa myydään on nykyään sellasia makkarankuoria ja koot niissä loppuu aina kesken... Haluaisin niin hirmusesti, että voisin ostaa jotain nättejä vaatteita eikä sellasia XL-kaapuja niinku nyt :$ Kaapissa on jotain vaatteita, joita käytin joskus ennen pojan syntymään ja jos joskus vielä mahdun niihin niin oon kyllä toooosi tyytyväinen. Paitsi, että jos joskus laihdun entisiin mittoihin niin enköhän mä sit kuitenkin osta uusia vaatteita. Mut noi on ehkä ihan hyvä houkutin tuolla...
 
Perlos: TErvetuloa takasin! Toivottavasti oli hyvä reissu! Varmasti ainakin paremmat säät kuin täällä sateisessa ja hyisessä suomessa.

Tänään on ollut vähän sellanen kipeä olo, kävin kuitenkin lenkillä aamulla.. mutta sitten nukuinkin pitkät päikkärit.
Liikuntapäivis:

Ma: Astanga 20min, 50min hölkkälenkki, Paino 61,0kg

Ti: Astanga 50min, Paino 61,0 (+-0 maanantaista)

Ke: lenkki 40min, Paino 60,7kg, VY 86cm

Mä rupesin laittamaan tohon listaan tota vyötärön ympärystäkin kun sitä kanssa aamusin mittaan. Se oli alkujaan leveimmältä (eli jenkkakahvojen kohdalta) 96cm eli nt n tultu -10cm alaspäin..vielä sais mennä sinne terveellisiin alle 80cm lukemiin.

Adelina: Joo ymmärrän ton, oli kyllä kiva käydä nyt kesän alussa 8kg kevyempänä ostamassa kesä vaatteita, ei tarvinnut itkeä pukukopissa:)
Se on susta ittestäs kiinni, jos sä päätät että kilot lähtee ja terveelliset ruokatottumukset/urheilu tulee mukaan elämään niin se tapahtuu! Tietysti se on helpommin sanottu kuin tehty mutta tarkotan just sitä mikä aina välillä unohtuu että me ollaan jokainen ite vastuussa omista valinnoista, eikä sitä vastuuta saa vyöryttää muiden päälle (tällä tarkotan lähinnä omalla kohdalla sitä että helposti sanoo että en voi syödä terveellisesti kun en ehdi lastenhoidolta tai en ehdi lastenhoidolta liikkua tms) Tietysti on tilanteita jos vaikka lapsi on sairas tai jos itsellä on jokin sairaus mikä vaikeuttaa laihtumista, mutta valtaosassa tapauksista lihava aikuinen :) (Eli myös minä itse) on kyse ihan vaan kylmästä faktasta "hetki nautintona suussa ja ikuisuus lanteilla" eli ylenmääräisestä herkuttelusta ja liikunnan puutteesta..

Poika hesää..moi :wave:
 
Adelina: vielä, sen takia tollai paasasin kun laitoit viestiis jotenkin että "jos joskus mahtusin" niin toi jos on se mikä on susta itestäkiinni! eli jos päätät niin voit sanoa että "sitten kun mahdun niihin vaatteisiin" :)
 
ina: Niinpä, ittestähän se on kiinni! Mut vaikka tää laihdutus nyt välillä takkuaa niin oon tosi ylpee itestäni, että oon joka tapauksessa saanu pudotettua painoa edes ton muutaman hassun kilon. Ikinä aikasemmin se ei oo onnistunu B)

 

DODII... Nyt paremmalla ajalla...

Loma meni oikein mukavasti, auringossa makoilua ja tsäppäilyä.. Hyvin rennosti otettii kaks viikkoo ja söin pizzaa ja pastaa ja jäätelöä sen kummemmin miettimättä. Nyt onkin sitten taas ihan uus motivaatio tähän painon pudottamiseen. Ihana syödä salaattia ja laskea pisteitä :D

Tänä aamuna paino oli 73,3kg eli kohta ollaan taas siinä missä ennen lomaakin, toivottavasti jo parin päivän päästä.
Nyt sit ois eka tavote päästä tuohon 70kg heinäkuun loppuun mennessä. Sit seuraavan tavotteen mietin vasta sitten...

Pillerit nyt sitten lopetin että katotaan millon tärppää.. Onko kellään muuten tietoa noista ceratez pillereistä että vaikuttaako ne vielä kauan elimistössä lopettamisen jälkeen? Vielä nyt ei oo sinällään kiire vaikkei pariin kuukauteen tärppäiskään mut ei haittais vaikka tärppäiskin.. Tärppäis.. :LOL: onpa hölmä sana...

narsissi ja willhelmi08: Tervetuloa munkin puolesta!! :flower:

En nyt osaa kommentoida kenenkään juttuja, yritän päästä taas näihin keskusteluihin kunnolla mukaan mitä pikemmiten =) Mut hieno homma että kaikilla on ainaki jonki verran pudonnut sinä aikana ku olin reissussa. Nyt sit taas tsempataan ( tai minä ainakin) kunnolla!!

Palaillaan taas! :wave:

Ai niin.. aloitan ton liikuntapäiviksen taas sit ens viikolla...
 
Liikuntapäivis

Ma: Astanga 20min, 50min hölkkälenkki, Paino 61,0kg

Ti: Astanga 50min, Paino 61,0 (+-0 maanantaista)

Ke: lenkki 40min, Paino 60,7kg, VY 86cm

To: Lepo, Paino 60,7kg, VY 85,5cm

Mä ajattelin pitää tänään lepopäivän kun on ollut sellanen pikkusen kipeäolo nyt pari päivää..

Adelina: Joo mullakin on tämä ensimmäinen varsinainen laihdutuskuuri joka on onnistunut!

Perlos: Laitan sulle vaikka sitten sen ensi maanantain painon tonne listaan, ellet halua jo tota painoa?

Nyt siivoamaan :wave:
 
ina: Joo, laita vaan ens viikon maanantain paino listaan, jospa se ois vähän "nätinpi" :D

Täytyy munkin myöntää että laihdutan ulkonäön vuoksi mutta terveyden vuoksi syön =) Eli siis kyllähän laihtua pystyy silleenki että syö yhen suklaapatukan päivässä eikä muuta, hyvin tippus paino mut eihän se mitenkään tervettä ois.. Eli syön terveellisesti terveyden vuoksi ja laihdutan ulkonäön vuoksi.. Saikohan tuosta yhtään mitään selkoa :whistle:
 
Sain tänään sen paikkareiden kirjekurssin. Melko nopeeta toimintaa... Olin vähän pettyny tohon paketin sisältöön... (Toisaalta en kyllä oikein tiedä, mitä mä sieltä odotinkaan :whistle: ...) Mut eipähän tartte enää miettiä päätään puhki, että minkä verran pisteitä mikäkin ruoka vie jos käy ulkona syömässä. Ja tosta kirjasesta löytyy kyllä varmasti kaikki tossa lähikaupassa myynnissä olevien tuotteiden pistemäärät :D
 
Adelina:Minkälaisia ravintolaruokia siinä kirjassa on? Lähinnä mietin tässä ku just söin kiinalaista ja tossa mun cd-romppu versiosta en oikein löytänyt mitään, ees vastaavaa.. Ni oisko sulla mitään tietoa?
 

Yhteistyössä