myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

Annuli, vielä täällä - ke 12.3. klo 18 on mulle ok. Olisko tapaamispaikka sama kuin viimeksi eli rautatieaseman kansallisteatterin puoleinen ovi? Mun puolesta voitaisiin mennä samaan intialaiseen kuin viimeksi edellytyksin, että saadaan sama pöytä... ;)
 
kati: ei aavistustakaan miksi ne voitiin pakastaa noin vähillä soluilla - itse asiassa kysymyksesi melkein hämmentää, koska mun lääkäri on käsittääkseni sitä mieltä, että ne selviävät sulatuksesta vähän paremmin, mitä vähemmän niissä on soluja...Mutta en nyt huolestuisi tästä näkemyksestä sun omalta kannalta, koska a) mitä ilmeisimmin tämä on taas näitä lääkärien ammatillisia erilaisia näkemyksiä, joista todennäköisyydet tukevat varmasti molempia suuntia ja b) kun nyt on tullut aika "ammattimaisesti" surffailtua kaikkia mahdollisia saitteja, niin hirveän usein ne menevät pakkaseen vasta 3 päivänä isommalla määrällä jakautuneita soluja, eikä 2-päivänä, niinkuin mulla (jolloin jakautuminen pitäis edetä ideaalitilassa 4-soluvaiheeseen). HETKONEN: sehän se syy on - sulla oli ivf:ssä alkionsiirto vasta 3.päivänä ja pakastus silloin, eli sulla viljeltiin päivää pidemmälle! Siinä vaiheessa alkioiden pitäisi olla mieluiten 8 soluisia jo, eli alle 6 soluisia ei ole "mitään" järkeä pakastaa päivänä 3 koska ne ovat jo päivän jakautumisessa jäljessä (mikä taas valitettavasti viestii jostakin häiriöstä - vaikka kieltämättä, tarinoita on sellaisiakin, että niistäkin on voitu raskautua).

Mä täällä juon pientä punaviinilasillista (tekee hyvää verenkierrolle :) ja köllin miehen vieressä sohvalla. Tapaamiseen en taidan vielä(kään) uskaltaa, mutta katsotaan nyt....On kivaa, jos viitsitte kuitenkin pistää ne tapaamisajat ja paikat tänne, niin voi harkita viime hetkille...

Siisamille ihanaa lomaa! Menkkojen alkamispuhureita niille, jotka sitä kaipaavat ja KAIKILLE plussapuhureita! Itse olen vakaaasti plussaamistuulella :saint:
 
Kati, tavataan vaan samassa paikassa. Se intialainen oli tosiaan hyvä, pitäiskö meidän tehdä varaus kun tiedetään vähän miten paljon porukkaa tulossa?

*muoks* Stella, olisi todella mukava jos uskaltaisit tulla mukaan! Kiva olisi saada sinunkin nimimerkillesi kasvot.
Minä ainakin olen todella onnellinen että uskaltauduin mukaan, on tavannut mahtavia ihmisiä, jotka todella ymmärtävät omia tuntemuksia.
 
Stellalle hirmuisesti onnea kahden pienen kyytiläjsen johdosta, pidä vaan toi positiivinen asenne päällä ja plussaa näyttää kahden viikon kuluttua :heart:

Annuli; Hyvä et tajusit jäädä kotiin lepäileen, äläkä pode huonoa omaatuntoa, sillä meillä kaikilla on oikeus sairastaa... :heart:

Ois se aika hurja juttu jos tyttäret Annuli+Saana plussaisvat luomu plussat...pidetään
peukkuja :heart:

Siisami; Voikun ihana kun ajattelet palstalaisia jo noin paljon...herttaista... :heart:

(.) Mä olisin voinu testata jo tänä aamuna, mut mä en vaan pysty...keljuttaa niin se negan kohtaaminen, et taidan jättää myöhäisempään ajankohtaan, niin oon sit vahvempi...oon yrittäny kuullostella tuntemuksiani, mut mul ei oo minkäänlaisia raskausoireita, joten eiköhän se taas negaa pukkaa niinkuin aina ennekin. Ainut oire joka on ollu maanantaista lähtien lähinnä iltaisin, on pieni kiristyksen tunne alamahassa?! No mut en mä usko et se on mitään sen kummallisempaa...joten teen kait sen testin sit lähipäivinä. Mulla kun on yleensä niin, että menkat ei ala jos en oo testiä tehny, yläpää luulee et alapää oon raskaana :LOL: Ihan kateeksi käy toi teidän tapaamisenne, vertaistuki on meille kaikille todella tärkeä voimavara. Tulisin mielelläni tapaamisiin mutta asun täällä keski-suomessa. Mut joskus jos oon niillä nurkilla niin tulen kyllä mieluusti mukaan...

Suloisia unia kaikille... :saint:
 
Huomenta rakkaat :heart:
Puoli-enkelille tsemppiä testaukseen, tulethan heti kertomaan meille tuloksen =)
Minä jo varmuuden vuoksi varustauduin siteellä, jos ne menkat sieltä tulisivat. Alkaisivat nyt pian, niin PASkin olisi sitten ihan kohta...
 
Huomenta, nyt se on sitten mun vuoro olla kotona potemassa. Iltapäiväksi ja illaksi on tosin pakko mennä töihin kun on ihmisiä tulossa työhaastatteluun. Ajattelin kuitenkin tän puol päivää rauhoittua.

Puoli-enkelillä on rautaiset hermot. Mä olisin testin kanssa ollut heti aamusta tositoimissa. :D Voitko kuitenkin testata viimeistään huomenna jotta mun ei tartte koko ensi viikkoa jännätä.

Stellahan pääsee jo testaamaan ennenkuin me päästään edes siirtoon. Hirmuisen nopeesti toisaalta menee aika. Täytyykin muistaa laskea lääkkeet, että riittää ton reissun yli jos niitä nyt ylipäänsä siellä tarvii.

Mulla on lauantaina synttärit ja mies osti mulle synttärilahjaks kahden tunnin maastoretken islannihevosilla tunturiin. Kultainen ukko :heart:

Ihanaa, nyt on mennyt jo monta päivää ilman kamalia epätoivon hetkiä. Mä olen kyllä aika pessimistinen noiden alkioiden sulatuksen suhteen. Sille nyt ei kuitenkaan itse voi mitään joten pakko vaan odottaa.

 
siis kuudelta ensi keskiviikkona!! kaikki mukaaan!!! Mä olin viimeksi ekaa kertaa ja jännitin aika lailla mutta se ei ollutkaan yhtään kamalaa vaan aika hauskaa. Tuli hyvä mieli kun tajusi ettei ole yksin tässä. Mies ei kuitenkaan aina riitä tueksi, kun tuntuu että paljon tässä on sellaista mitä vaan nainen tajuaa. Mun mies on kyllä tosi hyvä ymmärtään ja tekee kaikkensa mut se on kuitenkin mies. :LOL: Siskoja siis kehiin ens kaskiviikkona.
Olis mahtavaa jos Päivi ja Matilda ja Stella ja kaikki tulis....
Palataan vielä alkuviikosta et montako olis tulossa.

Ei vieläkään kuukautisia. Luulen et se tuhruttelu oli ne. Huomenaamulla testaan varmuudeksi sen negan. Onneksi on maanantaina se aika Tuijalle. Muuten tulisin hulluksi.
Meillä pakastettiin kans vasta kolmantena päivänä eli 8-soluvaiheessa mutta toivotaan että selviävät...jos nyt ovulaatio haluaisi jo tulla parin viikon päästä.... Voi kun vaan pääsis siirtoon!!!
 
jos kaikki menee hyvin :D toivottavasti

Meillä PAs jos löydän oviksen. Kiertoni on säännöllinen, pidetään tämä maaliskuu välissä. Jotta pääsee toipumaan tuosta ICSI hormoni tyrkyistä ja kiertoni olisi mahdollisen lähellä omaani.

Lääkäri oli taas kerran todella ammattitaitoinen, on niin hyvä, kun lääkäri on samoilla asteilla oman pääsi kanssa. Jos me saadaan uusi IVF/ICSI (todennäköisesti) niin se on syksyllä. Jos alkio ei selviä tai ei lähde käyntiin tämä raskaus.

Ostin väestöliitosta Clearblue ovistetin ja käyn huhtikuun kierron kp10 ultrassa etityttämässä johtofolllia, jso löytyy rupean tikuttamaan ovista, siitä sitten luomu PAS. Toivomme niin suurella sydämellä, että tämä alkio-Kitvettäjä fragmentoitumisesta huolimatta olisi oiken TOSI SISSI. (fragmentoitumsita on syntynyt jakaantumis vaiheesa, mutta ei ole kuulema mitään vaarallista, josksu sitä vain tapahtuu. Siksi ei ole TOP, mutta hyvä alkio.)

Päätin ajellessa kotiin auringon paistaessa kauniisti, että tästähän kyllä raskaudutaan!!

Ostin väestöliiton kehotuksesta myös foolihappoa :D minulle oli myös äitynyt luge bisneksestä epäspesifi tulehdus, siihen sain 10 pvn vaginaalisen kuurin. Eli tämä ällökerho jatkuu... mutta kuulema kaikki tulehdukset, pienet hiivatkin pitäsi olla alta pois kun PASia tehdään.

Tyttäret, valakaa meihin uskoa! ettei tartte mennä kuin sitten joskus sisarta hankkimaan vuosien päästä uudelleen IFV/ICSI kiertoon.


:heart: olette tärkeitä, voikun itsekin pääsisi tapaamisiin, mutta kun asun täällä kaauuukanaaa... metsän keskellä



:wave: kaikille tsemiä
 
Kiva kuulla Taivaansilpoja, että pääsette pian PASiin! Pidetään peukkuja että Kitvettäjä olisi hyviinhyvin sitkeää laatua :heart:

Minunkin piti sitten testata nega. On se kumma miten sitä on pakko testata, vaikka lopputuloksen tietää. Ihan huvikseen katon tuleeko tuohon aconin 10 testiin parin tunnin sisällä toinen viiva, mulla on hyvin monesti käynyt niin. Ei ihmekään että ns. roskishaamuja tulee paljon, ja ihmiset sitten väkisinkin elättelee toiveita. Onneksi itse on jo oppinut, kun on sama juttu käynyt useasti.

Siisamille pikaista paranemista. Minä olin jo tänään töissä hieman lyhyemmän päivän vaan tein.
 
Siisami; Pikaista paranemista...lepoa, lämmintä juomaa ja halihoitoa sillä se tauti nujertuu... yhdyn samaan kanssasi, miehesi on kultainen...:heart:

Annuli; Voihan hitsinpimpula, olis ollu vaan plussaa, plääh...niin kyl mieli on hassu sitä toivoo niin pitkään kun testaa negan ja sitkin viel vaan toivoo...toivottavasti se täti kurvais pian paikalle... :heart:

Taivaansilpoja; Hienoo et homma etenee ja pääset sit huhtikuussa PAS:iin...toivotaan et kitvettäjä kestäis sit sulatuksen ja jaksais aina loppuun saakka mamman onkalossa ja kestäähän se, kun sissi kerta on.... :heart:

Tosi huippua, täällä taas kohta moni "pääsee" piinailemaan *tuulettaa*...Mä henkilökohtaisesti uskon Pas:in Tenhoon, se on vaan jotenkin luonnolisempi ja hellempi vaihtoehto raskautumiselle. Täällä ainakin teidän Passilaisten puolesta on toiveet korkeella...Pappi saa pian varautua kastamaan monta -Plussa viiva Acon kymppiä- :LOL: ... :heart: :heart:

Taidan huomenna testata, ei kai tässä muukaan auta! Hitto ku se on ärsyttävä puuhaa, yhtäaikaa huisin jännää ja ahdistavaa... testaan kunhan tulen yövuorosta...mä ja niin te moni muukin olette laittaneet pitkän pennin pelkiin testeihin, oon miettiny et pitäis ehdottaa et osa testejen hinnasta menis hyväntekeväisyyteen tai tutkimus- ja kehittämis työhön esim. lapsettomuuteen jne.... :heart:

Missä FINTTU luuraa?....
Mukavaa torstai illan jatkoa....
 
Mukana menossa 6.3.2008

Stella75, 1.IVF hoidosta km rv 5+1, PAS tehdään meneillään olevaan kiertoon pp 1

Kati231, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Siisami, 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS seuraavaan kiertoon pp

Annuli81, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Popsy, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

ronttuli08, 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Onneliina, 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito ensi kierrosta

Taivaansilpoja, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

PeePee77, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Finttu, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

Saana79, 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Soraya, 1. IVF keskeytyi, uusi alkamassa ensi kierrosta pp

Kamilla, 1. ICSI-hoidosta nega, PAS ensi kiertoon?

Matilda2008, 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68, 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp

puoli-enkeli, inssi tehty, 1.IVF mikäli nega
 
puoli-enkelille pidän kovasti peukkujaplussan puolesta :heart: Voikun olisi niin ihanaa, ettei sinun tarvitsisi IVF-rumbaan lähteä!
Hih, olin oikeassa, taas tuli toinen viiva aconin testiin parin tunnin päästä... Ärsyttäviä testejä.
 
Kiva kun päivitit listaa, laittaisitko noi nimimerkit tummennuksella niin näkyis selkeemmin...kiitos jo etukäteen, mua ei tartte laittaa listalle, sillä mun IVF on sillon toukokuun puolella, jos sinne asti mennään.... mut mä hengaan täällä hengessä mukana...:heart:
 
Kiitos Annuli huisisti, mä tosiaan toivoisin et ei sinne IVF:ään tartteis mennä... |O
Mulla Acon 10 ei koskaan oo näyttänyt haamun haamua, vaikka oon sitä tuntien jälkeen roskiksesta kaivellu ja silmät tihrullaan tuijottanut :LOL: Mistähän se oikein johtuu?

muoks. Mul on tätä nykyä jatkuvasti kirjotusvirheitä...himpura..
 
Heissan,
Mä oon yrittänyt rajoittaa hieman täällä roikkumista...

puoli-enkeli... Jännää on. Toivon ihan kaikin voimin sunkin puolesta!

Testit on kyllä ihan sairaan kalliita. Itse ostan aina niitä halpoja, pari e per liuska, stokkalta. Joskus oon peräti ollut niin pihi, että en edes oo ehtinyt testaamaan. Onneksi.

Annuli: Tsemppiä! Varmasti onnistutte passissa! Oli ihan vaan sattumaa ja typeriä tilastoja, ettei teillä heti IVF:stä tärpännyt.

(.) Mä en kestä tätä turhaa toivoa, miten sen vois nujertaa itsestään!? Mieskin on ihan varma, että ei meidän tartte sitä IVF:ää enää uudestaan tehdä. Oli siis ovisoireet ja reipasta yhdessäoloa, niin miten sitä nyt voisi olla toivomatta. Ja sitten parin viikon päästä pettymättä. ääh. Nää samat sanat taas...

Tapaaminen ke klo 18 ois hyvä mullekin.
 
Onneliina;Kiva kuulla sinustakin...niin raskainta onkin tää jatkuva toivon ja pettymyksen sietäminen...mut toisaalta kaikkensa antaneena voi sit "hyvillä" mielin hoidot lopettaa, nyt yritetään täysillä ja sit homma seis...Jaksuja sinulle ja miehellesi.... :heart: :heart: :heart:
 
Teinpä tässä ajankuluksi pientä listausta Hgin tapaamiseen ke 12.3. klo 18 tulijoista:

Annuli
Saana
Kati
Onneliina
Sahrami


Unohdinko jonkun? Kaikki mukaan vaan! Kannattaa rohkaista mielensä ja tulla ennakkoluulottomasti. Meillä on ollut nyt jo pari tapaamista ja tosi mukavaa on ollut.
 
:wave: Uskaltaudun ilmoittautumaan hesan tapaamiseen keskiviikkona. En ole ahkera kirjoittelija tällä palstalla, mutta kylläkin ahkera taustailija.
Hieman kyllä jänskättää nähdä ja jutella silmätysten, mutta toisaalta mitään ei saa jos ei uskalla.
Tapaamisiin siis Annuli, Saana,Kati, Onneliina ja Sahrami
 
Huomenia!
Hauskaa päästä tapaamaan suakin Iines. Meitähän tulee tosiaan aika monta, ois ihan hyvä varata pöytä siis. Varasikohan annuli jo?

Mä lähden tästä kohta ratsastamaan ja sen jälkeen taas pariksi päiväksi reissuun. Just nyt ei jaksaisi ollenkaan mennä tallille, mutta onneksi on pakko! Harrastukset on muuten jääneet niin vähille.

Mies illalla ihaili mua, että mä oon just sellainen että vaikka joku lannistaisi mut päin naamaa, niin minä vaan pirteänä lähden uimaan tai ratsastamaan. No ei se kyllä ihan siltä musta itsestäni tunnu...
 
Mahtavaa että näen tapaamisessa pari uuttakin, Onneliinaa ja Iinestä en olekaan tavannut. Hauskaa!! Keskiviikkona kuudelta siis Sanomatalon Namaskaarissa.... tulen sinne suoraan varmaan kuten viimeksikin. Kuka varaa "lattiapöydän"??? =)

Toi mun suunnitelma luomuPAS koettelee hermoja, jotta saataisiin osumaan arkipäiville. Nyt pääsiäinen uhkaa pilata tän kuukauden. Onneksi sentään kuukautiset alko!!! Kerrankin oli iloinen tapahtuma!!
 
Hyvä et pääsit taas kartalle kierrossa saana Niin voi taas pari viikkoa etenpäin tehdä toimintasuunnitelmaa...

Mulla on hölmö kysymys tosta passista, vaikka ei mua kosketakaan. Mutta onko siinä mahdollista, kun kerran ovista siinä bongaillaan, että se munasolu hedelmöittyisi ja sitten niistä tulisi kaksoset siirretyn alkion kanssa? Tällainen teoreettinen kysymys siis...

 
Mukana menossa 7.3.2008 :hug:


Stella75, 1.IVF hoidosta km rv 5+1, PAS tehdään meneillään olevaan kiertoon pp 1

Kati231, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Siisami, 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS seuraavaan kiertoon pp

Annuli81, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Popsy, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

ronttuli08, 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Onneliina, 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito ensi kierrosta

Taivaansilpoja, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon?

PeePee77, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Finttu, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

Saana79, 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Soraya, 1. IVF keskeytyi, uusi alkamassa ensi kierrosta pp

Kamilla, 1. ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa lääkkeellisenä

Matilda2008, 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68, 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp
puoli-enkeli, inssi tehty, 1.IVF mikäli nega[/quote]

 
Mukana menossa 7.3.2008 =) =)


Stella75, 1.IVF hoidosta km rv 5+1, PAS tehdään meneillään olevaan kiertoon pp 2

Kati231, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Siisami, 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS seuraavaan kiertoon pp

Annuli81, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Popsy, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

ronttuli08, 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Onneliina, 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito ensi kierrosta

Taivaansilpoja, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon?

PeePee77, 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Finttu, 1.ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon? pp

Saana79, 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Soraya, 1. IVF keskeytyi, uusi alkamassa ensi kierrosta pp

Kamilla, 1. ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa lääkkeellisenä

Matilda2008, 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68, 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp
puoli-enkeli, inssi tehty, 1.IVF mikäli nega


Morjens, pakko oli itse vielä päivittää Kamillan laittama lista, kun mulla kuitenkin JO pp2 ja huikeat tuntemukset, tietty :D
 
Ja vielä sit jotain tekstiäkin.

Onnelliinan kysymykseen: luomuPAS:sta en itse tiedä mitään, koska tehtiin nyt sit kuitenkin itselle lääkkeellinen (joskin lääkitys alkoi vasta kp 11, mutta silti). Mutta kai se niin on, että jos luomuPAS:ssa ei omaa ovista blokata pois, niin käytännössä on mahdollista (todennäköisyys onkin sit toinen asia...meistä itse kullakin :LOL: ) että munasolukin hedelmöittyis, ja sattuisi puuhailemaan silleen, että siellä olis siittiöitä mestoilla. Ja vastaavasti, kyllähän aina on mahdollista (mut ei kai kauheen todennäköistä tämäkään... :ashamed: ) että alkio (siirretty tai luomu) jakautuu vasta kohdussa ja sieltä tulis kaksoset.

Saana: mahtavaa että kuukautiset alkoi...joo, harvoin siitä iloitsee! Mut nyt sait merkin, että sun hormonitoiminta palailee taas normeihin! Ymmärrän kyllä tuskan tosta pääsiäisestä...Oot koko ajan itse sanonut, että sulle ei noi hormonit sovi, joten siksi et halua lääkkeellistä PAS:ia. Ja näitähän tarinoita on netti täynnä, että monille sopii "mitä luomumpi, sitä parempi" -menetelmä. Omalta osaltani täytyy kyllä sanoa (tosin pitkää kokemustahan ei siis ole...) että tää PAS lääkitys on kyllä aivan lastenleikkiä IVF:n lääkitykseen. Toisin kuin IVF:ssä, mulla ei oo tällä kertaa noista lääkkeistä (Progynova, luget) tällä kertaa oikeestaan mitään oireita, paitsi maha sekaisin...ns. ribaskaa... :eek: Muutenkin tietysti tää on käytännössä kevyempää, kun ei ole tarvinnut piikitellä eikä kasvatella munia eikä käydä punktiossa... Jos nyt joku pieni muutos IVF-rumbaan, niin tällä kertaa alkion siirto kyllä tuntui musta ihan kunnolla, mutta olin sillä hetkellä niin onnellinen jakautuneista pikkuisista, ettei se haitannut - ja ehkä se on hyvä merkki - mun puolesta lääkäri olis saanut vaikka porata ja ommella ne sinne, jos se auttais... :heart: :heart:

Annuli : Ihan uteliaisuudesta tiedustelisin, että tarkistitko testitikut tuntien jälkeen, eli oliko niihin tullut "jälkihaamuja"?

(.) Noniin, pistäkääs mulle jäitä hattuun...Tää nyt on nimittäin teistä aivan naurettavaa, mutta ihan oikeesti tänään olen tuntenut kohdun tienoilla jotain nippailua, sellaista erilaista...Alkioiden elämässä on päivä 5, jolloin kiinnittyminen alkaa, joten...????Noh, täällä siis taistellaan, ettei kuviteltais liikoja...

Aurinkopäivää helsinkiläisille ja kaikille sisäistä aurinkoa, meille vahvoille naisille. On niin ihanaa, kun te olette olemassa.

S.
 

Yhteistyössä