Muutto kauemmaksi anopin takia...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja meillä tosiaan vaikka ovi on lukossa,hakkaa ovea niin kauan että avataan. Enioten vituÄttaa siloin kun nuorin lapsista nukkuu jo ja herää kun koirat alkavat hermostua oven hakkaamisen...
Lisäksi ovet ovat lasia.Ulommaisessa ovessa tosi iso ikkuna,samoin seuraavissa kahdessa ovessa...Eli suoraan näkee sisälle. Pitäisi vaihtaa ovi..Mutta ei löydy sopivan kokoisia.

[QUOTE="Mei";27180186]Meillä samanalista,vaikka välimatkaa on melkein 30 kilsaa.lapset eivät voi olla edes ulkona kun pelkään milloin anoppi kaahaa pihaan!
Jos ovi on lukossa,hakkaa jopa puoli tuntia ovea että on pakko avata.Vaikka oltaisi nukkumassa...

[/QUOTE]

:laugh:

NIIN tuttua.

Joskus anoppi on hölmistyneenä soittanut oven takaa että missä te ootte, olen oven takana. Silloin hymyilen vittumaisesti puhelimessa viereisessä kaupungissa ja tekisi mieleni kiljua; MEILLE SAA SOITTAA JOS ON TULOSSA KYLÄÄN. MEILTÄ SAA KYSYÄ OLEMMEKO KOTONA VAI MAHDOLLISESTI VAIKKA SUKULOIMASSA NAAPURIKAUPUNGISSA! :headwall:

Meillä tismalleen sama reaktio jollen avaa ovea. Koputtelee ikkunoiden takana, saattaa istua hiljaa takapihalla vaikka puoli tuntia ja odottaa meitä "kotiin". jollei avata, soittelee ja laittaa viestejä mitä meille on tapahtunut ja miksi ei avata yms...

[QUOTE="vieras ap";27179488]
Yksikin ilta olin saanut lapsen ajoissa nukkumaan ja asetuin tyynyjen kanssa hyvään asentoon tvn eteen tarkoituksenani viettää RAUHALLINEN leffailta. Eiköhän anoppi paukahda ilmoittamatta sisään ja istu tunnin nojatuolissa puimassa sairaasta sukulaisestaan.[/QUOTE]

Höh. Olisit antanut anopin istua ja jaaritella, laittanut vaan televisioon lisää ääntä että kuulet elokuvan. Pakkokos kutsumattomien vieraiden kanssa on seurustella? Jatkossa ole noteeraamatta anoppia mitenkään, jatkat vaan omia hommias oli ne mitä hyvänsä.

[QUOTE="vieras ap";27179488] ja koira haukkuu. Eli anoppia ei voi huijata ettei olla kotona. Miestä ei äitinsä kyläilyt haittaa. Joskus olen vetänyt kaikki verhot ikkunoiden eteen ja istunut hiljaa tvn ääressä. Sitten koputtelee ikkunoihin, soittelee ym kun ei avata "kun luulin, että olette kuolleet häkämyrkytykseen"...[/QUOTE]

Jos olet yksin kotona älä edes yritä hämätä, anna koiran haukkua ja anopin kytätä ikkunasta. Älä noteeraa ikkunaan naputtelua äläkä vastaa puhelimeen. Meteli on varmasti valtava, mutta ole pokkana kuin et kuulisi ja huomaisi mitään.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="mei";27180213]Ja meillä tosiaan vaikka ovi on lukossa,hakkaa ovea niin kauan että avataan. Enioten vituÄttaa siloin kun nuorin lapsista nukkuu jo ja herää kun koirat alkavat hermostua oven hakkaamisen...
Lisäksi ovet ovat lasia.Ulommaisessa ovessa tosi iso ikkuna,samoin seuraavissa kahdessa ovessa...Eli suoraan näkee sisälle. Pitäisi vaihtaa ovi..Mutta ei löydy sopivan kokoisia.[/QUOTE]

Verho ikkunaan tai rautakaupasta kontaktimuovia.

[QUOTE="vieras ap";27180194]Minä taas rakastan sen verran omaa rauhaa, etten vaan yksinkertaisesti voi sietää moista. Itse en mene kellekään kylään (edes omille vanhemmilleni) ilmoittamatta.

Minusta vain kuuluu hyviin tapoihin KYSYÄ, sopiiko ihmisille, että tullaan kylään.
Noloa poukota sisään ilmoittamatta. Läheskään aina en vaan jaksa niitä jaaritteluja. Olisi muutakin tekemistä ja lisäksi pitää aina silloin ryysätä sisään kun tvstä tulee jokin mielenkiintoinen ohjelma ettei taatusti kuule edes tunnusmusiikkia sen läpätyksen alta...[/QUOTE]

Tavalaan tajuan ja tavallaan en.
Koen sosiaaliset ympyrät (sekä vanhemmuuden, isovanhemmuuden, ystävyyden ja naapuruudenkin) niin tärkeiksi, niin itselleni kuin etenkin lapsilleni, etten halua niitä vaarantaa ns. yksityisyyteni vuoksi.
Mutta tietenkin kaipaan väliin myös omaa rauhaa ja omaa aikaa.
Olenkin siis opettelemalla opetellut sen löytämisen. On aamulenkit, aamu-uinnit, yksi kahdenkeskinen ilta ja yö viikossa kumppanin kanssa jne.

Nämä siis alkuperäisestä kuviosta tinkimättä.
:)

[QUOTE="Vieras";27180205]Mitä jos, sitten kun parannut flunssasta, rupeat pyytämään anoppia kylään. Soitat aamulla tai edellisenä iltana ja pyydät päiväkahville . Parempi tietysti, jos pyydät itsesi anopille kylään. Aina kun hän soittaa tai on tulee teille, olittekin juuri tulossa hänen luokseen.[/QUOTE]

Mutta kun minulla ei ole mitään tarvetta eikä halua nähdä anoppia joka päivä! Kerta viikkoon riittäisi vallan mainiosti!

Muutaman kerran olen nopeasti vetänyt takin niskaan kun anoppi on tietä pitkin tulossa, kauhea kiire "kauppaan", just loppui "maito" tai unohtui ostaa "kahvi"...:ashamed:

Tiedän, raukkamaista, mutta en kertakaikkiaan JAKSA kestitä joka vitun ilta ja kuunnella juttua tuntitolkulla jostain ikivanhasta äitinsä serkun miehestä jota en edes tunne! :O

Minkä ikäinen anoppi? Voisko olla dementiaa, jos puoli tunti kolkuttelee ovea ellei avata? Vai tuntuuko se vaan sinusta puolelta tunnilta. Parempi olisi, jos ens kerralla avaat oven raolleen, sanot napakasti, että nyt ei oikeen sovi tulla kylään ja nappaat oven kiinni ennen kuin ehtii sisään.

Höh. Olisit antanut anopin istua ja jaaritella, laittanut vaan televisioon lisää ääntä että kuulet elokuvan. Pakkokos kutsumattomien vieraiden kanssa on seurustella? Jatkossa ole noteeraamatta anoppia mitenkään, jatkat vaan omia hommias oli ne mitä hyvänsä.

Jos olet yksin kotona älä edes yritä hämätä, anna koiran haukkua ja anopin kytätä ikkunasta. Älä noteeraa ikkunaan naputtelua äläkä vastaa puhelimeen. Meteli on varmasti valtava, mutta ole pokkana kuin et kuulisi ja huomaisi mitään.

:laugh::laugh::laugh:

APUAA!!! :laugh:

Kusen housuuni! :D

Soittaiskohan anoppi miniälleen auton jos kaikessa rauhassa ryystäisin keittiön pöydän ääressä kahvia vaikka se katselisi sisään ikkunasta ja koira haukkuisi hulluna :D:D:D.

Monesti koitan katsoa jotain suomalaista ohjelmaa anopin kyläillessä, sanoo aina "Sinä vissiin haluat katsoa tästä, minä tästä lähden".
Istuakseen taas perseelleen ja kertoakseen puoli tuntia miten tehdään mehumaijalla omenamehua :headwall:

Jos menen toiseen huoneeseen katsomaan ohjelmaa, anoppi loukkaantuu kun en hänen kyläilyjensä aikana VIITSI keskustella hänen kanssaan vaan tvohjelmat on tärkeämpiä :headwall:

Älä räjähdä, vaan kerro, että sinusta tuntuu pahalta, kun anoppi tulee yllättäen kylään. Kerro, että on todella tervetullut, mutta toivoiisit, että jatkossa ilmoittaisi ennen kuin tulee. Ei siis tarvitse kyläkutsua odottaa, vaan voi tulla, kunhan soittaa ensin.
Älä siis räjähdä, vaan kerro omista fiiliksistäsi. Että sinusta tuntuu pahalta, kun kotiin voi tulla yllättäen kyläilijöitä näin usein.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras ap";27180267]Mutta kun minulla ei ole mitään tarvetta eikä halua nähdä anoppia joka päivä! Kerta viikkoon riittäisi vallan mainiosti!

Muutaman kerran olen nopeasti vetänyt takin niskaan kun anoppi on tietä pitkin tulossa, kauhea kiire "kauppaan", just loppui "maito" tai unohtui ostaa "kahvi"...:ashamed:

Tiedän, raukkamaista, mutta en kertakaikkiaan JAKSA kestitä joka vitun ilta ja kuunnella juttua tuntitolkulla jostain ikivanhasta äitinsä serkun miehestä jota en edes tunne! :O[/QUOTE]

Ok, luulin, että sinua häiritsi vain se, että tullaan ilmoittamatta.

En itsekään välitä tavata sukulaisia yhtenään, ymmärrän siinä mielessä hyvin. Muutin 19v 400 km päähän omista ja miehen sukulaista, mies seurasi perässä. Elämäni parhaimpia päätöksiä.

[QUOTE="vieras";27180275]Minkä ikäinen anoppi? Voisko olla dementiaa, jos puoli tunti kolkuttelee ovea ellei avata? Vai tuntuuko se vaan sinusta puolelta tunnilta. Parempi olisi, jos ens kerralla avaat oven raolleen, sanot napakasti, että nyt ei oikeen sovi tulla kylään ja nappaat oven kiinni ennen kuin ehtii sisään.[/QUOTE]

Ei ole dementikko, vain ajattelematon. Minusta se, että asutaan lähes naapureina ei tarkoita sitä että toisten luo voi paukata lähes milloin vaan.

Oven nenän edestä lyöminen on kokeiltu. Tulin töistä ja väsytti IHAN sikana. Olin juuri saanut laitettua puhelimen äänettömälle ja vaivuttua uneen kun ovikello soi ja anoppi seisoo takana kauppakassiensa kanssa. Rähähdin että V#TTU mä nukun NYT.

Otti ihan käsittämättömän paljon aivoon! Myöhmmin kylläkin soitin anopille ja pyysin anteeksi käytöstäni. Kyrpi vaan NIIN vitusti kun minulla olisi ollut edes kerran 20 min aikaa nukkua ennen lasten kotiutumista niin ei.

Mun anoppi asuu tuossa rajanaapurina. Piti erikseen opettaa sille, että rajan tällä puolen emännöin minä. Aluksi se tiesi esimerkiksi vara-avaimen paikan ja saattoi pelmahtaa sillä sisään. Se ei edes yrittänyt soittaa ovikelloa, tuli vain avaimella sisään.

Yhden kerran, kun tulin töistä, se oli jonkun mulle tuntemattoman sukulaisen kanssa meillä, esittelemässä poikansa taloa. Sain varmaan sekopään moukan leiman, mutta olin niin ärsyyntynyt, etten ollut huomaavinani kumpaakaan vaan aloin tehdä kotirutiineja, kuin talo olisi ollut tyhjä. Vieras vaivautui ensin ja suoriutui ulos anoppi kannoillaan. Anoppi ei sanallakaan maininnut episodia koskaan, edes pojalleen, mutta ei ole tuonut meille enää vieraita.

Toisen kerran meinasin kusta alleni säikähdyksestä, kun tulin suihkusta ja anoppi pönötti sohvalla, kun luulin olevani yksin. Ja kerran se saapui ovesta omenapiirakkaa tuomaan, juuri kun poikansa antaumuksella jyysti mua takaapäin sohvalla. Anoppia ja piirasta ei näkynyt useampaan päivään.

Jossain vaiheessa piilotimme vara-avaimen ja anoppi kyseli sen perään, tietysti loukkaantuen, kun tajusi, ettei hänelle kerrota sen sijaintia. Joskus paljon aiemmin hän pihisti salaa pyykkikoneestamme poikansa alushousuja, vei ne kotiin ja pesi ja toi silitettynä takaisin. Syy tähän on se, että minä en silitä vaatteita ja hänen poikansa taas oli kotona aina saanut silitetyt alkkarit.

Miehen sitkeä puuttuminen asiaan, pari noloa episodia ja piilotettu avain saivat lopulta menemään jakeluun, ettei tarvitse pelmahtaa aina omin nokin paikalle. Anoppi on kyllä jonkin verran taipuvainen näyttelemiseen ja esitti mm. saavansa sydänkohtauksen tai pyörtyvänsä, kun sai nuhteita. Lopulta hölmöily kuitenkin loppui ja nykyään eletään ihan normaaliarkea, vaikka usko meinasikin välillä jo loppua.

[QUOTE="vieras";27179371]Ei tullut silloin (tyhmä minä :headwall:) mieleenkään kun ostettiin talo alle kilsan päästä anoppilasta, että asiasta voisi koitua sellainen ongelma kun se tänään, n kymmenen vuoden jälkeen on.

Anoppi on suoraan sanottuna maanvaiva...:ashamed:
Tulee käymään joka päivä kysymättä. Saattaa yhtäkkiä kurkkia takapihalta sisälle ikkunoista :O jne.

Olen jo vakavasti harkinnut muuttamista hevonhelvettiin, vähintään kymmenen kilometrin päähän anopista ja appiukosta. Mä vaan en VOI SIETÄÄ, ettei ilmoiteta kun tullaan kylään, patsastellaan vaan sisälle avoimesta ovesta. Yleensä laitan oven aina lukkoon juuri tämän takia, mutta joskus se jää auki ja anoppi saattaa hiipiä sisälle vaikka kesken kun olen suihkussa tmv.

Ihana ihminen ja noin, mutta nämä kutsumattomat käynnit vituttaa ihan vitusti. Pakkoko se on JOKA päivä käydä vaikka liki asuukin??!

Onko teillä muilla tämmöistä?[/QUOTE]

Yhden kerran, kun tulin töistä, se oli jonkun mulle tuntemattoman sukulaisen kanssa meillä, esittelemässä poikansa taloa. Sain varmaan sekopään moukan leiman, mutta olin niin ärsyyntynyt, etten ollut huomaavinani kumpaakaan vaan aloin tehdä kotirutiineja, kuin talo olisi ollut tyhjä. Vieras vaivautui ensin ja suoriutui ulos anoppi kannoillaan. Anoppi ei sanallakaan maininnut episodia koskaan, edes pojalleen, mutta ei ole tuonut meille enää vieraita.

Ja kerran se saapui ovesta omenapiirakkaa tuomaan, juuri kun poikansa antaumuksella jyysti mua takaapäin sohvalla. Anoppia ja piirasta ei näkynyt useampaan päivään.

¤huutonaurua¤

Olette ihania! :D

Minä yritän viimeiseen asti välttää konflikteja anopin kanssa. Anoppini on mestarimarttyyri ja kuten aiemminkin kirjoitin, se ei unohda. EI KOSKAAN. Kaivelee kymmenen vuotta vanhoja asioita ja aina kinan puhjetessa vetää esiin kun "sinäkin silloin joskus sanoit minulle niin".

Haukkuu mielellään minua muille ja arvostelee tekemisiäni ja asuntoamme ym. Minulla ei kertakaikkiaan ole aikaa (eikä aina halujakaan) pitää huusholliani monen lapsen ja eläinlauman + miehen kanssa siinä järjestyksessä mitä anoppi pitää omaansa. Tiedän että meillä on paskaista ilman että minulle siitä pitää mainita joka kerta kyläillessään.
Tajuaa sen nyt tyhmempikin ettei heillä paikat samalla lailla likastu kun kahdestaan siellä päivät pitkät appiukon kanssa villasukillaan hiippailevat.

Anoppi on hyväsydäminen ja toisaalta tosi herttainenkin ihminen. En haluaisi tapella mutta tälläisenaan tämä tilanne syö ihan helvetisti. Ei minua uskota tai kuunnella kun sanon etten pidä siitä että tullaan ilmoittamatta. Heidän mielestään on ihan OK poiketa alvariinsa kun kerran "lähekkäin asutaan" :headwall:

[QUOTE="vieras ap";27180530]¤huutonaurua¤

Olette ihania! :D

Minä yritän viimeiseen asti välttää konflikteja anopin kanssa. Anoppini on mestarimarttyyri ja kuten aiemminkin kirjoitin, se ei unohda. EI KOSKAAN. Kaivelee kymmenen vuotta vanhoja asioita ja aina kinan puhjetessa vetää esiin kun "sinäkin silloin joskus sanoit minulle niin".

Haukkuu mielellään minua muille ja arvostelee tekemisiäni ja asuntoamme ym. Minulla ei kertakaikkiaan ole aikaa (eikä aina halujakaan) pitää huusholliani monen lapsen ja eläinlauman + miehen kanssa siinä järjestyksessä mitä anoppi pitää omaansa. Tiedän että meillä on paskaista ilman että minulle siitä pitää mainita joka kerta kyläillessään.
Tajuaa sen nyt tyhmempikin ettei heillä paikat samalla lailla likastu kun kahdestaan siellä päivät pitkät appiukon kanssa villasukillaan hiippailevat.

Anoppi on hyväsydäminen ja toisaalta tosi herttainenkin ihminen. En haluaisi tapella mutta tälläisenaan tämä tilanne syö ihan helvetisti. Ei minua uskota tai kuunnella kun sanon etten pidä siitä että tullaan ilmoittamatta. Heidän mielestään on ihan OK poiketa alvariinsa kun kerran "lähekkäin asutaan" :headwall:[/QUOTE]

Sun anoppi on jonkinlainen risteytys mun anopista ja mun miehen anopista :whistle:

Pölyjen kyttääjiltä saa turvan rullalle parhaiten sillä, että neuvoo ystävällisesti, missä siivousvälineet on ja nakittaa vielä vähän lisätehtäviä päälle joka kerta.

"Katsopas, niinpä onkin vähän pölyä. Käypä hakemassa pölyrätti tuolta siivouskomeron toiseksi ylimmältä hyllyltä ja pyyhi pois. Niin, ja voisit muuten samalla järjestellä sen siivouskomeronkin, kun sielä on vähän sotkuista..."

Olen itse sanonut anopille, että meille ei tulla ilman ilmoittamatta ja ilman lupaa vaikka vara-avain anoppilassa onkin.

Olen saman sanonut myös omille vanhemmilleni.

Ja jos näitä sääntöjä rikkovat, niin loppuu se vierailu kokonaan.

[QUOTE="Eee";27180543]Pölyjen kyttääjiltä saa turvan rullalle parhaiten sillä, että neuvoo ystävällisesti, missä siivousvälineet on ja nakittaa vielä vähän lisätehtäviä päälle joka kerta.

"Katsopas, niinpä onkin vähän pölyä. Käypä hakemassa pölyrätti tuolta siivouskomeron toiseksi ylimmältä hyllyltä ja pyyhi pois. Niin, ja voisit muuten samalla järjestellä sen siivouskomeronkin, kun sielä on vähän sotkuista..."[/QUOTE]

Hyvin usein myös siivousvinkkaukset laitetaan muotoon; "Huh huh! Ottipa koville kun juuri pesin kaikki ikkunat ulkoa, imuroin, luuttusin ja tamppasin petivaatteet pihalla" Samalla käy katseellaan meidän kotia läpi ja huokailee teatraalisesti. Kantaa meille ruokakippojaan ja kurkkii jääkaappiin ettei niitä kuulemma siellä viikkotolkulla tarvitse säilyttää vaan voi heittää pois ellei syö. (OOOOOOOO! IHANKO TOTTA??!!? :O )

Kotonaan ei voi KOSKAAN käydä vessassa. Sillä on AINA hätä kun pääsee meidän ovesta sisälle ja sitten vihjailee miten hänenKÄÄN miehensä ei koskaan pese ralliraitoja heidän pytystään!

:hug: ap:lle. Mulla nousi iho kananlihalle, kun luin teidän juttuja. Ihan hirveä ahdistus pelkästä ajatuksesta, että joku katsois oikeudekseen kävellä meille sisälle omin nokkineen. :$ Mulla on tosi tarkka oma reviiri ja tuollainen sais mut lataamoon aika nopeasti.

Tsemppiä ja toivottavasti saatte asian menemään jakeluun.

[QUOTE="vieras ap";27180530]
Minulla ei kertakaikkiaan ole aikaa (eikä aina halujakaan) pitää huusholliani monen lapsen ja eläinlauman + miehen kanssa siinä järjestyksessä mitä anoppi pitää omaansa. Tiedän että meillä on paskaista ilman että minulle siitä pitää mainita joka kerta kyläillessään.
[/QUOTE]

No seuraavan kerran kun mainitsee, niin sano, että milläs aikaa saisit siivottua, kun käyt töissä ja sitten kun tulet kotiin, saat "vieraita" (siis sen anopin). Sitten jos kysyisi, että miten anoppi ehtiikin pitää kotinsa niin siistinä kun alinomaa kuitenkin on teillä kylässä...

[QUOTE="Petteri";27180571]Olen itse sanonut anopille, että meille ei tulla ilman ilmoittamatta ja ilman lupaa vaikka vara-avain anoppilassa onkin.

Olen saman sanonut myös omille vanhemmilleni.

Ja jos näitä sääntöjä rikkovat, niin loppuu se vierailu kokonaan.[/QUOTE]

Meillä ei mene perille. Ehkä osaksi sekin takia, että mieheni ei, kuten sanottua, vaivaudu äitinsä vierailuista kuten minä. Syynä että hän on hyvin usein töissä kun anoppi käy meillä.

Minun on todella vaikea sanoa suoraan tai käskeä miehen sanoa, koska anoppi kostaa juurikin haukkumalla minua toiselle miniälle, mitä en halua. Ihmettelee myös, miksi en ITSE sanonut hänelle suoraan asiasta.
En haluaisi tapella, haluaisin olla väleissä. Mutta anoppi loukkaantuu IHAN taatusti jos laitan miehen asialle sanomaan noiden vierailuiden rajoittamisesta. Loukkaantuu myös verisesti jos minä sanon niistä...

Tai älyäiskö se häipyä häiriköimästä, jos ottaisit imurin ja alkaisit siivoamaan? Sohimaan just sen tuolin alta jolla anoppi istuu? Vielä jos olis oikein kovaääninen imuri, ettei kuulis sen puheitakaan :D

[QUOTE="vieras ap";27180605]Hyvin usein myös siivousvinkkaukset laitetaan muotoon; "Huh huh! Ottipa koville kun juuri pesin kaikki ikkunat ulkoa, imuroin, luuttusin ja tamppasin petivaatteet pihalla" Samalla käy katseellaan meidän kotia läpi ja huokailee teatraalisesti. Kantaa meille ruokakippojaan ja kurkkii jääkaappiin ettei niitä kuulemma siellä viikkotolkulla tarvitse säilyttää vaan voi heittää pois ellei syö. (OOOOOOOO! IHANKO TOTTA??!!? :O )

Kotonaan ei voi KOSKAAN käydä vessassa. Sillä on AINA hätä kun pääsee meidän ovesta sisälle ja sitten vihjailee miten hänenKÄÄN miehensä ei koskaan pese ralliraitoja heidän pytystään![/QUOTE]

Oi jessus. :O Täydet sympatiat täältä!

[QUOTE="Mei";27180186]Meillä samanalista,vaikka välimatkaa on melkein 30 kilsaa.lapset eivät voi olla edes ulkona kun pelkään milloin anoppi kaahaa pihaan!
Meilläkin varmaan muutto tulossa,sikäli harmi että miehen työapikalle on vain alle 10 kilsaa..Mutta kotihommia ei saa tehdyksi kun anoppi kyläilee päivittäin,lapsen läksytkin jäävät välillä tekemättä kun menee ihan villiksi mummon paikalla ollessa...Ei välitä lasten nukkumaanmenoajoista,saattaa tulla vielä klo 22 kylään.....Jos ovi on lukossa,hakkaa jopa puoli tuntia ovea että on pakko avata.Vaikka oltaisi nukkumassa...

Vit*ttaa!!!!!!!! Mulla jää oma yritys hoitamatta jne......Sanomisesta ei ole mitään hyötyä.[/QUOTE]

Miksi kotihommia ei saa tehdyksi silloin, kun anoppi on paikalla? Jos joku suvaitsisi istua minun kotonani alvariinsa (ei onneksi tapahdu), tekisin kyllä kotihommia, jos on tarvis. Vieras saa viihdyttää itseään ja nostella koipiaan ilmaan, kun minä moppaan istuinpaikkansa ympäriltä. :D

Yhteistyössä