Muutto kauemmaksi anopin takia...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei tullut silloin (tyhmä minä :headwall:) mieleenkään kun ostettiin talo alle kilsan päästä anoppilasta, että asiasta voisi koitua sellainen ongelma kun se tänään, n kymmenen vuoden jälkeen on.

Anoppi on suoraan sanottuna maanvaiva...:ashamed:
Tulee käymään joka päivä kysymättä. Saattaa yhtäkkiä kurkkia takapihalta sisälle ikkunoista :O jne.

Olen jo vakavasti harkinnut muuttamista hevonhelvettiin, vähintään kymmenen kilometrin päähän anopista ja appiukosta. Mä vaan en VOI SIETÄÄ, ettei ilmoiteta kun tullaan kylään, patsastellaan vaan sisälle avoimesta ovesta. Yleensä laitan oven aina lukkoon juuri tämän takia, mutta joskus se jää auki ja anoppi saattaa hiipiä sisälle vaikka kesken kun olen suihkussa tmv.

Ihana ihminen ja noin, mutta nämä kutsumattomat käynnit vituttaa ihan vitusti. Pakkoko se on JOKA päivä käydä vaikka liki asuukin??!

Onko teillä muilla tämmöistä?

• Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
No jos vielä ajokuntoisia ovat niin kyllä ton 10 km taittaa aika nopeasti.

Hommaa äkänen koira sinne pihalle räkyttään :)?

vaikka asuisi 2km päässä, koska sanoisin ja lujasti, että emme hyväksy tuollaista!

No meillä anoppi on kestoloukkaantuja. Sanottu on (muutamasta muusta asiasta ). Tekeytyy marttyyriksi ja haukkuu minut pataluhaksi toiselle miniälleen. Plus että kaivaa vanhat asiat vielä sadan vuoden jälkeenkin uudelleen esille ja piikittelee miten olen häntä loukannut :headwall:

[QUOTE="vieras ap";27179409]No meillä anoppi on kestoloukkaantuja. Sanottu on (muutamasta muusta asiasta ). Tekeytyy marttyyriksi ja haukkuu minut pataluhaksi toiselle miniälleen. Plus että kaivaa vanhat asiat vielä sadan vuoden jälkeenkin uudelleen esille ja piikittelee miten olen häntä loukannut :headwall:[/QUOTE]

Pääset siis parilla napakalla sanalla hänestä eroon pitkäksi aikaa. Älä puheista välitä, on niillä kuuntelijoilla omat aivotkin.

[QUOTE="vieras ap";27179409]No meillä anoppi on kestoloukkaantuja. Sanottu on (muutamasta muusta asiasta ). Tekeytyy marttyyriksi ja haukkuu minut pataluhaksi toiselle miniälleen. Plus että kaivaa vanhat asiat vielä sadan vuoden jälkeenkin uudelleen esille ja piikittelee miten olen häntä loukannut :headwall:[/QUOTE]

kuule ihan tuttua! Meidän ja miehen suku on täynnä naisia jotka on tuollaisia :/ Keskitynkin siksi nykyään omaan perheeseeni ja olen tajunnut sen, että kaikkia ei voi miellyttää...ei sitten millään.

olen ollut kipeänä lapsen kanssa melkein viikon. se tekee sen etten ole jaksanut siivota ja tavarat ovat kasaantuneet. tulee tänne tiskailemaan ja muka vaivihkaa huomauttelemaan miten taas on tavaraa kertynyt.

KOSKAAN EI SANO että mitä jos ottaisin tuon lapsenne vaikkapa päiväksi niin saisitte itsekin levätä ja vaikka siivota jos siltä tuntuu. Väksisin pitää silloin tällöin työpäivästäni ehkä 4 tuntia lasta.

[QUOTE="vieras ap";27179455]olen ollut kipeänä lapsen kanssa melkein viikon. se tekee sen etten ole jaksanut siivota ja tavarat ovat kasaantuneet. tulee tänne tiskailemaan ja muka vaivihkaa huomauttelemaan miten taas on tavaraa kertynyt.

KOSKAAN EI SANO että mitä jos ottaisin tuon lapsenne vaikkapa päiväksi niin saisitte itsekin levätä ja vaikka siivota jos siltä tuntuu. Väksisin pitää silloin tällöin työpäivästäni ehkä 4 tuntia lasta.[/QUOTE]

Sinä olet talon emäntä. Sano että olet väsynyt, pahalla tuulella, tai ihan mitä vaan ja teille ei voi tulla vieraita. Se valta on vaan otettaa, ei anoppi sinulle sitä tyrkytä.

Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;27179441:
Oletteko sanoneet anopille, ettei hänen toimintansa tunnu oikein mukavalta? Jos ette, niin aukaiskaa nyt ihmeessä hyvät ihmiset suunne! Jos olette, niin eikö tosiaan ole mitään auttanut - ja mitä anoppi sanomisiinne tuumasi?

OLEN RÄJÄHTÄNYT ANOPILLE ERÄÄSTÄ ASIASTA plus tästä ilman ilmoittamista kyläilystä.
Lopputulos= lakattiin käymästä kokonaan joksikin aikaa + haukuttiin minut koko kylälle. soitettiin ehkä kerran tai kaksi kun tultiin käymään, toiveeni mukaisesti.

Sittemmin tilanne on palautunut samaan kuin ennenkin. Meillä lampataan jatkuvasti, pahemmassa tapauksessa 3 kertaa päivässä (??!). AINA ilmoittamatta ja kytättän likaisuus ym :headwall:

Yksikin ilta olin saanut lapsen ajoissa nukkumaan ja asetuin tyynyjen kanssa hyvään asentoon tvn eteen tarkoituksenani viettää RAUHALLINEN leffailta. Eiköhän anoppi paukahda ilmoittamatta sisään ja istu tunnin nojatuolissa puimassa sairaasta sukulaisestaan.

Meillä on onneksi ihana anoppi eikä täällä päin ovia pidetä auki muutenkaan.

mutta siis mitä jos vetäisitte kunnon seksisession tai kulkisitte alasti pitkin kämppää silloin kun on tulossa kylään (eli kesekllä päivää)? tajuaisi ehkä, että joo kannattaa varmaan vähän ilmotella milloin on tulossa.

Miksi laskit uudestaan, jos olet jo asiasta huomauttanut? Mitäpä miehesi sanoo asiaan?

Helppo täältä on neuvoa, kun ei itse ole samassa tilanteessa. Yhden perheen tiedän, jossa asuivat saman katon alla ihan käytännössä. Vanhaa taloa oli laajennettu ja omat sisäänkäynnit ja asunnut. Voit ap kuvitella, että anoppi piipahti käymään tuolla tämän tästä -kun omaan vanhaan kotiinsa kaiken lisäksi tuli. Jossain vaiheessa kun olin heillä käymässä, ihmettelin, ettei anoppia ole näkynyt... Oli lopulta uskonut, ettei toisen kotiin tulla ihan koska vaan. Loukkaantumatta tuosta ei selvitä ja kova sana on sanottava! Kerrot, että mielellään vastikin voi vierailla, mutta se on teidän koti! Ja tosissaan ovi lukkoon.

Toinen mikä tulee mieleen, jos on pokkaa ja jos yhtään osaat aavistaa mihin aikaan anoppi on tulollaan: ryhdytte miehen kanssa intiimeihin puuhiin vaikka keskellä olkkaria.

:laugh:

Kiitos kaikille jotka olette jaksaneet kommentoida!

Seksisessiot :D.Se olisikin hyvä juttu. Paitsi että seuraavana päivänä asiasta tietäisi mm kaupan kassa, miniä ja pankkivirkailija, anopin kampaaja yms...

Joku kyseli, miksi ovi on auki. No yleensä laitan oven lukkoon aina. Mutta lapset ja mies jättää sen joskus auki. En voi vahtia 24/7 ovea ja käydä tarkastelemassa onko se lukossa...Ja mitä se hyödyttäisi. Lapset kumminkin ravaavat ovelle "MUMMO!MUMMO!" (:headwall:) ja koira haukkuu. Eli anoppia ei voi huijata ettei olla kotona. Miestä ei äitinsä kyläilyt haittaa. Joskus olen vetänyt kaikki verhot ikkunoiden eteen ja istunut hiljaa tvn ääressä. Sitten koputtelee ikkunoihin, soittelee ym kun ei avata "kun luulin, että olette kuolleet häkämyrkytykseen"...

On se kiva että välittää, mutta välillä tosissaan AHDISTAA!!!

Aika nolo anoppi on, jos kehtaa mennä kylillä kuuluttelemaan siitä, jos omassa kodissanne harrastetta seksiä. Tosissaan sun täytyy ensin saada mies ymmärtämään, että sinua haittaa anopin vierailut tosissaan. Kysäse vaikka mitä mies meinais, jos sinun äiti jatkuvasti kävisi kylässä sillon kun huvittaa.

[QUOTE="vieras ap";27180055]:laugh:

Kiitos kaikille jotka olette jaksaneet kommentoida!

Seksisessiot :D.Se olisikin hyvä juttu. Paitsi että seuraavana päivänä asiasta tietäisi mm kaupan kassa, miniä ja pankkivirkailija, anopin kampaaja yms...[/QUOTE]

So what? Eiköhän kaikki jo tiedä, että te harrastatte seksiä kun lapsiakin on.

[QUOTE="vieras";27179371]Ei tullut silloin (tyhmä minä :headwall:) mieleenkään kun ostettiin talo alle kilsan päästä anoppilasta, että asiasta voisi koitua sellainen ongelma kun se tänään, n kymmenen vuoden jälkeen on.

Anoppi on suoraan sanottuna maanvaiva...:ashamed:
Tulee käymään joka päivä kysymättä. Saattaa yhtäkkiä kurkkia takapihalta sisälle ikkunoista :O jne.

Olen jo vakavasti harkinnut muuttamista hevonhelvettiin, vähintään kymmenen kilometrin päähän anopista ja appiukosta. Mä vaan en VOI SIETÄÄ, ettei ilmoiteta kun tullaan kylään, patsastellaan vaan sisälle avoimesta ovesta. Yleensä laitan oven aina lukkoon juuri tämän takia, mutta joskus se jää auki ja anoppi saattaa hiipiä sisälle vaikka kesken kun olen suihkussa tmv.

Ihana ihminen ja noin, mutta nämä kutsumattomat käynnit vituttaa ihan vitusti. Pakkoko se on JOKA päivä käydä vaikka liki asuukin??!

Onko teillä muilla tämmöistä?[/QUOTE]

Lapset, lapsenlapset, ystävät ja naapurit tekevät tuota.
Eikä ovissamme edes OLE lukkoa eli moinen voi sattua milloin vain.
Lisättäköön tosin sekin ettei ole aikeita muuttaa tai asiasta kellekään sanoa.

Hyvä näin.
:D

Meillä samanalista,vaikka välimatkaa on melkein 30 kilsaa.lapset eivät voi olla edes ulkona kun pelkään milloin anoppi kaahaa pihaan!
Meilläkin varmaan muutto tulossa,sikäli harmi että miehen työapikalle on vain alle 10 kilsaa..Mutta kotihommia ei saa tehdyksi kun anoppi kyläilee päivittäin,lapsen läksytkin jäävät välillä tekemättä kun menee ihan villiksi mummon paikalla ollessa...Ei välitä lasten nukkumaanmenoajoista,saattaa tulla vielä klo 22 kylään.....Jos ovi on lukossa,hakkaa jopa puoli tuntia ovea että on pakko avata.Vaikka oltaisi nukkumassa...

Vit*ttaa!!!!!!!! Mulla jää oma yritys hoitamatta jne......Sanomisesta ei ole mitään hyötyä.

Lapset, lapsenlapset, ystävät ja naapurit tekevät tuota.
Eikä ovissamme edes OLE lukkoa eli moinen voi sattua milloin vain.
Lisättäköön tosin sekin ettei ole aikeita muuttaa tai asiasta kellekään sanoa.

Hyvä näin.
:D

Minä taas rakastan sen verran omaa rauhaa, etten vaan yksinkertaisesti voi sietää moista. Itse en mene kellekään kylään (edes omille vanhemmilleni) ilmoittamatta.

Minusta vain kuuluu hyviin tapoihin KYSYÄ, sopiiko ihmisille, että tullaan kylään.
Noloa poukota sisään ilmoittamatta. Läheskään aina en vaan jaksa niitä jaaritteluja. Olisi muutakin tekemistä ja lisäksi pitää aina silloin ryysätä sisään kun tvstä tulee jokin mielenkiintoinen ohjelma ettei taatusti kuule edes tunnusmusiikkia sen läpätyksen alta...

Mitä jos, sitten kun parannut flunssasta, rupeat pyytämään anoppia kylään. Soitat aamulla tai edellisenä iltana ja pyydät päiväkahville . Parempi tietysti, jos pyydät itsesi anopille kylään. Aina kun hän soittaa tai on tulee teille, olittekin juuri tulossa hänen luokseen.

Yhteistyössä