Muumimukeista vielä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
..tuli mieleen tuosta äskeisestä ketjusta, että onkohan se totta että esim. Halpa-Halleihin tulee kaikki pikkuvikaiset muumimukit?? :o

Ostin vasta itse Rakkaus- muumimukin synttärilahjaksi ystävälleni, niin hän havaitsi siinä ihan selvän pintavirheen. Otin Arabiaan yhteyttä, ja pyysivät laittamaan mukin heille tutkittavaksi. :|

ja mä olen saanut kaksi sittarista ostettua mukia, joissa molemmissa on pohjassa (sisäpuolella) musta pieni piste, joka ei lähde pois, vaikka kuinka olen yrittänyt tahroja hinkata pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mä olen saanut kaksi sittarista ostettua mukia, joissa molemmissa on pohjassa (sisäpuolella) musta pieni piste, joka ei lähde pois, vaikka kuinka olen yrittänyt tahroja hinkata pois.

Jos ostan cittarista tai tarjoustalosta tai ihan mistä vaan, syynään aina mukin tosi tarkkaan, ettei oo mitään pilkkuja eikä pisteitä ei mitään muutakaan näkyvää virhettä. Oon ärsyttävän pikkutarkka...

pieniä kohoumia myös löytyy noista halpahallien mukeista, sekä kuoppia. Näitä ei ykköslaatuisissa saa olla, mutta missäänhän ei kerrota mitä laatua ne halpahallien mukit on.

Tilasin myös silloin yleshopista niitä ruskeita nipsuja ja JOKAISESSA oli jotain vikaa, yhdestä jopa puuttui lasitetta yli sentin matkalta, laitoin arabiallekkin viestiä ja lupasivat hyvittää TAVALLISELLA mukilla, joten jäi palauttamatta ja on kaapissa koristeena.

joten kannattaa aina tarkistaa jo kaupassa minkä mukin valitsee.

Inhottavaa tuollainen, että kauppoihin laitettaan tuollaisia mukeja myyntiin.. Asiakas maksaa siitä täyden hinnan, ja tässä on tulos :|

Tulipa mieleeni sekin ohjelma, jossa kerrottiin muumimukeista, eli kaikkiahan ei valmisteta Suomessa vaan Thaimaassa on myös Arabian tehdas :o

aloitin myös jokin aika sitten ketjun, kun huomasin ettei kaikki mukit ole edes saman korkuisia. Selviä eroja monen mukin välillä. Kova hinta yhdessä kupissa ja eivät ole edes prikulleen samankokoisia

Jos ostan cittarista tai tarjoustalosta tai ihan mistä vaan, syynään aina mukin tosi tarkkaan, ettei oo mitään pilkkuja eikä pisteitä ei mitään muutakaan näkyvää virhettä. Oon ärsyttävän pikkutarkka...

Hyvä, että mä en ole ainut joka syynää tarkkaan kaiken minkä ostaa. Olkoon tuote mikä tahansa, niin otan yleendä sieltä taaempaa hyllystä sen :whistle: Tunnistaako kukaan itseensä tästä? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Hyvä, että mä en ole ainut joka syynää tarkkaan kaiken minkä ostaa. Olkoon tuote mikä tahansa, niin otan yleendä sieltä taaempaa hyllystä sen :whistle: Tunnistaako kukaan itseensä tästä? :snotty:

Mä teen kanssa aina noin.. ja syynään joka kohdasta tarkasti ja vertailen muihin samanlaisiin.. :D :ashamed:

Ei se varmaan putiikista riipu..viallisia ja pikkuvikaisia on joka kaupassa ja myös niissä laatukaupoissa.
Mä olin joskus kaverin mukana kun hankki itselleen Mariskoolia,ystäväni on siis ihan mielitön astia- ja lasitavarafriikki ja sopivan kipon löytymiseen meni 45min. Myyjät katsoi suu auki kun ystäväni avasi paketin ja hipelöi kupin läpikotaisin ja siirsi hylättyjen pinoon. Löytyi se kunnollinenkin sitten.
Ja kauppa ei todella ollut mikään halpahalli vaan sokoksella olimme.

Aika useinkin teen noin. Välillä kyl nolottaa, jos esim. revin kaikki mukit alas ja tiirailen jokaista sen tunnin ajan, kyllä siinä monet kattoo ihmetellen aika useinkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

Mä teen kanssa aina noin.. ja syynään joka kohdasta tarkasti ja vertailen muihin samanlaisiin.. :D :ashamed:

Yes....!!!! Hyvä me!!! :wave: :D

Yhteistyössä