mustis mies

olen asunut mieheni kanssa 8.v ja seurusteltu 9.v.meillä on kaksi ihanaa lasta.ongelma on miehen mustasukkaisuus.se on ollut aina.kaupassa tai lenkillä jos on kestänyt 10 min.kauemmin kun yleensä tenttaa mies kotona miks kesti niin kauan.kaupunkiin kauppoihin en edes saa mennä ilman miestäni saati sitten kaverin kanssa kaljalle.heti haukutaan #&%£$!* ja #&%£$!* jakajaksi.koskkan en ole antanut aihetta mustasukkasuuteen.toinen ongelma on kun mies ei ota osaa lasten hoitoon.yhdellä kädellä voi laskea syöttämiset nukuttamiset sun muut.jos apua tarvin joudun aina hermostumaan,että saan apua.joskus tekis mieli luovuttaa ja erota,mutta kun on paljon hyviä puoliakin.ammatti auttajalle ei suostu lähtemään. kommentoikaa
 
kamalaa en osaa sanoa hyviä puolia nyt kun oikeen mietin,mutta on meillä yhdessä kivaakin.useinmiten. eniten pelkään erossa,että en löydä asuntoa ja etten tule toimeen(ei ole työpaikkaa).eroa olen miettinyt monta vuotta tai siis on aina kausia kun mietin eroa.
 
ja se kun on tykästynyt tähän paikkaan missä asutaan ja esikoisella on kaikki kaverit naapurissa ja mulla harrastukset ihan lähellä niin ei jaksais sitä eron tuomaa muuttoa. tässä sitten olen huonossa parisuhteessa ja katkeroidun
 
Hui miltä kuulostaa! Sulla ei mahda olla minkäänlaista vapaa-aikaa koskaan, kun et kerran kaupoissakaan saa yksin käydä. Miehesi käytös on täysin kohtuutonta ja julmaa sinua kohtaan. Ihmettelenkin, kuinka olet jaksanut kaikki nämä vuodet.
Varmaan olet vielä kiintynyt mieheesi, koska olette pitkään yhdessä olleet, mutta mietippä millaista elämäsi voisi myös olla..shoppailua, kahvillakäyntiä, ystävien kanssa baarissa silloin tällöin, mukavia harrastuksia ym. Ilman ainaista syyllistämistä.
Itse en katselisi hetkeäkään tuollaista mustasukkaisuutta.
Eroa on turha pelätä kaikki varmasti järjestyy parhain päin ja mielialakin kohenee, kun saa itse päättää tekemisistään..
 
kaiken näkösiä
mulla on ollut sama tilanne tosin olen eronnut aikoja sitten.sitä vaan jotenkin hassusti kuvittelee että mies muuttuu tai kyllä se siitä kun lapset kasvaa
 
Ainut toivo lienee,että mies kasvaa joskus aikuiseksi...
Olisi kiinnostavaa tietää mitä mies päivät puuhaa:Vahtiiko vain ja laiminlyö lastenhoitoa...mahtaa olla turhautunut kaveri.

Jokainen on ITSE vastuussa OMISTA tunteistaan,myös me miehet
 
hmm.mitä mieheni tekee päivisin? töiden jälkeen on koneella,ottaa päivä unet ja saattaapa lähteä esikoisen kanssa ulos.pienemmän kanssa ei vielä tee mitään,kun ei kuulemma pärjää sen kanssa.(ikää on jo 1,6.v)välillä olen vihainen itselleni kun alistun moiseen.välillä taas ajattelen et en voi erota,kun esikoinen on muutenkin niin herkkä ja on isin tyttö.
 

Yhteistyössä