Kirjoittele vaan Wiltsu, äläkä välitä näistä kitkeristä narisijoista. Minusta on tosi kiva lukea juttujasi. Olet selvästi sinut itsesi kanssa, tasapainoinen ja kiinnostava aikuinen Nainen, vaikkakin toki myös välillä provosoiva. Mutta kirjoituksesi herättävät aina hyvää keskustelua, ja se on pääasia!
Usein tuntuu, että jos itsellä menee hyvin, sitä ei saisi sanoa, koska heti joku on suuttumassa ja syyttelemässä narsistiksi. Tuntuu että meillä Suomessa on joku ihmeellinen "mulla menee päin vittua" -kulttuuri, eli ihan suorastaan ihannoidaan sitä, että kaikki on paskaa ja sitten vaan toistellaan että "tätä tää on". Ihan kuin tuollaisessa asenteessa olisi jotain tosi hienoa.
Mitä sitten, jos joku päättääkin, että ei, mun elämä ei ole paskaa, vaan teen siitä itseni näköisen ja elän omaa elämääni. Otan vastuun omasta onnestani. En syyttele yhteiskuntaa, vaan teen asioiden eteen jotain itse. Nautin saavutuksistani.
Tuntuu, että sitä ei kestetä. Riippuu toki seurasta. Itse en jaksa valittajia enää.
Taidan olla ruåtsalaistumassa!