Musta on niiiiin hupaisaa kun jotkut kuvittelee...

...että kaikki ovat kateellisia heille :xmas: Eräs tuttavaperhe on tällainen, rakentavat taloa ja jos joku tuttu/sukulainen ajaa rakennuksen ohi, niin he ovat kateellisena kyttäämässä taloa, kaikki ovat kateellisia kun heillä on neljä lasta, kaikki ovat kateellisia kun heillä on uusi (joo, vm. 2000, että ei mielestäni ihan upouusi) auto, kateellisia kun heille tuli lattiaan laminaatti jnejnejne.

Oikeesti... Kaikki on taatusti kateellisia :D :D :D Eihän muilla voi olla noin UUTTA autoa, taloa rakenteilla eikä laminaattia lattiassa, eieiei...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:13 Töllin Ruusa kirjoitti:
Tiedän tunteen.

:D

Se on hassunhauskaa.
Tällä perheellä on myös koira, 5-vuotias, me otimme juuri pennun, aivan erirotuisen kuin ton perheen koira on, ja nyt me olemme sitten kateellisia kuulemma, kun heillä on palveluskoirarotuinen ja meillä vaan lintukoira :D :D

Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:10 MendedHearts kirjoitti:
...että kaikki ovat kateellisia heille :xmas: Eräs tuttavaperhe on tällainen, rakentavat taloa ja jos joku tuttu/sukulainen ajaa rakennuksen ohi, niin he ovat kateellisena kyttäämässä taloa, kaikki ovat kateellisia kun heillä on neljä lasta, kaikki ovat kateellisia kun heillä on uusi (joo, vm. 2000, että ei mielestäni ihan upouusi) auto, kateellisia kun heille tuli lattiaan laminaatti jnejnejne.

Oikeesti... Kaikki on taatusti kateellisia :D :D :D Eihän muilla voi olla noin UUTTA autoa, taloa rakenteilla eikä laminaattia lattiassa, eieiei...
Eikä varsinkaan kaikkia noita ihan yhtäaikaa! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:17 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:15 salsai kirjoitti:
Ettekste ookka kateellisi, vihreä naamasia ku meil oma talo? :eek:
Mitä tämä tarkoittaa?
Onko kaikki elvistelyni menneet hukkaan? :kieh: :kieh: :whistle:
Meil on oma kerrostalo :whistle:
Älä viitti! :eek:

Meil on, hmm.. Meil on oma tiskiharja! \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 salsai kirjoitti:
\
\
Mitä tämä tarkoittaa?

Meil on kaks ja karhunkieli :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 RouvaRajatapaus kirjoitti:
Jep, sanos muuta. Minusta tuo on myös todella hauskaa. :D Tuo kateus teema huvittaa välillä myös tällä palstalla. :whistle:
Jep :D

Samat ihmiset harrastavat sitä, että jos ostamme vaikka uuden sohvan, he haukkuvat sen kamalaksi ja ostavat itse seuraavana päivänä kaksi sohvaa :D :D

kateellinen
Mut mä oonkin melkein oikeesti katteellinen kaikille omakotitalo asukeille. siis joilla on omaa tonttia paljon ja oma rauha.

Ei vielä voida ostaa omaa mut MÄ HALUUN!!!!!

=) =) =)

että ehkä mä oon ainaki kateellinen joillekin omakoti asujille =)

\

Eh.. lähinnä mua ihmetyttää tuo asenne, että koska noilla on noin vanha auto ja muilla on paljon uudempia juttuja, niin ei ole mitään syytä olla kateellinen.

Mutta materia se on kai, mikä jyllää :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 Hiipiliini kirjoitti:
Tiedän juuri yhden tuollaisen perheen. Nyt niillä tosin menee asunto myyntiin ja joutuvat muuttamaan rivariin. Kuinkahan kateellisia nyt ihmiset ovat.. :whistle:
:D Ja sitten kun miettii asian kääntöpuolta tämän mainitsemani perheen kohdalla... Kaikki ovat TAATUSTI kateudesta vihreitä myös heidän satojen tuhansien eurojen (talo, uusi talo, auto, yritys) veloistaan. Ai hitto, kun saiskin itse olla yhtä veloissa :heart: :heart: :D

Joo ja mul aon yksi tuttu joka on myöntänyt olevansa kateellinen joskus...
Kertoi mulle, että naapurinsa on ostamassa uutta autoa ja että jos ostavat paremman kuin he, niin ei aio enää tervehtiä heitä! Ja sanoi tämän ihan tosissaan! :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:19 Honostooppari kirjoitti:
\
\
\
Mitä tämä tarkoittaa?

Sitä meil ei oo.. :(
*heittää nyrkkeilyhanskat ja laahustaa naama vihreenä*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:20 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 RouvaRajatapaus kirjoitti:
Jep, sanos muuta. Minusta tuo on myös todella hauskaa. :D Tuo kateus teema huvittaa välillä myös tällä palstalla. :whistle:
Jep :D

Samat ihmiset harrastavat sitä, että jos ostamme vaikka uuden sohvan, he haukkuvat sen kamalaksi ja ostavat itse seuraavana päivänä kaksi sohvaa :D :D
Heh. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:19 Honostooppari kirjoitti:
\
\
\
Mitä tämä tarkoittaa?

Jaahas, jaahas. Meilläpä onkin se taikasieni mikä putsaa kaikki tahrat ihan ilmiömäisesti :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:21 minä kirjoitti:
\

Eh.. lähinnä mua ihmetyttää tuo asenne, että koska noilla on noin vanha auto ja muilla on paljon uudempia juttuja, niin ei ole mitään syytä olla kateellinen.

Mutta materia se on kai, mikä jyllää :whistle:
No näinpä näin. Ei mahu mun kaaliini, ei. Mutta ei tarvitsekaan, huvitan itseäni mielelläni kuuntelemalla noita sutjautuksia tolta perheeltä :D

Meillä on tässä rivarissa laminaattilattia ja voin rehellisesti sanoa että jos olis mahdollisuus vaihtaa niin huitsin nevadaan lähtis.Mä en tykkää sitten ollenkaan.
No,kohta voitte sitten olla kauhean kateellisia niistä pölypalleroista joita tämä lattia vetää puoleensa magneetin tavoin.Ihan oikeasti.Aamulla kun imuroi niin illalla on jo kauheat villakoirat nurkissa ja sohvien alla.Ja jos vaikka nuppineula tipahtaa lattialle niin se ei jää kyllä keneltäkään kuulematta.

Mulla taas on yksi kaveri joka on aina sitä mieltä että sitä kytätään.Baarissakin jos joku sattuu katsomaan kaveriin päin niin se on heti kyttäämäässä ja kohta on varmaan joukkotappelu baarin edessä.Mä en ole niin vainoharhaista ihmistä tavannut missään.

Meilläpä on parketti ja kakskytävuotta vanha auto, myös pulloharja löytyy. ootteko kateellisia?

Ei ihan tosissaan noilla ap:n tutuilla taitaa olla vaan huono itsetunto niin pitää jotain itelleen todistella.
Mutta kyllähän tollasista joskus hyvät naurut saa... :LOL:

Yhteistyössä