Musta on niiiiin hupaisaa kun jotkut kuvittelee...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:22 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:19 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 salsai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:17 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:15 salsai kirjoitti:
Ettekste ookka kateellisi, vihreä naamasia ku meil oma talo? :eek:
Mitä tämä tarkoittaa?
Onko kaikki elvistelyni menneet hukkaan? :kieh: :kieh: :whistle:
Meil on oma kerrostalo :whistle:
Älä viitti! :eek:

Meil on, hmm.. Meil on oma tiskiharja! \|O
Meil on kaks ja karhunkieli :p
Jaahas, jaahas. Meilläpä onkin se taikasieni mikä putsaa kaikki tahrat ihan ilmiömäisesti :p
Meilläpä on oma talo (pankin jos tarkkoja ollaan), mersu (reilu 20v vanha), tiskiharja johon on viel 3vaihtopäätä tallella, sit niitä pesusieniä missä on toinen puoli karkee paketillinen ja bio cleaning stonea purkillinen, niin ja autotalli! Kaikki on meille kateellisia, varsinkaan kun naapuriin ei voi ees huutaa ku asuuvat niin kaukana :LOL: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:08 vieras kirjoitti:
Minä en jaksaisi enkä haluaisi 4 lasta enkä laminaattia enkä isoa taloa ja meillä on auto samanikäinen. Joten mistään en ole kade, mutta mistä sinulle ap tullut tunne, että tuo perhe luulee, että ihmiset heitä kadehtii? Onko sanonut näin?

Ja oikeasti kateus on ihan hirveää ja kamalaa. Jopa viattomille lapsille kostetaan. :'(
Siis nimenomaan he itse sanovat näin :D Ja ihan joka ainoassa keskustelussa minkä olemme käyneet, tulee ilmi se, miten KAIKKI ovat heille kateellisia. En siis meinannut että vain me olemme kateellisia heidän mielestään, vaan ihan kaikki tutut ja sukulaiset ovat (huolimatta siitä että jollain on uudempia autoja, isompia taloja, menestyneitä yrityksiä, ja jopa parkettia :D ).

Me olemme kateellisia kun olemme ajaneet heidän rakenteilla olevaa taloansa katsomaan, ja kun meillä on vain lintukoira eikä rotikkaa :kieh: :D
(eikö sitä saakaan itse päättää sopivaa koirarotua...? :whistle: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:10 minä vain kirjoitti:
Mulla on serkku vähän samaa tyyliä, kuin yhden anoppi oli: kaikki pitää olla uutta, ja jos ei uutta niin sitten antiikkia. Kaiken pitää olla myös oikean merkkistä, ja kaikkea on oltava paljon. Ja sitä tavaraa siis on, ja paljon!

Huvittavaa tässä on se, että kaikki on ostettu luottokorteilla, talo jossa asuvat on kyllä vanha ja hieno, mutta lahoaa käsiin. Ja kaikki "merkkivaate" mitä serkun kaapista löytyy, on kopiotavaraa... :D

Meillä on uusi talo, mutta pieni sellainen. On iso piha mutta laittaminen ihan alussa vielä. Serkkuni kävelee täällä ympäriinsä ja juttelee: "Meillä on marjapensaita niin ja niin monta, ja omenapuita ja grilli ja pöydät ja keinu ja autotalli ja ulkosauna"..."Et sä muka laita tänne mitään??" "Tällänenkö tää talo vaan on?"

Hohhoijaa. Ja kaikkein parhaimmat kommentit olivat nämä: ei tollasella kehtaa edes ajaa!! Hyi (autosta) , ja : eiks sun käyki kateeeekss? (feikkiBurberry takista).

:LOL: On se hyvä, että olen yksinkertainen enkä ymmärrä edes hävetä, kun en omista Burberryy... enkä Dioriiiii.... :whistle:
Sanos muuta, on kivaa olla merkkitiedoton moukka :D

Mies tossa sanoi että ilmoittaa mut siihen Voicen laukkuskabaan, mistä voi voittaa jonkun 2000 euron arvoisen laukun, ja mä ilmoitin että jos sellaisen voitan, niin myyn sen laukun samantien eteenpäin tolla 2000 eurolla :D

Mulle on yks lysti jos jollain on Dioreita sun muita, olen melkoisen tarkka raha-asioissa enkä mielelläni velkaannukaan, mutta ei se sitä tarkoita että olisin vihreänä kateudesta jos jollain muilla onkin niitä dioreita :p
 
Se on tosi hauskaa.

Sekin on hauskaa, kun lehdissä silikonipommipimut aina hehkuttaa, miten ihmiset ovat heille kateellisia :LOL:

Mutta apn kuvailema perhe ei taida ymmärtää, että jotkut ihmiset ovat ihan hyväntahtoisesti uteliaita. Meistäkin on kiva ajella ympäriinsä ja katsella maisemia, on myös hauska joskus ajella katselemassa asuinalueita :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:24 Udenforstående kirjoitti:
mulla on kopio aurinkolaseja DIOR, CHANELL ja sit jotai kopio merkkivaatteita, saanut tuliaiseksi... anoppi näistä heti EKANA kysyy et onko ne tuliaisisa!!! kehtaa myöntää kateutensa tuollalailla, kun pelkää et olen viel maksanu kalliin hinnan!!! anopilla on aina burberryn huivi ja marimekonpaita tai joku muu merkkivaate ja kun mulla on maripaita (ostan kyl aina alesta) anoppi kysyy onko se alesta!!! hei haloo kuka ihan normaali ihminen kehtaa kysyä toiselta ostatko kalliit vaatteet alesta??? en mä ainakaa... no tyylinsä jokaisella....
Mitähän hienoa siinä muuten on, että on tuhlannut mahdollisimman paljon pätäkkää johonkin, minkä voisi saada paljon halvemmallakin? Juuri toi alennusjuttu meinaan... Jos saan valita ostanko jonkun maripaidan alesta vai täysihintaisena, niin totta mooses ostan sen alennuksesta :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:26 Adea kirjoitti:
Nämä meidän eräät tuttavat sanoivat, kun ostimme uuden sohvan (ei ollut mikään erikoinen mutta meille mieleinen, ja oli ensimmäinen uutena hankittu sohva) että heillekkin tulee uusi sohva, tosin paljon isompi ja kalliimpikin :LOL: Meidän autoa naureskelivat, kun oli ihan tavallinen 90-luvun auto. Ei edes mitenkään tuunattu, sitä kelpasi kyllä lainata kun oma auto hajosi :whistle: Kaikkeen kyllästyttiin muutenkin helposti, ovat vaihtaneet suhteenkin uudempaan.
Voi Venäjä :LOL: Toi sohvajuttu meinaan :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:22 Emilyn kirjoitti:
Se on tosi hauskaa.

Sekin on hauskaa, kun lehdissä silikonipommipimut aina hehkuttaa, miten ihmiset ovat heille kateellisia :LOL:

Mutta apn kuvailema perhe ei taida ymmärtää, että jotkut ihmiset ovat ihan hyväntahtoisesti uteliaita. Meistäkin on kiva ajella ympäriinsä ja katsella maisemia, on myös hauska joskus ajella katselemassa asuinalueita :)
Me harrastamme kanssa tommosta ajelua joskus :) Jossain maaseudulla tulee välillä vastaan joku aivan ihana talo & piha, silloin ajattelen että löytyispä meillekin joku yhtä mieluisa... Mutta en mä sitä sitten sen koommin tuumailekaan, tai ryhdy kateelliseksi :D
 
Meillekin ollaan kateellisia kun on
-oma uusi rakennettu talo
-oma kesämökki
-2 uutta autoa (tai suht uutta 2006 ja 2004)
-2 lasta
-hyvä ja onnellinen parisuhde
-ei kauheasti velkaa

Ja se on aiva sairaan surullista, että ollaan tosissaan kohdattu kateutta jopa ihmisiltä joita luultiin ystäviksemme. Vanha sanontahan on, että hädässä ystävä tunnetaan niin mulla oli kyllä toisin päin. Sillon kun elämäni oli kurjaa ja köyhää niin ystäviä kyllä oli, kaikki olivat tsemppamaassa yms. mutta kun alkoi mennä hyvin rakastuin ja taloudellinen tilanne lähti nousiin niin kyllä vaan ihmisiä ympäriltä katosi, ja vain todelliset ystävät jäivät. Ja en todellakaan ole leuhkinut millään omaisuudella, kun on kokenut köyhyyden niin tiedän, ettei niillä asioilla ole väliä eikä raha tuo onnea, joten äärettömän pahalta tuntuu, kaikki kohtaamamme kateus ja siitä johtuvat ilkeydet ja juorut (ja tiedoksi vielä se, että en KUVITTELE tota kateutta, enhän osannut edes kuvitella että joku vois kadehtia mua kun edelleen olen se sama ihminen mikä aina ennenkin,vaikka puitteet on muuttunut, mutta olen siis suoraan kuullut syyn olevan kateus)

Huh, tulipa vuodatettua :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:19 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 salsai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:17 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:15 salsai kirjoitti:
Ettekste ookka kateellisi, vihreä naamasia ku meil oma talo? :eek:
Mitä tämä tarkoittaa?
Onko kaikki elvistelyni menneet hukkaan? :kieh: :kieh: :whistle:
Meil on oma kerrostalo :whistle:
Älä viitti! :eek:

Meil on, hmm.. Meil on oma tiskiharja! \|O
Meil on kaks ja karhunkieli :p
Meidän tiskiharja onkin kohta antiikkia!
*avaa huutonetin ja myy sen retrona*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:33 Huuhkajatar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:19 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:18 salsai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:17 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:15 salsai kirjoitti:
Ettekste ookka kateellisi, vihreä naamasia ku meil oma talo? :eek:
Mitä tämä tarkoittaa?
Onko kaikki elvistelyni menneet hukkaan? :kieh: :kieh: :whistle:
Meil on oma kerrostalo :whistle:
Älä viitti! :eek:

Meil on, hmm.. Meil on oma tiskiharja! \|O
Meil on kaks ja karhunkieli :p
Meidän tiskiharja onkin kohta antiikkia!
*avaa huutonetin ja myy sen retrona*
Piti sitten vähän päästä leuhkimaan vai?? \|O Meillä on vaan tommonen euron maksanut verme :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:33 Ella78 kirjoitti:
Meillekin ollaan kateellisia kun on
-oma uusi rakennettu talo
-oma kesämökki
-2 uutta autoa (tai suht uutta 2006 ja 2004)
-2 lasta
-hyvä ja onnellinen parisuhde
-ei kauheasti velkaa

Ja se on aiva sairaan surullista, että ollaan tosissaan kohdattu kateutta jopa ihmisiltä joita luultiin ystäviksemme. Vanha sanontahan on, että hädässä ystävä tunnetaan niin mulla oli kyllä toisin päin. Sillon kun elämäni oli kurjaa ja köyhää niin ystäviä kyllä oli, kaikki olivat tsemppamaassa yms. mutta kun alkoi mennä hyvin rakastuin ja taloudellinen tilanne lähti nousiin niin kyllä vaan ihmisiä ympäriltä katosi, ja vain todelliset ystävät jäivät. Ja en todellakaan ole leuhkinut millään omaisuudella, kun on kokenut köyhyyden niin tiedän, ettei niillä asioilla ole väliä eikä raha tuo onnea, joten äärettömän pahalta tuntuu, kaikki kohtaamamme kateus ja siitä johtuvat ilkeydet ja juorut (ja tiedoksi vielä se, että en KUVITTELE tota kateutta, enhän osannut edes kuvitella että joku vois kadehtia mua kun edelleen olen se sama ihminen mikä aina ennenkin,vaikka puitteet on muuttunut, mutta olen siis suoraan kuullut syyn olevan kateus)

Huh, tulipa vuodatettua :'(
:/

Mutta ovatko ihmiset itse sanoneet että ovat kateellisia? Noi puskajuorut on vähän semmosia ja tämmösiä... Tuntuu vähän oudolta että jotkut ystävät ovat alkaneet noin kateellisiksi, yleensä ystävät ovat iloisia jos toiselle tuo elämä eteen jotain mikä tekee onnelliseksi.
 
No mä en ole kateellinen kenellekään materian takia. Ennemminkin sitten vaikka hyvien ystävien tai hyvien ihmissuhteitten takia. Kaikki ovat joskus kateellisia, mutta kateudenkin voi kääntää hyväksi asiaksi, jos sen takia alkaa itsekin ponnistella sen eteen mitä haluaa. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:38 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:33 Ella78 kirjoitti:
Meillekin ollaan kateellisia kun on
-oma uusi rakennettu talo
-oma kesämökki
-2 uutta autoa (tai suht uutta 2006 ja 2004)
-2 lasta
-hyvä ja onnellinen parisuhde
-ei kauheasti velkaa

Ja se on aiva sairaan surullista, että ollaan tosissaan kohdattu kateutta jopa ihmisiltä joita luultiin ystäviksemme. Vanha sanontahan on, että hädässä ystävä tunnetaan niin mulla oli kyllä toisin päin. Sillon kun elämäni oli kurjaa ja köyhää niin ystäviä kyllä oli, kaikki olivat tsemppamaassa yms. mutta kun alkoi mennä hyvin rakastuin ja taloudellinen tilanne lähti nousiin niin kyllä vaan ihmisiä ympäriltä katosi, ja vain todelliset ystävät jäivät. Ja en todellakaan ole leuhkinut millään omaisuudella, kun on kokenut köyhyyden niin tiedän, ettei niillä asioilla ole väliä eikä raha tuo onnea, joten äärettömän pahalta tuntuu, kaikki kohtaamamme kateus ja siitä johtuvat ilkeydet ja juorut (ja tiedoksi vielä se, että en KUVITTELE tota kateutta, enhän osannut edes kuvitella että joku vois kadehtia mua kun edelleen olen se sama ihminen mikä aina ennenkin,vaikka puitteet on muuttunut, mutta olen siis suoraan kuullut syyn olevan kateus)

Huh, tulipa vuodatettua :'(
:/

Mutta ovatko ihmiset itse sanoneet että ovat kateellisia? Noi puskajuorut on vähän semmosia ja tämmösiä... Tuntuu vähän oudolta että jotkut ystävät ovat alkaneet noin kateellisiksi, yleensä ystävät ovat iloisia jos toiselle tuo elämä eteen jotain mikä tekee onnelliseksi.
Ovat ihan suoraan sanoneet, muutaman kanssa olen selvitellyt välejä ja nostanu kissan pöydälle kysyen suoraan että mikä on tullut, että olenko tehnyt jotain miksi välimme menivät, niin aivan suoraan ovat sanoneet, että kateus oli syynä välirikkoon. Ja olen myös kuullut ystävieni puhuneen toisilleen, suoraan sanoen ettei voi enää olla kanssani tekemisissä kun meillä on sitä ja tätä jne.

Tiedän, että tälläistä on vaikea ymmärtää jos ei ole itse sitä kokenut. Enpä itsekään olisikoskaan uskonut joutuvani tälläisen kohteeksi. pahint on sekin, että sukulaiset ovat sortuneet samaan. Ja mitä pitäisi ajatella pahosta puheista kuten että "niidenkin liitto on pelkkää kulissia, ulospäin vaan näytetään hyvälle että kyllä ne vielä tippuu korkeelta ja kovaa..." tai että " kauheet velat niilläkin täytyy olla, mitä järkee ostella tollaisia autoja, vaatteita yms. veloilla...". Siksi, että ollaan hyvätuloisia niin pitäis hyväksyä kaikki p. aska mitä niskaan tulee?? Kuten sanottu niin velkaa ei juuri ole, eikä ikinä luottokorteilla makseta mitään. Visa löytyy laatikon pohjalta ja sitäkin käytetään VAIN ulkomaila.

No ppitkä juttu kaiken kaikkiaan... uten sanoin kuvittelua tämä ei ole, koska suurimmissa kuvitelmissanikaan en olisi uskonut minua kenenkään kadehtivan.

 
Mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:33 Ella78 kirjoitti:
Meillekin ollaan kateellisia kun on
-oma uusi rakennettu talo
-oma kesämökki
-2 uutta autoa (tai suht uutta 2006 ja 2004)
-2 lasta
-hyvä ja onnellinen parisuhde
-ei kauheasti velkaa

Ja se on aiva sairaan surullista, että ollaan tosissaan kohdattu kateutta jopa ihmisiltä joita luultiin ystäviksemme. Vanha sanontahan on, että hädässä ystävä tunnetaan niin mulla oli kyllä toisin päin. Sillon kun elämäni oli kurjaa ja köyhää niin ystäviä kyllä oli, kaikki olivat tsemppamaassa yms. mutta kun alkoi mennä hyvin rakastuin ja taloudellinen tilanne lähti nousiin niin kyllä vaan ihmisiä ympäriltä katosi, ja vain todelliset ystävät jäivät. Ja en todellakaan ole leuhkinut millään omaisuudella, kun on kokenut köyhyyden niin tiedän, ettei niillä asioilla ole väliä eikä raha tuo onnea, joten äärettömän pahalta tuntuu, kaikki kohtaamamme kateus ja siitä johtuvat ilkeydet ja juorut (ja tiedoksi vielä se, että en KUVITTELE tota kateutta, enhän osannut edes kuvitella että joku vois kadehtia mua kun edelleen olen se sama ihminen mikä aina ennenkin,vaikka puitteet on muuttunut, mutta olen siis suoraan kuullut syyn olevan kateus)

Huh, tulipa vuodatettua :'(
Kyllä se k.usi päähän on sulla pakostikki ollu nousta kun ovat hyljänneet, että itte varmasti oot aiheuttanut
 
kade
Aina voi jostain olla toiselle kateellinen... Toiset on vaan sellasia ikuisia kadehtijoita, mutta ei voi olla onnellinen jos aina kadehtii toisia.

Ja sit on niitä jotka elää sillä että ne saa toiset kateellisiks. Ei sekään nyt ihan viisasta ole.

Jokainen elää tyylillään ja ihmiset on erilaisia. Toiset vaan ei ole tyytyväisiä mihinkään ja toiset vähempään.

Se on kai se perussuomalainen ihmismieli, että aina pitää olla komeampi vene, talo, auto tai mikä vaan kun naapurilla...

Olkaamme onnellisia tällaisina!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:54 Mutta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:33 Ella78 kirjoitti:
Meillekin ollaan kateellisia kun on
-oma uusi rakennettu talo
-oma kesämökki
-2 uutta autoa (tai suht uutta 2006 ja 2004)
-2 lasta
-hyvä ja onnellinen parisuhde
-ei kauheasti velkaa

Ja se on aiva sairaan surullista, että ollaan tosissaan kohdattu kateutta jopa ihmisiltä joita luultiin ystäviksemme. Vanha sanontahan on, että hädässä ystävä tunnetaan niin mulla oli kyllä toisin päin. Sillon kun elämäni oli kurjaa ja köyhää niin ystäviä kyllä oli, kaikki olivat tsemppamaassa yms. mutta kun alkoi mennä hyvin rakastuin ja taloudellinen tilanne lähti nousiin niin kyllä vaan ihmisiä ympäriltä katosi, ja vain todelliset ystävät jäivät. Ja en todellakaan ole leuhkinut millään omaisuudella, kun on kokenut köyhyyden niin tiedän, ettei niillä asioilla ole väliä eikä raha tuo onnea, joten äärettömän pahalta tuntuu, kaikki kohtaamamme kateus ja siitä johtuvat ilkeydet ja juorut (ja tiedoksi vielä se, että en KUVITTELE tota kateutta, enhän osannut edes kuvitella että joku vois kadehtia mua kun edelleen olen se sama ihminen mikä aina ennenkin,vaikka puitteet on muuttunut, mutta olen siis suoraan kuullut syyn olevan kateus)

Huh, tulipa vuodatettua :'(
Kyllä se k.usi päähän on sulla pakostikki ollu nousta kun ovat hyljänneet, että itte varmasti oot aiheuttanut
Jos luit tekstini niin siellä oli kohta jossa sanoin kokenneni kyöhyyden (todellakin!) ja täytyy sanoa, että ne kokemukset mitä mulla on takanapäin niin vaikuttavat edelleen mun minäkuvaani. Kyllä mua katsoo edelleen peilistä se tyttö, joka miettii miten saada rahat riittämään ruokaan. Koen jopa huonoa omaatuntoa siitä, että rahaa ja omaisuutta on. Mietin koko ajan, etten antaisi liian helppoa kuvaa elämästä omille lapsilleni. En missään nimessä siis voisi leuhkia asioilla joiden kanssa en itsekään ole sinut.
 
WTF
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:23 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:24 Udenforstående kirjoitti:
mulla on kopio aurinkolaseja DIOR, CHANELL ja sit jotai kopio merkkivaatteita, saanut tuliaiseksi... anoppi näistä heti EKANA kysyy et onko ne tuliaisisa!!! kehtaa myöntää kateutensa tuollalailla, kun pelkää et olen viel maksanu kalliin hinnan!!! anopilla on aina burberryn huivi ja marimekonpaita tai joku muu merkkivaate ja kun mulla on maripaita (ostan kyl aina alesta) anoppi kysyy onko se alesta!!! hei haloo kuka ihan normaali ihminen kehtaa kysyä toiselta ostatko kalliit vaatteet alesta??? en mä ainakaa... no tyylinsä jokaisella....
Mitähän hienoa siinä muuten on, että on tuhlannut mahdollisimman paljon pätäkkää johonkin, minkä voisi saada paljon halvemmallakin? Juuri toi alennusjuttu meinaan... Jos saan valita ostanko jonkun maripaidan alesta vai täysihintaisena, niin totta mooses ostan sen alennuksesta :eek:
kyl anoppi tietää, et pääasiassa ostan merkkivaatteeni alesta ja siltikin jos ja kun olen kalliilla hinntalla ostanu, ketuttaa ku ekan a aina ootko alesta ostanu... sain hilfigerin farmarit sydärilahjaksi ja niitä se on sitte ihmetellyt et kui niin kalliit olet ostanut... toiset samanlaiset ostin alesta puolet halvemmalla... tietää et on kahet samanlaiset ja on ihan vihreä ku on parin sadan farmarit... itellä sillä ei varmaan mitään alle 80? vaatetta päällä ole! kotonakin on kaikki aaltoa ja artekin pöytiä ainakin KUUSI ja on mariskooleja ja tuikkuja ja arvokkaita tauluja jne etc... ja sit yks on vihreenä kateellisena MULLE rutiköyhälle ihmiselle :LOL: :LOL: :LOL: kyl mä kieltämättä välillä/joskus teen sille kiusaa et olen ostamassa jotai TOSI kallista ja mainostan paljonko se ja se maksaa, mut en kuitenkaan osta ja sit anoppi kuitenkin kysyy, et joko ostit sen ja sit yleensä tokaisen ettei viitsi ku on nii helkutin kallis enkä oikeestaa edes tarvi... mut kieltämättä välillä sitä on oikeen kiva kiusata, kun huomaa et on ihanvihreenä kateudesta...

hmm... mitähän laittais yo juhliin päälle et olis taas sillä ihmettelemistä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mistä sen näkeeettä anoppi on kateudesta vihreä? Kyllä minä luulen että osa noista kateusjutuista on ihan kuviteltuja.

Mutta kyllä se vaikuttaa omaan elämäämme, että kuitenkin sitä jotenkin pelkää, mitä muut ajattelevat. Meillä on kohtuullisen paljon omaisuutta, just pari uutta autoa ja talo jne, ja edes vanhempamme eivät tiedä ettei meillä ole lainoja. Emme ole kertoneet kellekään ystävillemme, kun muut maksavat pois isoja lainojaan. On se jotenkin noloa. Ja kai sitä pelkää sitä kateuttakin... Ja omat vanhemmat... he olivat aika tiukoilla kun olimme lapsia, nyt pärjäävät ihan hyvin, mutta jotenkin kai lapsiperheen kuuluisi olla tiukoilla..
 
Lunatic
Eihän taloja muut rakennakkaan, kuin sentyyppiset ihmiset jotka luulee tekevänsä muut kauheen kateellisiksi.. :D

Voi hyvänen aika sentään tätä suomalaista junttikansaa. :LOL:
 

Yhteistyössä