\
Sen "vihreyden" näkee just siitä, kun hän tulee meille ja näkee jotain uutta, niin naama oikeen venähtää et "voi #$@@, millä rahalla noi tollasen on ostanu" tai alku sama ja "miten toi on ostanu tollasta"!!! kyllä oikeen kateuden ihan oikeesti näkee toisen naamasta! sinulla on ehkä sikseen ihan jees olot, ettet ole yksinkertaisesti törmännyt aidosti kateelliseen ihmiseen??? ellet mitään toiselle soisi, se on kateutta jos joku!!! minä en ole tota anopin kateutta keksinyt!!! ei hän tietenkään aina ja kaikesta kateellinen ole, mutta varsinkin jos on ostos ollut vähän rahakkaampi (vaikka 50?) se laittaa anopin vihreeksiAlkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 17:00 vieras kirjoitti:Mistä sen näkeeettä anoppi on kateudesta vihreä? Kyllä minä luulen että osa noista kateusjutuista on ihan kuviteltuja.
Mutta kyllä se vaikuttaa omaan elämäämme, että kuitenkin sitä jotenkin pelkää, mitä muut ajattelevat. Meillä on kohtuullisen paljon omaisuutta, just pari uutta autoa ja talo jne, ja edes vanhempamme eivät tiedä ettei meillä ole lainoja. Emme ole kertoneet kellekään ystävillemme, kun muut maksavat pois isoja lainojaan. On se jotenkin noloa. Ja kai sitä pelkää sitä kateuttakin... Ja omat vanhemmat... he olivat aika tiukoilla kun olimme lapsia, nyt pärjäävät ihan hyvin, mutta jotenkin kai lapsiperheen kuuluisi olla tiukoilla..