Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuohon kiertoon en osaa mitään sanoa, mutta kyllä itseään pitää piikitellä. Mä taisin piikittää yhteensä noin 25 kertaa, MUTTA se ei sattunut yhtään. Itseasiassa luulin ekalla kertaa pistäneeni jotenkin ohi, kun en tuntenut sitä lainkaan![]()
Mä olen uudella kierroksella ja tänään pistän ensimmäistä kertaa. Viimeksi en tätä samaista pistosta käyttänyt, mutta eiköhän tämä samanmoinen ole, kuin ne edellisetkin, eli en turhia jännittele![]()
Olipa melko ilkeästi sanottu![]()
Kai sitä nyt sentään saa kysyä että koska sen rahan saa. Palkkiostahan tuossa on kyse ja kyllä mä ainakin työkeikkapalkkioiden maksuaikatauluista haluan tietää etukäteen, joten miksen myös voisi haluta tietää sitä luovutuksesta, kuten tämä "benji"´on kysynyt.
Ja tuohon "sinun lapsiasi" asiaan on pakko senvertaa kommentoida, että ei ne luovutuksesta mahdollisesti syntyvät lapset ole "benjin", vaan sen parin, joka lapsen synnyttää ja saa. Ja parille lienee se ja sama onko luovuttajan motiivina olluta raha, vai auttamisenhalu, sillä heille päämäärä lienee ne solut jotka saattavat mahdollistaa heille raskauden ja lapsen.
Tiedän tarkasti kenen lapsia ne on joten turhaan moista edes kirjoitit. Tuo tyyli miten hän asian ilmaisi niin siitä tuli tunne että raha on tärkeintä tässä asiassa hänelle. Kyllä minuun korvaani ainakin kalskahtaa tuollainen rahan perään kysely. En usko että silloin on aidosti liikkeellä asiassa.