MunapääNatsi heittelemässä kananmunia (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi pitäisi suvaita homoja, ei se mikään pakko ole jos vaan pitää niitä sairaina ihmisinä. Sinä joka niitä jaksat puolustaa olet varmasti senkin asian puolella että pedofiilit on in. Samoin eläimiin sekaantujat.

[QUOTE="suski";26586885]mikä ihme siinä on että heteromiehet pitävät homoja uhkana? kyllä niillä homoillakin on rajat, ei ne käy kiinni ku sika limppuun ku näkee miehen kadulla. ja suurimmalla osalla homoista on sentään käytöstapoja, toisin kun monilla heteromiehillä, jotka ajattelee että se on ihan ok tarttua esim. baarissa suoraan perseeseen kiinni kun nainen on tanssilattialla. miehiä vartenhan naiset siellä aina tanssii, eikös? antaa kaikkien kukkien kukkia ja sitä rataa.[/QUOTE]

On rajat vai?

Mun tapauksessa eräs homo aloitti pommittamaan eräällä foorumilla viestejä toisen perään, vaikka kerroin ihan selvällä suomen kielellä, että ei kiitos. olen hetero, niin viestejä tuli kymmeniä päivässä, lopuksi sain estettyä hänet "mustalle listalle", ja tämän jälkeen kyseinen herrasmies onki sähköpostiosoitteni jostain ja jatkoi viestittelyä sitä kautta.

Loppujen lopuksi minun täytyi vaihtaa sähköpostiosoitetta ja koin valtavasti vaivaa tämän takia.

Baarissa on läpsäisty homon toimesta minua takapuolelle ja yritetty suudella kaulaa. Turpaansa olis saanu, jos kaverit eivät olisi estelleet.

Tämän lisäksi eräs homo tuli selvinpäin tekemään tuttavuutta eräässä tilaisuudessa, oli kuitenkin näitä kahta yksilöä selvempijärkisempi yksilö ja ymmärsi puheestani, ettei kiinnosta.

[QUOTE="vieras";26586938]Miksi pitäisi suvaita homoja, ei se mikään pakko ole jos vaan pitää niitä sairaina ihmisinä. Sinä joka niitä jaksat puolustaa olet varmasti senkin asian puolella että pedofiilit on in. Samoin eläimiin sekaantujat.[/QUOTE]

tälle kommentille ei voi muuta kun nauraa! :D herää tälle vuosituhannelle, jooko? :)

[QUOTE="vieras";26586955]On rajat vai?

Mun tapauksessa eräs homo aloitti pommittamaan eräällä foorumilla viestejä toisen perään, vaikka kerroin ihan selvällä suomen kielellä, että ei kiitos. olen hetero, niin viestejä tuli kymmeniä päivässä, lopuksi sain estettyä hänet "mustalle listalle", ja tämän jälkeen kyseinen herrasmies onki sähköpostiosoitteni jostain ja jatkoi viestittelyä sitä kautta.

Loppujen lopuksi minun täytyi vaihtaa sähköpostiosoitetta ja koin valtavasti vaivaa tämän takia.

Baarissa on läpsäisty homon toimesta minua takapuolelle ja yritetty suudella kaulaa. Turpaansa olis saanu, jos kaverit eivät olisi estelleet.

Tämän lisäksi eräs homo tuli selvinpäin tekemään tuttavuutta eräässä tilaisuudessa, oli kuitenkin näitä kahta yksilöä selvempijärkisempi yksilö ja ymmärsi puheestani, ettei kiinnosta.[/QUOTE]

niin no, jokaisesta "ryhmästä" löytyy niitä ns. mätiä omenia. ikävää, että sun kokemukset on ollu pelkästään negatiivisia.

[QUOTE="vieras";26586938]Miksi pitäisi suvaita homoja, ei se mikään pakko ole jos vaan pitää niitä sairaina ihmisinä. Sinä joka niitä jaksat puolustaa olet varmasti senkin asian puolella että pedofiilit on in. Samoin eläimiin sekaantujat.[/QUOTE]

Kerro toki, miksi sinua kiinnostaa ja häiritsee mitä kaksi aikuista ihmistä tekevät keskenään makuuhuneessa?

[QUOTE="suski";26587013]niin no, jokaisesta "ryhmästä" löytyy niitä ns. mätiä omenia. ikävää, että sun kokemukset on ollu pelkästään negatiivisia.[/QUOTE]

No löytyy tottakai. Tunnen kyllä erään lesboparin ja he ovat oikein mukavia ihmisiä, mutta siis miespuoliset homot ovat jotenkin punainen vaate, jos iholle tulevat.

En tiedä mikä homomagneetti minä olen, mutta jos jokainen suomalainen heteromies on kokenut samaa niin en ihmettele vaikka tämmöisiä konflikteja syntyy.

[QUOTE="vieras";26587057]No löytyy tottakai. Tunnen kyllä erään lesboparin ja he ovat oikein mukavia ihmisiä, mutta siis miespuoliset homot ovat jotenkin punainen vaate, jos iholle tulevat.

En tiedä mikä homomagneetti minä olen, mutta jos jokainen suomalainen heteromies on kokenut samaa niin en ihmettele vaikka tämmöisiä konflikteja syntyy.[/QUOTE]

voin luvata, että läheskään jokainen heteromies ei ole samaa kokenut. :D siksi asenteet ihmetyttääkin..

[QUOTE="suski";26586960]tälle kommentille ei voi muuta kun nauraa! :D herää tälle vuosituhannelle, jooko? :)[/QUOTE]

Senkus naurat mutta homot ei tule saamaan oikeuksia sen kummempaan, keskenään voivat lähteä ahvenanmaalle harrastamaan perseilyään :laugh: Ja en tule ikinä suvaitsemaan homoja, en edes leikilläni. Sairaus on sairaus ja sille ei voi mitään, homouottakin pidettiin sairautena vielä 1970 luvulla mutta joku homo sen poisti siitä listasta, eiköhän me saada se uudestaan sairauden listalle :D

[QUOTE="vieras";26587181]Senkus naurat mutta homot ei tule saamaan oikeuksia sen kummempaan, keskenään voivat lähteä ahvenanmaalle harrastamaan perseilyään :laugh: Ja en tule ikinä suvaitsemaan homoja, en edes leikilläni. Sairaus on sairaus ja sille ei voi mitään, homouottakin pidettiin sairautena vielä 1970 luvulla mutta joku homo sen poisti siitä listasta, eiköhän me saada se uudestaan sairauden listalle :D[/QUOTE]

Jos homous on sairaus niin kohteletko kaikkia sairaita samalla tavalla? Et varmaan suvaitse myöskään syöpäpotilaita tai sepelvaltimotautia sairastavia? Vammaisia taidat suorastaan inhota!

[QUOTE="Vieras";26587227]Jos homous on sairaus niin kohteletko kaikkia sairaita samalla tavalla? Et varmaan suvaitse myöskään syöpäpotilaita tai sepelvaltimotautia sairastavia? Vammaisia taidat suorastaan inhota![/QUOTE]

Vain homoja, onneksi siihen on oikeus ja velvollisuus :)

[QUOTE="vieras";26586955]On rajat vai?

Tämän lisäksi eräs homo tuli selvinpäin tekemään tuttavuutta eräässä tilaisuudessa, oli kuitenkin näitä kahta yksilöä selvempijärkisempi yksilö ja ymmärsi puheestani, ettei kiinnosta.[/QUOTE]

Tuolla logiikalla naisten tulisi vihata ja inhota miehiä aika isosti. Jotenkin naiset kuitenkin ymmärtävät, että vaikka osa miehistä on ahdistelevia ja raiskaavia epäihmisiä, suurin osa miehistä on kuitenkin ihan ihmisiä.

[QUOTE="vieras";26587459]Tuolla logiikalla naisten tulisi vihata ja inhota miehiä aika isosti. Jotenkin naiset kuitenkin ymmärtävät, että vaikka osa miehistä on ahdistelevia ja raiskaavia epäihmisiä, suurin osa miehistä on kuitenkin ihan ihmisiä.[/QUOTE]

No on se vähän eri asia kun toinen on samaa sukupuolta kuin itse, ei minua naisten lähentelyt ja suuteluyritykset haittaa yhtään, koen sen "normaaliksi" jopa ihan kivaksi.

[QUOTE="vieras";26587504]No on se vähän eri asia kun toinen on samaa sukupuolta kuin itse, ei minua naisten lähentelyt ja suuteluyritykset haittaa yhtään, koen sen "normaaliksi" jopa ihan kivaksi.[/QUOTE]

Niin. Sinä koet. Ihan sama kuin joku vähättelisi sinun kokemuksiasi sillä, että homomiehistä on ihan kiva saada huomiota homoilta, joten miksi sinusta muka ei ole. Ei-toivottu lähentely on aina ei-toivottua, ihan sama kuka sen tekee ja kenelle.

[QUOTE="vieras";26587552]Niin. Sinä koet. Ihan sama kuin joku vähättelisi sinun kokemuksiasi sillä, että homomiehistä on ihan kiva saada huomiota homoilta, joten miksi sinusta muka ei ole. Ei-toivottu lähentely on aina ei-toivottua, ihan sama kuka sen tekee ja kenelle.[/QUOTE]

Kyllä. Minun kokemuksistanihan tuossa oli kyse.

Minä koen naisten läheisyyden mukavaksi, miesten läheisyyden epämukavaksi, ja puolestaan joku homo voi ajatella toisinpäin, ja saakin ajatella.

Minä en ole yhtään homoja vastaan, minun puolestani saavat tehdä makuuhuoneissaan ja sen ulkopuolella mitä haluavat, mutta minua eivät mukaansa saa.

[QUOTE="vieras";26587904]Mitä makuuhuoneella ja Pridekulkueella on toistensa kanssa tekemistä? Vai tarkoititko, että kulkueet tulisi pitää makuuhuoneissa?[/QUOTE]

Tarkoitin sitä, että pitäkööt seksuaalisuutensa omana tietonaan, turha tulla kailottamaan kaikelle kansalle. Ei heterotkaan tai aseksuaalit järjestä kulkueita ja kantele banderolleja "heterous on ok" "selibaatti on jees!".

Tarkoitin sitä, että pitäkööt seksuaalisuutensa omana tietonaan, turha tulla kailottamaan kaikelle kansalle. Ei heterotkaan tai aseksuaalit järjestä kulkueita ja kantele banderolleja "heterous on ok" "selibaatti on jees!".

Pridekulkueisiin saa osallistua heterot ja a-seksuaalitkin.

Ihmisoikeuksista puhuminen ei koskaan ole turhaa. Se on jopa suotavaa. Suomessa vieläpä turvallista.

Aijai. Vitsi kun sais teidät kaikki homofoobikot kaappiseksuaalit samaan suljettuun tilaan, tarjoais vähän drinksua ja vähentäis valoja. Saisitte aamulla sitten miettiä, että "kuinka mä nyt ton Reijon munaa suussa pidin, kun oon tällainen superhetero alfauros" ja "oijoi, ei kyllä pitänyt Annikin tisuja hieroa, olenhan sataprosenttinen heteromuija, joka tykkää _vain_ kikkelistä".

Ootte te säälittäviä. Menkää terapiaan puimaan noita seksuaalisolmujanne. Mikä siinä ensinnäkin on, että pitää sitä nussimista miettiä non-stop, 24/7? Nussiteko te koko ajan niissä heterosuhteissanne, aamusta iltaan? Aivan. Eivät nussi homotkaan.

Hoitakaa nyt itseänne ihmiset. Keskittykää johonkin oikeaan. Tunnustelkaa, että mistä tuo älytön mäyhöäminen oikein kumpuaa. Voimia teille.

Yhteistyössä