MunapääNatsi heittelemässä kananmunia (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26588220]Aijai. Vitsi kun sais teidät kaikki homofoobikot kaappiseksuaalit samaan suljettuun tilaan, tarjoais vähän drinksua ja vähentäis valoja. Saisitte aamulla sitten miettiä, että "kuinka mä nyt ton Reijon munaa suussa pidin, kun oon tällainen superhetero alfauros" ja "oijoi, ei kyllä pitänyt Annikin tisuja hieroa, olenhan sataprosenttinen heteromuija, joka tykkää _vain_ kikkelistä".

Ootte te säälittäviä. Menkää terapiaan puimaan noita seksuaalisolmujanne. Mikä siinä ensinnäkin on, että pitää sitä nussimista miettiä non-stop, 24/7? Nussiteko te koko ajan niissä heterosuhteissanne, aamusta iltaan? Aivan. Eivät nussi homotkaan.

Hoitakaa nyt itseänne ihmiset. Keskittykää johonkin oikeaan. Tunnustelkaa, että mistä tuo älytön mäyhöäminen oikein kumpuaa. Voimia teille.[/QUOTE]

Kokeilisit sinäkin joskus heterohommia, saatat yllättyä. positiivisesti.

[QUOTE="vieras";26588220]Aijai. Vitsi kun sais teidät kaikki homofoobikot kaappiseksuaalit samaan suljettuun tilaan, tarjoais vähän drinksua ja vähentäis valoja. Saisitte aamulla sitten miettiä, että "kuinka mä nyt ton Reijon munaa suussa pidin, kun oon tällainen superhetero alfauros" ja "oijoi, ei kyllä pitänyt Annikin tisuja hieroa, olenhan sataprosenttinen heteromuija, joka tykkää _vain_ kikkelistä".

Ootte te säälittäviä. Menkää terapiaan puimaan noita seksuaalisolmujanne. Mikä siinä ensinnäkin on, että pitää sitä nussimista miettiä non-stop, 24/7? Nussiteko te koko ajan niissä heterosuhteissanne, aamusta iltaan? Aivan. Eivät nussi homotkaan.

Hoitakaa nyt itseänne ihmiset. Keskittykää johonkin oikeaan. Tunnustelkaa, että mistä tuo älytön mäyhöäminen oikein kumpuaa. Voimia teille.[/QUOTE]

Tyypillistä homoseksuaalin vaukoamista. Miksi olette aina noin helvetin agressiivisia ja negatiivisia? Ei todellakaan anna hyvää kuvaa "teidän porukasta"

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="Vieras";26587030]Kerro toki, miksi sinua kiinnostaa ja häiritsee mitä kaksi aikuista ihmistä tekevät keskenään makuuhuneessa?[/QUOTE]

Toki kerron, ja lue tarkkaan. homojen hommat ei kiinnosta yhtään mitä ne tekee keskenään kun pidän niitä yhtä sairaana mitä sairas ihminen voi olla, päästään vinksahtanut u nou. homous on sairaus ja siitä nyt ei pääse mihinkään vaikka homojen edustaja sanoikin haastattelussaan että on suotavaa naida morsiokseen vaikka koiran jos haluaa. Sairas on aina sairas. Kerro toki miksi homous on niin in mielstäsi?

[QUOTE="vieras";26588320]Tyypillistä homoseksuaalin vaukoamista. Miksi olette aina noin helvetin agressiivisia ja negatiivisia? Ei todellakaan anna hyvää kuvaa "teidän porukasta"[/QUOTE]

Ne vaan on semmosia.

[QUOTE="vieras";26588338]Toki kerron, ja lue tarkkaan. homojen hommat ei kiinnosta yhtään mitä ne tekee keskenään kun pidän niitä yhtä sairaana mitä sairas ihminen voi olla, päästään vinksahtanut u nou. homous on sairaus ja siitä nyt ei pääse mihinkään vaikka homojen edustaja sanoikin haastattelussaan että on suotavaa naida morsiokseen vaikka koiran jos haluaa. Sairas on aina sairas. Kerro toki miksi homous on niin in mielstäsi?[/QUOTE]

Kauheen kiinnostunut olet aiheesta. Pyöriikö mielessä ihan päivittäin vai onko enempi kausittaista?

[QUOTE="vieras";26588372]Kauheen kiinnostunut olet aiheesta. Pyöriikö mielessä ihan päivittäin vai onko enempi kausittaista?[/QUOTE]

Etsin ja löydän keinoja pysäyttää tuo idiotismi, miksi se sinua kiinnostaa? Oletko joku homo itse vai.. Saunan taakse jokainen homo pitäisi kuitenkin laittaa ja nalli päähän, lesbot siinä samassa. Halveksun ja inhoan homoja+lesboja.

Tarkoitin sitä, että pitäkööt seksuaalisuutensa omana tietonaan, turha tulla kailottamaan kaikelle kansalle. Ei heterotkaan tai aseksuaalit järjestä kulkueita ja kantele banderolleja "heterous on ok" "selibaatti on jees!".

Eivät, mutta järjestävät esimerkiksi häitä, kulkevat käsikkäin jne. Onko nekin kiellettyjä? Sehän on oman seksuaalisen suuntautumisen esilletuomista :)

[QUOTE="vieras";26588320]Tyypillistä homoseksuaalin vaukoamista. Miksi olette aina noin helvetin agressiivisia ja negatiivisia? Ei todellakaan anna hyvää kuvaa "teidän porukasta"[/QUOTE]

eikös tänään helsingissä nähty aika aggressiivinen vihanpurkaus homoja kohtaan ja täälläkin on käytetty aika törkeää kieltä ennen kun toi lainaamasi viesti on lähetetty?

[QUOTE="vieras";26588425]Etsin ja löydän keinoja pysäyttää tuo idiotismi, miksi se sinua kiinnostaa? Oletko joku homo itse vai.. Saunan taakse jokainen homo pitäisi kuitenkin laittaa ja nalli päähän, lesbot siinä samassa. Halveksun ja inhoan homoja+lesboja.[/QUOTE]

Juu eiköhän kaikki ymmärtäneet jo kantasi. Luikippa nukkumaan oman heteropuolisosi viereen näkemään heteromaisia unia.

[QUOTE="vieras";26588433]Juu eiköhän kaikki ymmärtäneet jo kantasi. Luikippa nukkumaan oman heteropuolisosi viereen näkemään heteromaisia unia.[/QUOTE]

Yleensä pahimmilla homovihaajilla ei sitä parisuhdetta todellakaan löydy. esim 2010 iskujen tekijät oli jotain alle parikymppisiä, reilusti ylipainoisia nörttipoikia joista heräs heti epäily että ovat itse homoja :D

[QUOTE="vieras";26588425]Etsin ja löydän keinoja pysäyttää tuo idiotismi, miksi se sinua kiinnostaa? Oletko joku homo itse vai.. Saunan taakse jokainen homo pitäisi kuitenkin laittaa ja nalli päähän, lesbot siinä samassa. Halveksun ja inhoan homoja+lesboja.[/QUOTE]

Otat kuivana kakkoseen niinkauan, että kaikki homot on nussittu läpi? Näetkö usein unia homoista ja homoseksistä vai ihan hereillä vaan fantasioit? Mitä muita harrastuksia sinulla on, vai viekö nämä homojustskat kaiken ajan?

[QUOTE="vieras";26588448]Otat kuivana kakkoseen niinkauan, että kaikki homot on nussittu läpi? Näetkö usein unia homoista ja homoseksistä vai ihan hereillä vaan fantasioit? Mitä muita harrastuksia sinulla on, vai viekö nämä homojustskat kaiken ajan?[/QUOTE]

Kuinka täysheterona itseään pitävältä voi tulla noin monta homosanaa yhden viestin aikana ;)

[QUOTE="vieras";26588450]Kuinka täysheterona itseään pitävältä voi tulla noin monta homosanaa yhden viestin aikana ;)[/QUOTE]

Eihän tässä keskstelussa ole yhtään heteroa.

[QUOTE="vieras";26588479]Homoseksuaalit ovat vähän sama asia kuin vihreät, ovat kaikessa "suvaitsevaisuudessaan" niitä kaikista suvaitsemattomia, suorastaan rasistisia.

Eivätkä edes tajua sitä.[/QUOTE]

Pientä tarkennusta pyytäisin. Siis keitä kohtaan he ovat suvaitsemattomia? Onko sinulla asiasta jotakin tutkittua tieoa, vai perustatko ajatuksesi mutu-tuntumaan?

[QUOTE="vieras";26588520]Pientä tarkennusta pyytäisin. Siis keitä kohtaan he ovat suvaitsemattomia? Onko sinulla asiasta jotakin tutkittua tieoa, vai perustatko ajatuksesi mutu-tuntumaan?[/QUOTE]

No eivät kestä kuulla kun muut ei ymmärrä sitä homo vouhotusta, rallattavat ja itse järjestävät kaikenlaisia kohtauksia että huomiota saisivat. Heteroita ja terveitä ihmisä kohtaan ovat töykeitä, suorastaan rasistisia.

[QUOTE="Vieras";26588495]Uskoisin, että noin puolet kulkueeseen osallistujista on tasa-arvon vuoksi marssivia heteroita kuten minä ja 10 tuttuani.[/QUOTE]

Luulo ei ole tiedon väärti, sinne oli onneksi pakkautunut kaikki homot mitä pääsi, onneksi ja olis pitänyt heittää usemapi muna päähän, munaahan ne haki ja osa silliä, ne taisi unohtua heittäjältä.

[QUOTE="vieras";26588534]No eivät kestä kuulla kun muut ei ymmärrä sitä homo vouhotusta, rallattavat ja itse järjestävät kaikenlaisia kohtauksia että huomiota saisivat. Heteroita ja terveitä ihmisä kohtaan ovat töykeitä, suorastaan rasistisia.[/QUOTE]

No ei moni heterokaan ymmärrä tuota antihomovouhotusta. Kestätkö sinä kuulla sen?

Mitä muuta tuollainen munien heittäminen on kuin rallattamista ja kohtauksien järjestämistä?

Itse olen kohdannut yhden töykeän homon ja monta töykeää heteroa. En kuitenkaan pidä töykeyttä seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvänä asiana, vaan persoonallisuuteen. Sitä paitsi usein oma lähestymistapa vaikuttaa huomattavasti vastareaktioon.

[QUOTE="vieras";26588551]No ei moni heterokaan ymmärrä tuota antihomovouhotusta. Kestätkö sinä kuulla sen?

[/QUOTE]

En ja se pitääkin saada loppumaan, siksi homous pitää saattaa turvallisesti lääketieteelliseen lausumaan ja sairauden piiriin, aivan samanlain kun on pedofiilit laitettu, tai eläimiin sekaantujat. Ne ei ole yhteiskuntakelpoisia ilman asiaan kuuluvia lääketieteellisä toimenpiteitä, oli se sitten kastraatio tai jotain muuta mutta jotain semmosta pitää tehdä, eikös vaan? Alkaa olemaan kohta yhteiskunnallinen ongelma nuo homot.

[QUOTE="vieras";26588556]En ja se pitääkin saada loppumaan, siksi homous pitää saattaa turvallisesti lääketieteelliseen lausumaan ja sairauden piiriin, aivan samanlain kun on pedofiilit laitettu, tai eläimiin sekaantujat. Ne ei ole yhteiskuntakelpoisia ilman asiaan kuuluvia lääketieteellisä toimenpiteitä, oli se sitten kastraatio tai jotain muuta mutta jotain semmosta pitää tehdä, eikös vaan? Alkaa olemaan kohta yhteiskunnallinen ongelma nuo homot.[/QUOTE]

Pedofiilit ja eläimiin sekaantujat toteuttavat seksuaalisuuttaan toista osapuolta vahingoittaen ja ilman heidän suostumustaan. Homoseksuaalit eivät toimi näin. Millä perusteilla siis rinnastat nämä keskenään?

Millä tavoin homoseksuaalit ovat yhteiskunnallinen ongelma?

[QUOTE="vieras";26588562]Pedofiilit ja eläimiin sekaantujat toteuttavat seksuaalisuuttaan toista osapuolta vahingoittaen ja ilman heidän suostumustaan. Homoseksuaalit eivät toimi näin. Millä perusteilla siis rinnastat nämä keskenään?

Millä tavoin homoseksuaalit ovat yhteiskunnallinen ongelma?[/QUOTE]

Lisään vielä:

Pitäisikö mielestäsi myös tutkia, millä tavoin kukin heteropariskunta toteuttaa seksuaalisuuttaan? Monessa heterosuhteessa voi seksuaalinen kanssakäyminen olla yhtä "sairasta" tai "sairaampaa" kuin homosuhteissa: anaaliseksiä, sadismia, pissaleikkejä jne. Pitäisikö myös tällaiset ihmiset saada, kuten ilmaisit, lääketieteelliseen lausumaan?

Yhteistyössä