Olkaapa mitä mieltä tahansa niin minä kannatan tässä tapauksessa kuolemantuomiota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olkaa mitä mieltä tahansa mutta mä en hyväksy kuolemantuomiota. jos oikeudessa käsi raamatulla vannotaan kertovansa totuuden, ei sillon mun mielestä voi tuomita kuolemaan. "Älä tapa" Mä en voi hyväksyä toisen ihmisen tappamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1445405

Mistä helvetistä näitä sikiää? :o

Nii minäkin kannatan. Mieluiten vielä samanlainen kohtalo kun pikkutytölle, kärsi varmasti mielettömästi :'(
Ukolle hidas ja tuskallinen kuolema, kitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Minusta kun kuolemantuomio ei ole edes rangaistus... Suorastaan pääsee kuin koira veräjästä...

samalla linjalla olen minäkin.

mä keksin paljon sadistisempia tapoja "kertoa" tuollaisille että en hyväksy heidän tekojaan :whistle:

Mut joo, en kannata kuolemantuomiota missään tapauksessa enkä kenenkään kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1445405

Mistä helvetistä näitä sikiää? :o

Nii minäkin kannatan. Mieluiten vielä samanlainen kohtalo kun pikkutytölle, kärsi varmasti mielettömästi :'(
Ukolle hidas ja tuskallinen kuolema, kitos.

peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
olkaa mitä mieltä tahansa mutta mä en hyväksy kuolemantuomiota. jos oikeudessa käsi raamatulla vannotaan kertovansa totuuden, ei sillon mun mielestä voi tuomita kuolemaan. "Älä tapa" Mä en voi hyväksyä toisen ihmisen tappamista.

aijaa mutta kyseinen "kaveri" sai tappaa lapsen |O

missä mä sanoin et se kyseinen kaveri sai tappaa lapsen? tai missä kohtaan yleensäkkään hyväksyin miehen teon?

ei kyse ole siitä, niinkuin varmaan ymmärrätkin.

jos mä en hyväksy murhaajan tekoa, eli hengen riistämistä joltain ihmiseltä, en voi hyväksyä sitä itseltänikään hyväksymällä kuolemantuomion.

Mulle kyse on MUN periaatteestani, eikä yksikään sekopää-murhaaja-rikollinen ole sen arvoinen että muuttaisin periaatettani tässä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Minusta kun kuolemantuomio ei ole edes rangaistus... Suorastaan pääsee kuin koira veräjästä...

Mä olen samaa mieltä. Johonkin pieneen ja pimeään koppiin loppuelämäksi tuollaiset, kyllä siinä tulee mietittyä tekosiaan kun on yksin siellä ajatuksiensa kanssa. Lopulta sekoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

ei kyse ole siitä, niinkuin varmaan ymmärrätkin.

jos mä en hyväksy murhaajan tekoa, eli hengen riistämistä joltain ihmiseltä, en voi hyväksyä sitä itseltänikään hyväksymällä kuolemantuomion.

Mulle kyse on MUN periaatteestani, eikä yksikään sekopää-murhaaja-rikollinen ole sen arvoinen että muuttaisin periaatettani tässä asiassa.

hyvin kirjoitettu, samoilla linjoilla olen

missä mä sanoin et se kyseinen kaveri sai tappaa lapsen? tai missä kohtaan yleensäkkään hyväksyin miehen teon?

mikä olisis sitten teidän mielestänne oikea tuomi jos ette hyväksy kuolemanrangaistusta,minunkin mielestä olisi liian "lepsu" rangaistus..

mikä olisis sitten teidän mielestänne oikea tuomi jos ette hyväksy kuolemanrangaistusta,minunkin mielestä olisi liian "lepsu" rangaistus..

mielummin istumaan, mutta vaikka tuo mies tappo pienen tytön mitä julmimmalla tavalla, ei se oikeuta ketään tappamaan sitä miestä.

Yhteistyössä