MunapääNatsi heittelemässä kananmunia (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26588598]Olen pahoillani jos loukkasin, tarkoituksenani oli vain iskeä tuota kuula kalloon ja hautaan-tyyppiä vastaan joka ei kirjoitustyylistä päätellen vaikuttanut olevan ainakaan pääkaupunkiseudulta kotoisin.

Perustan mun näkemykseni niihin moniin nuoriin jotka ovat aikoinaan muuttaneet etelään ja kertoneet asioista.[/QUOTE]

Ymmärrän. Mutta tosiaan on inhottavaa ja sivistymättömyyttä osoittavaa kuvitella, että ainoastaan pääkaupunkiseudulla asuvat ovat sivistyneitä ja että kaikki heistä sellaisia olisivat. Sinun olisi hyvä käydä Helsingin ulkopuolella ja tuon "kuula kalloon" -tyypin tutustua homoihin. Kummankin avoimin mielin. Et varmaankaan toivo, että joku muodostaisi mielipiteensä homoista kavereiden kertoman mukaan tai tavattuaan vaikkapa kaksi idioottihomoa.

Niin ja et loukannut. Tuo nyt on yleinen illuusio.

Mutta tää nyt on ot, joten se siitä.

[QUOTE="vieras";26587593]Kyllä. Minun kokemuksistanihan tuossa oli kyse.

Minä koen naisten läheisyyden mukavaksi, miesten läheisyyden epämukavaksi, ja puolestaan joku homo voi ajatella toisinpäin, ja saakin ajatella.

Minä en ole yhtään homoja vastaan, minun puolestani saavat tehdä makuuhuoneissaan ja sen ulkopuolella mitä haluavat, mutta minua eivät mukaansa saa.[/QUOTE]

Niin. Se pointti varmaan oli, että aika moni nainen kokee epämukavaksi miesten öklöt lähentymisyritykset, joita on muuten aika helvetin paljon kenelle tahansa ihmisen näköiselle naiselle. Nimenomaan niiltä epätoivotuilta miehiltä, jotka nainen näkee yhtä viehkoina kuin sinä homomiehet.

Jos esimerkiksi itse jotakin ryhmää epätoivotun lähentelyn perusteella vihaisin niin heteromiehiä (olen heteronainen). Sinun kokemasi on kärpäsenpaska itämeressä siihen verrattuna, mitä heteromiehet laittavat keskiverron naisen käymään läpi. Ikää itselläni on 35, eikä vielä näy loppua ei-toivotulla lähentelyllä, vaikken pukeudu millään lailla paljastavasti. Ehdottelua, kourimista, seuraan tunkemista, huorittelua kun mitään ei heru. Usko tai älä, se ei ole siitä kiinni kerjääkö nainen huomiota, sen enempää kuin sinäkään et kerjännyt homojen huomiota. Vai kerjäsitköhän sittenkin, ihan niin kuin raiskatut naisetkin kuulemma ovat itse jotenkin aiheuttaneet sen kaiken...

Että joo, oletpa tosi sutkuteltava raukka ja homojen uhri. Lollero. Se on jännä että naisten lähmiminen on hauska vitsi ja itseen kajoaminen ihmisoikeusrikkomus.

[QUOTE="vieras";26588593]Eli jos joku homoryhmä tekee jotakin ikävää, minulla on oikeus yleistää kaikki homot tämän perusteella? Mielenkiintoista puhetta suvaitsevaisuuden puolestapuhujalta.

En kovin erikoinen tapaus tunne täällä maalla olevani, vaikka minulla ei ole mitään homoja vastaan. Puolustanpa heidän oikeuksiaankin aina kun puheeksi tulee.

Toki täällä suvaitsemattomiakin on. Ihan niinkuin kaikkialla. Mutta tuollainen yleistäminen ärsyttää paljon.[/QUOTE]

Ja kaljukin on ilmeisesti automaattisesti uusnatsi.

Homoseksuaalit!

Tällä hyökkäävällä asenteella ja agressiivisuudella, mitä ikävä kyllä lajinne edustajat tuuppaavat suurimmaksi osaksi olemaan, ETTE tee mitään hyvää. HUONONNATTE vain asemaanne.

Ilkeilyä, vittuilua, agressivista käytöstä, ei ole ihme jos teistä ei tykätä.

Itse teette ongelmanne, ihan täysin.

Teidän ideologianne on suvaitsevaisuus, käytännössä tämä tarkoittaa teillä jostain syystä suvaitsemattomuuta. Teille vain se, mikä on oikein, on oikein. Muitten mielipiteitä te ette hyväksy ollenkaan.

Jos todella haluatte muuttaa asioita, aloite pitää lähteä teidän suunnasta ja lopettaa kaikki tuo viha, viha heteroita vastaan. Se on ongelmanne.

Saattaa siellä heteroiden makkarissa joskus tapahtua jotain kinkkistä mutta peräänpaneminen on sitä aina! Taas koitetaan väkisin mustamaalata heteroja, keksi parempi..

[QUOTE="vieras";26588699]Homoseksuaalit!

Tällä hyökkäävällä asenteella ja agressiivisuudella, mitä ikävä kyllä lajinne edustajat tuuppaavat suurimmaksi osaksi olemaan, ETTE tee mitään hyvää. HUONONNATTE vain asemaanne.

Ilkeilyä, vittuilua, agressivista käytöstä, ei ole ihme jos teistä ei tykätä.

Itse teette ongelmanne, ihan täysin.

Teidän ideologianne on suvaitsevaisuus, käytännössä tämä tarkoittaa teillä jostain syystä suvaitsemattomuuta. Teille vain se, mikä on oikein, on oikein. Muitten mielipiteitä te ette hyväksy ollenkaan.

Jos todella haluatte muuttaa asioita, aloite pitää lähteä teidän suunnasta ja lopettaa kaikki tuo viha, viha heteroita vastaan. Se on ongelmanne.[/QUOTE]

Eli munanheittelijä olikin homo joka vihapäissään iski heteroihin vai?

[QUOTE="vieras";26591530]Eiköhän kyseessä ole vähän suurempi mittakaava.[/QUOTE]

Eli mielestäsi kyynelkaasu ja kananmunien heittely ei ole mitään verrattuna homojen heterovihaan?

Yhteistyössä