~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

**********PERJANTAI 4.4***********

Millukka.........kp 19/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 19/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 20-22/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 22/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 22/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 19/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 21/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 21/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 16/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 18/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 17/28............yk.4...........haaveissa eka
xAnnax........kp 21/28-29.........yk.4........haaveissa eka
astydameia...kp 21/28-30.......yk.14.......haaveissa eka

:wave: :wave: tervetuloa uudet ja moikat vaan vanhoille tutuille :) ihanaa perjantaita,arska paistaa täällä B)
hyvä Lappitar että sun menkat tajus vihdoin tulla. plussa puhureita tulevaan kiertoon sitten :saint:
).( ei todellakaan mitään uutta joten en edes jaksa puhua siitä..... eli mulla ei oo toiveita oikein tälle kierrolle :headwall:

moikka kaikille! mulla tuli eilen oikein tumma viiva ovistestiin, mut ei ihan yhtä tumma sit kuitenkaan. ei kyl paljoa jäänyt siitä! eli joko meni jo, kun en tikuttanut (pupuiltu on), tai sit on tulossa. eli tänään uudestaan tikun kanssa vessaan. :D missäs vaiheissa muut pyörii ovisten ja testauksen suhteen?

Aurikoista perjantaipäivää kaikille! :flower:

Tervetuloa uusille jännääjille! =)

Lappitar: Kiva kuulla, että menkat vihdoin löysi sun luo. Toivottavasti oli vain tollainen "yksittäinen" kerta, että kierto venyi noin pitkälle. Tsemppiä jatkoon! :flower:
Millukka: Kurjaa kun se sun ovis on hukassa. Onko mitään mahdollisuuksia, että se olisi mennyt ohi huomaamatta?

Sitten omaan olotilaan.. Täällä on jo ehditty kehitellä vaikka mitä oireita. Eilen huomasin, että rinnat (lähinnä nännit) on äärettömän kipeät. Niissä oikein vihloo kipu, jos joku niihin koskee ym. Viime kierrossa rinnat tuli kipeäksi vasta aika lähellä menkkojen alkua, että en sit tiiä oisko tää sitä itseään vai vaan luulotautisen oireilua.. :D
Ja tossa pari päivää sitten, kun pyyhin muksun kakkapyllyä vessassa, ni alko yhtäkkiä oksettamaan kauheasti. Oikein yökkäilin tuolla vessassa.. Pelkäsin jo, että mulla on mahatauti iskemässä.. Vielä pitäis reilu viikko jänskätä, ennen kuin kannattaa edes harkita testaamista. Jännää aikaa :D

Mutta, mä alan nostamaan itteni tästä penkiltä ja lähden hakemaan pojua tarhasta. Nautinnollista päivänjatkoa ja viikonloppua kaikille!! :wave:

Millukalla ei kyl pitäis olla ovis menny ohi huomaamatta kun aloitin kp10 tikuttamaan :headwall: ja niinku sanoinkin että tolla masiinalla mä oon melkein oviksen bongannu vaan jokatoinen kuukausi ja taas tää ois se kuukausi ettei löytyis :snotty: :snotty: rupesin syytä siihen miettimään niin entäs jos mulla on toinen munatorvi tukossa :eek: :eek: jos se sen takii tuliski vaan joka toinen kuukausi....
multa on kyllä tähystetty noi munatorvet muutama vuosi sitten mutta äkkiäkös ne tukkoon menee ,kai :/

**********LAUANTAI 5.4***********

Millukka.........kp 20/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 20/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 21-23/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 23/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 23/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 20/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 22/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 22/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 17/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 19/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 18/28............yk.4...........haaveissa eka
xAnnax........kp 22/28-29.........yk.4........haaveissa eka
astydameia...kp 22/28-30.......yk.14.......haaveissa eka

aika harmaan näköistä lauantai aamua :| ei näy arskaa ei... :snotty:

ei oo tätskyä näkyny mutta ei oo ovistakaan :/ just mietin että vähän jomottaa alamahaa kyl menkkamaisesti mutta muuten ei oo mitään oireilua suuntaan eikä toiseen. toiveet ei ole kovinkaan korkealla tästä kierrosta kun ovista ei oo löytynyt. mutta eihän se ole niin sanottu etteikö silti tärppäisi mutta en jaksa vaan uskoa siihen :snotty: mutta kivaa viikonloppua kaikille...tarttee lähtee laittaa puuroo lapsukaisille :wave: :wave:

hello! kp 23 ja mitäs minä tänä aamuna tein...r-testin tietty :headwall: :headwall: että osaankin olla tyhmä, mutta siinä ittelleni jankkasin että ihan huvin vuoksi :LOL: joo.. :ashamed:

teroja jäljellä 6 päivää ja siitä viikko niin pitäs menkat alkaa.. ovista en oo bongannu sitten oikeen mitenkään, mutta saattaa olla että se tossa viikko takaperin oli ja meni, en tiä..terot muuttaa vaähän oia tuntemuksia ja limoja niin ei oikeen osaa sanoo. keskiviikkona kun mahassa tuntui sama kipu kun viimeksi kun tunsin kiinnittymisen niin siksi tässä oon vähän pihalla :eek: mutta alavatsa kipuja voi myös olla kun noita hormooneja popsii :headwall: mun pitäs nyt vaan rauhassa kattella ja odotella tonne kahden viikon päähän ja sitten testiä elle täti ole tullut!!

helpommin sanottu kun tehty :headwall:

:LOL: :LOL: ensimmäinen hätäilijä :whistle: onneksi se tällä kertaa en ollut minä niinku tavallisesti :LOL: noku ei oo sitä ovistakaan löytyny niin ei oo himottanu yhtään edes testata!!! ei polttele nyt yhtään testuit kaapissa kun mä olen niin asennoitunut tohon ettei sitä ovista tullut ja tuskis sitä nyt enää edes tulee. tänään en jaksanu edes testata aamulla :ashamed: :ashamed: nusastaan ku nusastaan menkkoihin asti nyt ja katellaan taas ens kierrossa sitten sitä ovista kun se pitäis tulla :headwall: :headwall:

Aijai Millukka, älä nyt turhaan toivosta luovu! Ihan hyvin voi ovis olla siirtynyt, joko ollut tosi aikaisin tai sit on vielä tuloillaan, sunhan kierto heittelee hieman pituudeltaan :) Testaillaan sit yhdessä samoina päivinä!

JJ-t, kylläpäs sinä kiirehdit :LOL: Mut sähän testaat sillon kun susta siitä tuntuu, et elä stressaa :) Jos et malta niin sit et malta :D Mut muista ettet luota tulokseen ennenku täti on tosissaan ollut poissa pari päivää!

ON: Toissapäiväisen tumman ovisviivan jälkeen eilen tuli ihan tyhjä testi. Eilen kyl nippailikin oikeeta munasarjaa siihen malliin, et taisin tuntea oviksen :) Ja nyt on sit peittoja heiluteltu, monta kertaa sitten eilisen.. ja miehen tuntien ei kyl hiljennetä tahtia ennen ku täti tulee. Mut eihän se nyt meille tule, ei munarikas pääsiäinen ole meitä saanut pettää :D +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

sepä se just että jos se onkin ollu tavallista aikaisemmin kuin ikinä niin silloinhan me mitään peittoja viel heiluteltu eli ei oo tärpit sillo tosiaankaan käyny....ovista rupesin tikuttaa vasta kp 10 jolloin aloitettiin myös "urakka" eli jos sitä ennen on mukamas livahtanu ohi niin se on yhtä tyhjän kanssa sitten... blaah!!!kylläpä sitä ollaan hyvällä tuulella |O |O

**********SUNNUNTAI 6.4***********

Millukka.........kp 21/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 21/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 22-24/28............... yk.7.......haaveissa eka
JJ-t.................kp 24/30-65.........................haaveissa eka
muumiska......kp 24/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 21/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 23/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 23/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 18/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 20/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 19/28............yk.4...........haaveissa eka
xAnnax........kp 23/28-29.........yk.4........haaveissa eka
astydameia...kp 23/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Citrus...........kp 23/28-?............yk.2.......haaveissa eka

Täällä on iskenyt unitauti.. mulle siis.. :whistle:
Tänään ja eilen oon jaksanut pari tuntia heräämisen jälkeen olla pystyssä ja sitten kömpinyt poikasen viereen tohon sohvalle kattomaan piirrettyjä. Siinä sitten uni yllättänyt ja herääminen on ollu niin vaikeaa.. Voisin nukkua vaikka kellonympäri.. Mieskin on talomessuilla ollu koko viikonlopun töissä, ni ei ton 4-vuotiasta täystuhon uskaltais kauheesti antaa olla yksinään.
En tiiä sitten mistä tällänen väsymys johtuu.. Voi olla hyvin, että tuosta säästäkin. Viime viikon olin niin energiaa täynnä, kun aurinko paistoi joka päivä, mutt heti kun eilen oli pilvistä/sateista, niin tätä mamma väsähtää sohvan nurkkaan.. :D
Tosin mä oon tässä laskemassa alas yhtä lääkitystä mahdollisen raskauden takia, niin voihan senkin lääkkeen lopettaminen aiheuttaa vaikka mitä kummallisia "vierotusoireita"..

Mutta mä yritän nyt reipastua ja lähteä vaikka tekemään ruokaa poitsulle.

Heippa :wave:

Hei kaikki! Mahtuuko mukaan ketjuun?
Minulla tänään kp 23/28?, yk2, haaveissa esikoinen :heart:
Kierron pituudessa kysymysmerkki, kun pillereiden jälkeen ollut vasta yksi kierto, jonka pituus oli tuo 28, tiedä sitten tästä toisesta kierrosta.
Saa nähdä maltanko odottaa testausta viikolle 16...

maha ihan sekasin, särkee vatsaa ja selkää, pientä tihkuvuotoa tullut..kaippa se täti tekee tuloaan.. :/ outoo kun vielä 5 teroa jäljellä, mutta parempi vaan että tulis nopiaa niin pääsee siihen clomikiertoon nopeemmin :saint:

citrus tervetuloa mukaan vaan!! :wave: ei tällä viikkopinoissakaa aina jaksa malttaa testailun kanssa :ashamed: (minä hätähousu testasin jo eilen) :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Citrus:
Hei kaikki! Mahtuuko mukaan ketjuun?
Minulla tänään kp 23/28?, yk2, haaveissa esikoinen :heart:
Kierron pituudessa kysymysmerkki, kun pillereiden jälkeen ollut vasta yksi kierto, jonka pituus oli tuo 28, tiedä sitten tästä toisesta kierrosta.
Saa nähdä maltanko odottaa testausta viikolle 16...

kiva ku saadaan uusia mukaan,tervetuloa :wave:
jos omaa napaa välillä :D niin ei mitään sen kummempaa ku eilen ja tänään ollu kyl alamahassa kiva menkka tunne...mahaa kivistäny siihen malliin :eek: tikutellu en oo enää...eipä oo jaksanu ku tuskin se ovis enää tulee :snotty:
viime viikollahan mulla tule kerran ruskeaa valkovuotoa mutta ei oo enää näkyny muuta ku hiukan valkoista :$ :x joo..se niistä lima ja vuoto-jutuista :saint:

**********TIISTAI 8.4***********

Millukka.........kp 23/28-31..........yk.10........haaveissa viides
DaylightDancer...kp 23/27-34..........yk.2........haaveissa eka
Jouskari-82....kp 24-26/28............... yk.7.......haaveissa eka
muumiska......kp 26/30-40........................haaveissa neljäs
masukki08.....kp 23/30-34........yk.5.......haaveissa neljäs
Tanjusha82...kp 25/31...............tjot........haaveissa kolmas
Pilkkis79........kp 25/28...............yk7+.....haaveissa toinen
Missy-85.......kp 20/26-29.......yk.2.....haaveissa eka yhteinen
felicia............kp 22/27-31 ...............haaveissa toinen yhteinen
tuulia85........kp 21/28............yk.4...........haaveissa eka
xAnnax........kp 25/28-29.........yk.4........haaveissa eka
astydameia...kp 25/28-30.......yk.14.......haaveissa eka
Citrus...........kp 25/28-?............yk.2.......haaveissa eka

TIPPUNEET: :hug:

JJ-t

Hellou! :wave: Mitäs tänne kuuluu? Onko jo porukalla oireita?! Täällä on omanapa unohtunut, kun tuli se koirulainen meille. Se on niiin hellyyttävä pallero pentu, että! :heart: Mulla on aivan hirvee ikävä sitä! :heart: Onneks työpäivä kohta päättyy, noh vielä 2-tuntia pitäis kärvistellä!
(.) tissit on turvonnu ja on kipeinä, ei juuri muuta ole, hiukset rasvottunu. Mutta nuo on taas niin pms-oireita, että ei tässäkään kierossa taideta meille onnea suoda.

Onneksi on tuo koira vauva vähän tätä kuumetta lieventämässä :heart:

kylpä on hiljasta :whistle: :whistle: ens viikko ois sitten toi meijän viikko mun mun osalta ohi :snotty:
huvikseen tänä aamuna viel testasin niin edelleen yhdessä palkissa.ollu koko kuukauden joten ovis jäi multa sit väliin tältä kuulta :headwall: :headwall:
aaarrgg... tulis se täti nyt sitten äkkiä mun luo niin pääsis uuteen kiertoon. muille ei tarvitse tulla ku mulle vaan..... tietty testailen kyllä reiskan viikon päästä itsekkin jos ei oo tullu mutta mitempästä pyhällä hengellä ois raskautunu jos ovista ei ollu. :/
mutta ens kuussa se pitäisi taas löytyny :xmas:

Yhteistyössä