Mun ressu :( (kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Meillä oli isommilla lapsilla viime ja edellisviikolla vesirokko.Toivoin että kuopus säästyisi.Ikää neidillä vajaa 4 kuukautta.No eipä säätynyt :( eilen alkoi näppyjä nousta ja nyt niitä useampi kymmenen.
Minäkin luin monesta paikasta että nuoremmat selviää vähimmällä.Meillä isoin 5v. pääsi kyllä huomattavasti helpommalla kuin keskimmäinen 2v. joten saa nyt nähdä miten käy neidin kanssa.
Meillä ei muuten ainakaan toi Atarax auttanut keskimmäisellä yhtään :(
No meillä tuli pienellä ekat silloin perjantaina, lauantaina niitä oli saman verran, sunnuntaina alkoi tulla lisää ja nyt ne vaan lisääntyy, ei helpota, toistaiseksi mut jospa se tästä..
Just peruin torstaisen neuvola ajankin, ei ehkä olla menossa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sipuli..kattelin sun irc galleriaa , huomasin et siel oli ristiäiskuva missä 4 miestä...onkos toi harmaa pukunen nimeltään Mika?
Onnnnnnn :heart: :heart: :heart:
Mun Mika :D
Mun miehen veli :whistle:
Mistä sä Mikan tunnet?
Mika on ollu samalla luokalla mun kans :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sipuli..kattelin sun irc galleriaa , huomasin et siel oli ristiäiskuva missä 4 miestä...onkos toi harmaa pukunen nimeltään Mika?
Onnnnnnn :heart: :heart: :heart:
Mun Mika :D
Mun miehen veli :whistle:
Mistä sä Mikan tunnet?
Mika on ollu samalla luokalla mun kans :)
Ai jaa okei :)
Se nyt pysyy aina samannäköisenä :D
 
Voi että mä tunnen taas oloni fiksuksi kun vauva itki tossa ni mä huuden innoissani miehelle et ne näpyt on lähteny!!!
Pyh ne mitää ollu, sen naama vaan meni punaiseksi ni niitä ei huomannu :ashamed:
 
No voi että, hurjasti näppyjä...mun kuopuksella oli vesirokko suunnilleen saman ikäisenä ja näppyjä oli vaan muutama, kuumettakaan ei lainkaan..joten mä luulin että se tosiaan pitää paikkansa kun sanotaan, et mitä pienempänä sairastaa, sitä helpommalla pääsee..mutta teidän pieni ei taida helpolla päästä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Tänään ollaan jo parempia, nukuttukin on peräti muutamat lyhyet unet, mutta nukuttu kuitenkin :)
Kiitti tumpulle soodavihjeestä ja jollekkin joka puhui niistä kaurakylvyistä :flower:
Onneksi teillä jo parempi :)
Tuo soodakylpykö oikeasti auttoi?
Meillä viime yö valvottiin kun neidillä oli niin kurja olo :(
Näppyjä nousee vaan koko ajan lisää.Tota vesirokkovoidetta olen laittanut mutta alkaa kitisemään silloin joten ei ehkä tunnu mukavalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Tänään ollaan jo parempia, nukuttukin on peräti muutamat lyhyet unet, mutta nukuttu kuitenkin :)
Kiitti tumpulle soodavihjeestä ja jollekkin joka puhui niistä kaurakylvyistä :flower:
Onneksi teillä jo parempi :)
Tuo soodakylpykö oikeasti auttoi?
Meillä viime yö valvottiin kun neidillä oli niin kurja olo :(
Näppyjä nousee vaan koko ajan lisää.Tota vesirokkovoidetta olen laittanut mutta alkaa kitisemään silloin joten ei ehkä tunnu mukavalta.
Mitä voidetta teillä on?
Meilläkin poika valitti tuosta yhdestä vesirokko voiteesta et se polttaa..
Vauva taas selkeesti siitä rauhottui.
Kyllä mä luulen et se autto :D On ollut jo tyytyväisempi ja nukkunut nytkin yli tunnin..
Ja tervetuloa kerhoon, mä olen babyn kanssa valvonut jo pari yötä kun kitisee ja ähisee ja tuttia suuhun :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No voi että, hurjasti näppyjä...mun kuopuksella oli vesirokko suunnilleen saman ikäisenä ja näppyjä oli vaan muutama, kuumettakaan ei lainkaan..joten mä luulin että se tosiaan pitää paikkansa kun sanotaan, et mitä pienempänä sairastaa, sitä helpommalla pääsee..mutta teidän pieni ei taida helpolla päästä. :/
Meillä oli kaikilla kolmella lapsella, isoimmalla tosiaan helpoin, kakkosella pahempi ja kolmoselle pahempi..
Et vaikuttahan se et vauva sen viimeiseksi sai :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Tänään ollaan jo parempia, nukuttukin on peräti muutamat lyhyet unet, mutta nukuttu kuitenkin :)
Kiitti tumpulle soodavihjeestä ja jollekkin joka puhui niistä kaurakylvyistä :flower:
Onneksi teillä jo parempi :)
Tuo soodakylpykö oikeasti auttoi?
Meillä viime yö valvottiin kun neidillä oli niin kurja olo :(
Näppyjä nousee vaan koko ajan lisää.Tota vesirokkovoidetta olen laittanut mutta alkaa kitisemään silloin joten ei ehkä tunnu mukavalta.
Mitä voidetta teillä on?
Meilläkin poika valitti tuosta yhdestä vesirokko voiteesta et se polttaa..
Vauva taas selkeesti siitä rauhottui.
Kyllä mä luulen et se autto :D On ollut jo tyytyväisempi ja nukkunut nytkin yli tunnin..
Ja tervetuloa kerhoon, mä olen babyn kanssa valvonut jo pari yötä kun kitisee ja ähisee ja tuttia suuhun :(
Meillä on yliopiston apteekin Professorin vesirokkovoidetta.
Nuo isommat antoi sitä laittaa eikä ainakaan sanoneet sen polttavan tai muutakaan,mutta neiti ei tykkää :(
On vaan niin paha mieli toisen puolesta kun väsyttääkin mutta ei vaan saa nukuttua kuin pieniä pätkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Tänään ollaan jo parempia, nukuttukin on peräti muutamat lyhyet unet, mutta nukuttu kuitenkin :)
Kiitti tumpulle soodavihjeestä ja jollekkin joka puhui niistä kaurakylvyistä :flower:
Onneksi teillä jo parempi :)
Tuo soodakylpykö oikeasti auttoi?
Meillä viime yö valvottiin kun neidillä oli niin kurja olo :(
Näppyjä nousee vaan koko ajan lisää.Tota vesirokkovoidetta olen laittanut mutta alkaa kitisemään silloin joten ei ehkä tunnu mukavalta.
Mitä voidetta teillä on?
Meilläkin poika valitti tuosta yhdestä vesirokko voiteesta et se polttaa..
Vauva taas selkeesti siitä rauhottui.
Kyllä mä luulen et se autto :D On ollut jo tyytyväisempi ja nukkunut nytkin yli tunnin..
Ja tervetuloa kerhoon, mä olen babyn kanssa valvonut jo pari yötä kun kitisee ja ähisee ja tuttia suuhun :(
Meillä on yliopiston apteekin Professorin vesirokkovoidetta.
Nuo isommat antoi sitä laittaa eikä ainakaan sanoneet sen polttavan tai muutakaan,mutta neiti ei tykkää :(
On vaan niin paha mieli toisen puolesta kun väsyttääkin mutta ei vaan saa nukuttua kuin pieniä pätkiä.
No just toi, sitä ei toi jäbäkään tahtonut laitettavan..
Meillä muru nukkui päivällä aika paljon, jospa tää tästä<3
Nyt sitten heräs tonne jokeltelemaan yksinään :heart:
 

Yhteistyössä