Mun ressu :( (kuva)

Tuntuis että vaan pahenee tää vesirokko koko ajan..
Perjantaina jo tuli ekat näpyt ja koko ajan lisääntyy :(

http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=87100291

Ei oikein uni tule ja viime yönä nukkuikin suurimman osan ajasta mmun sylissäni, ja mähän valvoin... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Minkä ikänen?
11 päivä tulee 5kk :(
Pieni ja ressu..
Kaikilla oli eri aikaan tää ja mä jo ehdin aatella ettei pienelle tulis mut tulihan se..
Toki kiva ettei sitten isompana tule mutta mun oloni on täysin surku kun toinen on niin epätoivoinen :/ :'(
 
daa
Voi reppanaa kun on paljon näppyjä!! Aina muka sanotaan, että mitä pienempänä vesirokon saa, sitä vähemmän on näppyjä. Mut ei näytä pätevän teidän vauvalla. Jaksuja ja pikaista paranemista!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Ootko hakenu helpotusta vauvalle? Esim YA:n valikoimissa on vesirokkovoidetta ja reseptillä saa kutinaan jos jonkin moista lääkettä.
Joo meillä on nyt pariakin voidetta mitä voi laittaa vauvallekkin..
Ainut vaan et nassuun on tosi kurja laittaa ettei hierois silmiin, pitää laittaa joko et nukkuu tai sitten sählätä armottomasti vieressä ettei ala naamaa hieroa..
 
Kauheaa aikaa
Isompana voi tulla vielä uudestaan, kun on lapsi vielä noin nuori :(
Niin meille sanottiin ku oma 7kk ikäinen sairasti vesirokon pahana.

Ja silloin ku näppylät on auenneet niin ei löydy mitään keinoa apteekista enää. Ilman vaatteita, ja viileillä räteillä hieman autettiin. Siinä se.

Paljon voimia ja tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
voi pientä
me sairastettiin joulu/alkuvuosi vanhimmalla 6v oli rajuna mutta ei siltikään noin rajuna kun nuorimmat 3v ja 1v9kk niin kummallakin oli vaan nyppy pari siellä täällä
No meillä oli tolla 7veellä aika lievä, naamassa muutama näppy, selässä enempi.
5veellä oli paljon pahempi kun vauvalla, naamassa varmaan 200 näppyä ja selässä 500..'
Sit kun babylla oli niin vähän noita päppyjä vkonlopun ajan ni jotenkin tuudittauduin siihen että menis sillä ohi, nyt eilen ja tänään näpyt lisääntyny kauheesti :/
 
Tumpula
Voi pikkuista. :( Rajun näköinen tauti.

Joskus luin täältä vinkin laittaa ruokasoodaa kylpyveteen, sen pitäisi helpottaa kutinaa. Jos se edes oli ruokasooda... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paranemisia pienelle . Mitä siinä ekakuvassa oli ?
Mssä eka kuvassa?
Mulla on niin paljon noita kansioita tuolla et en nyt oikein tiedä mitä meinaat, ne näkyy kyllä vain kavereille, lähinnä muksujen kuvia..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina%5E&image_id=84675480

 

Yhteistyössä