V
"vaemo"
Vieras
Toisesta ketjusta innostuneena, ajattelin välillä kokeilla kehua miestäni!
Ollaanhan me tietty välillä toisiimme nyrpiintyneitä, mutta perusasiat on kunnossa ja kelpo miehen olen löytänyt! Tässä siis lista, mitä minun mieheni tekee hyvin ja mistä minä olen ylpeä tai tyytyväinen häneen! (huom, sekalaisessa järjestyksessä)
-hyvä isä, on kiinnostunut lapsista, leikkii ja hoitaa heitä paljon ja hyvin
-minun paras kaveri, hälle kerron omat huolet ja murheet, hän kuuntelee ja ymmärtää
-hauska, saa minut edelleen nauramaa
-ottaa minun murheet huomioon, jos esim valitan ettei tiskaa, niin ainakin pahoittelee saamattomuuttaan ja yrittää enenmmän
-ilo silmälle
-seksielämä on loistavaa
-käy töissä, tuo leivän pöytään
-ei juopottele
-kätevä käsistään, mutta antaa minunkin osallistua remppahommiin, tehdään aina yhdessä.
-luotettava ja uskollinen
-kehuu minua, pitää minua seksikkänä
-välillä patistaa hemmottelemaan itseäni, esin kampaajalle, jos en itse raaskisi mennä
-rauhallinen, tasapainottaa minun temperamenttia
-hoitaa lapsille hoitopaikan, ja vie minut syömään/laskettelemaan/leffaan tms.
semmonen mm. on minun mies, ja hyvä mies onkin!!!!!! Tekee kaikille välillä hyvää listata hyväkin puolia.....
Ollaanhan me tietty välillä toisiimme nyrpiintyneitä, mutta perusasiat on kunnossa ja kelpo miehen olen löytänyt! Tässä siis lista, mitä minun mieheni tekee hyvin ja mistä minä olen ylpeä tai tyytyväinen häneen! (huom, sekalaisessa järjestyksessä)
-hyvä isä, on kiinnostunut lapsista, leikkii ja hoitaa heitä paljon ja hyvin
-minun paras kaveri, hälle kerron omat huolet ja murheet, hän kuuntelee ja ymmärtää
-hauska, saa minut edelleen nauramaa
-ottaa minun murheet huomioon, jos esim valitan ettei tiskaa, niin ainakin pahoittelee saamattomuuttaan ja yrittää enenmmän
-ilo silmälle
-seksielämä on loistavaa
-käy töissä, tuo leivän pöytään
-ei juopottele
-kätevä käsistään, mutta antaa minunkin osallistua remppahommiin, tehdään aina yhdessä.
-luotettava ja uskollinen
-kehuu minua, pitää minua seksikkänä
-välillä patistaa hemmottelemaan itseäni, esin kampaajalle, jos en itse raaskisi mennä
-rauhallinen, tasapainottaa minun temperamenttia
-hoitaa lapsille hoitopaikan, ja vie minut syömään/laskettelemaan/leffaan tms.
semmonen mm. on minun mies, ja hyvä mies onkin!!!!!! Tekee kaikille välillä hyvää listata hyväkin puolia.....