mies järjesti hienon yllätyksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olipas törkeää puhetta mieheltä :hug:
Mie olisin varmaan potkassu ukon pihalle samantien ja käskenny sitten ehtimään sitä jännitystä ja vieraita naisia enää kotiin tulematta.

Mies on lapsilleen rakas ja hyvä isä kun on läsnä.
Tässä verikoe asiassa en aio tinkiä, sitä saa mitä tilaa. Isyydestään ei kyllä tule luistamaan, itse halusi tätä lasta kuten minäkin, odotettiin yli vuosi että tulin raskaaksi kolmannen kerran.
En ola viemässä isää lapsiltaan, lapsia kohtaanhan se on eniten väärin.... Lapsella on aina oikeus isäänsä, näin ainakin itse ajattelen. Ei esiinny lasten edessä humalssa /juo olutta lasten nähden, mutta krapulassahan sitten kyllä...

Jos miehellä kerran vain on tuota vientiä ja ei tahdo parisuhdetta, vaan satunaisia yhdenyön juttuja ilman sitoutumista, en minä aio olla esteenä. Kulissisuhteeseenkaan en tule jäämään.
Parisuhdeneuvonnasta mies on kerran aiemmin kieltäytynyt eikä tulisi sellaiseen nytkään suostumaan.

Siellä se vaan kuorsaa, argh. Eikä tue nousemaan ennen iltaa.

[QUOTE="vieras";23686636]:/ aika usein totuuden kuulee lasten ja känniläisten suusta.[/QUOTE]

Näinpä,ja, jos totuus oli se, että ukko haluaa naida vieraita naisia, niin miksi ap.n pitäisi jäädä lasten ja kodin hoitajksi. Selitelköön sitten selvinpäin miksi pitäis jatkaa suhdetta, jos mieli on muualla ja ap kelpaa vain tyhjennysvälineeksi. (liekö oli niin kännissä, että käsi ei toiminut)

Jos ap aioit jatkaa kaiken leperryksen jälkeen jota kuulet, kun miehes herää niin vaadi ainakin alkosta erossa psymistä, jos se saa miehes mielimään sinkkuelämää... Luulis tajuavan miksi vaadit joko eron tai absolutismin.

SIIS,miehes aikoo mennä,tulla ja panna miten huvittaa ketä huvittaa ja sinun pitäisi SILTI jäädä parisuhteeseen tän kyseisen ällötyksen kanssa??
Oli joo kännisen puhetta,mutta mä olisin siltä istumalta pyörtynyt jos mun mies tollasta sanois :o

Tsemppiä aloittaja,kyllä sä 100 varmasti pärjäät paremmin yksin yksin,kun kaksin yksin.

Voi itku! Kun se herää, sano sille, että: "Sähän halusit jännitystä ja vieraita naisia? Pakkaa kamas ja häivy etsimään asuntoa ja niitä naisia."

Mä tekisin samoin. Pistäisin sen pihalle etsimään sitä jännitystä. Hyvähän se on siinä sohvannnurkasssa inistä että vaimo on perseestä kun täysihoito toimii. Ottakoon vastuun itsestään ja tekemisistään eikä vain soita suutansa, etsiköön katon päänsä päälle krapulassa jo tänään, tehköön ruokansa ja pesköön pyykkinsä niin katsotaan että jaksaako sen jälkeen kitistä isona miehenä jännitystä elämäänsä. Sulla on oikeus elää elämääsi ilman jatkuvaa vittuilua, sulla on oikeus elää elämääsi ilman miehen "suurista" seikkailuista kuulemista, sulla on oikeus elää elämääsi ilman kodinhoitajana toimimista ihmiselle joka ei arvosta sua, ei halua olla kumppanisi mutta ei kuitenkaan maksa sinulle palkkaakaan.. Tsemppiä irtautumiseen!!

Mä tekisin samoin. Pistäisin sen pihalle etsimään sitä jännitystä. Hyvähän se on siinä sohvannnurkasssa inistä että vaimo on perseestä kun täysihoito toimii. Ottakoon vastuun itsestään ja tekemisistään eikä vain soita suutansa, etsiköön katon päänsä päälle krapulassa jo tänään, tehköön ruokansa ja pesköön pyykkinsä niin katsotaan että jaksaako sen jälkeen kitistä isona miehenä jännitystä elämäänsä. Sulla on oikeus elää elämääsi ilman jatkuvaa vittuilua, sulla on oikeus elää elämääsi ilman miehen "suurista" seikkailuista kuulemista, sulla on oikeus elää elämääsi ilman kodinhoitajana toimimista ihmiselle joka ei arvosta sua, ei halua olla kumppanisi mutta ei kuitenkaan maksa sinulle palkkaakaan.. Tsemppiä irtautumiseen!!

Peesi.

AAMEN!

Totta, sen verran itsekkyyttä nyt peliin, että mieti millaisen elämän itse haluat elää.

Ja älä kuuntele lapsilla kiristämistä,että et muka nää niitä.Mies iskee heikkoon kohtaan ja ne on sulla lapset.
Siis oon niin vihainen sun puolestas,että jos voisin,tulisin modeemin läpi :kieh:

[QUOTE="vieras";23686461]Oletko koskaan harkinnut heittäytymistä alas korkean rakennuksen katolta? Miten oikeasti noin tyhmä ihminen voi elää itsensä kanssa on tavallaan aika mielenkiintoista. Kerro lisää itsestäsi.[/QUOTE]

Voi katkeruuden karvas pala! :D En. Mutta sen sijaan miettinyt, että tuollaiset äijät pitäs työntää sieltä katolta alas, jotka luulee vielä 2000 luvullakin, että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä ja niitä saa kohdella miten huvittaa! Ja tietenkin ilman, että siitä saa edes ääneen valittaa... Ei ole ihme, että olet tämän luulosi kanssa pihalle potkittu! ;)

Ja älä kuuntele lapsilla kiristämistä,että et muka nää niitä.Mies iskee heikkoon kohtaan ja ne on sulla lapset.
Siis oon niin vihainen sun puolestas,että jos voisin,tulisin modeemin läpi :kieh:

Juu, sitä on turha pelätä että lapsesi menettäisit. Sen takia ei missään nimessä kannata jäädä roikkumaan. Tottakai se tekee kaikkensa että saisi sut jäämään kidutettavaksi.

Niin jännitystä. mitä se on?
Sitä, että kene saa saaliiksi tänäiltana ja millainen värkki mistäkin housuista löytyy ja mitä tauteja siitä seuraa, vai sitä millainen on tuleva lapsi miten menee synnytys ja miten lapset kasvavat pärjäävät koulussa ja elämässä olla mukana siinä luotettavan tutun puolison kanssa joka ei järjestä eppävärmuutta ja pettymystä, vaan jännitys haetaan yhdessä tekmällä jotain kiinostavaa ja innostavaa yhteisen harrastuksen muodossa joka on kaikilla mielenkiintonsa mukainen esim. matkailu, urheilu, puutarhanhoito, taide, jne.

Mikäli perheenjäsen ei ole osa ratkaisua, niin hän on osa ongelmaa.

ihmisen valintoja ohjaa pelko. ja sehän meinaa yleensä sitä , että valintatilanteessa valitaan pienempi paha. tyyliin parempi tuttu helvetti ku tuntematon taivas. kai sitä voi erota ilman että lapsia otetaan väliin kapuloiksi, kyllä noi tapaamiset on sovittavissa. mutta itteppä tiiät mikä sulle on hyväks, joka suhteessa on ylä- ja alamäkensä.
tee mitä teet. mutta älä toimi ittees vastaan. jos pää/sydän sanoo ei ja suu kyllä, on jo huono malli.

Aamen. Kovasti tsemppiä jatkoon, toivon että kerrot joskus, että miten kävi.

Mun kaverilla oli sellainen tilanne että mies alkoi terrorisoimaan taloutta ihan törkeästi. Kielsi esim. kaveria käyttämästä rahaa yhtään mihinkää kun kuulemma säästi oman kämpnä vuokraan. Mökötti viikkotolkulla, ei suostunut puhumaan lapsillekaan, ei tehnyt mitään kotitöitä. Vittuili aina kun kaveri sanoi jotain yms yms.

Mä sit sanoin kaverille että pistä nyt perhana jalka maahan ja lähetä ukko matkoihinsa. Viikotolkulla siihen mennessä jätkä käyttäytynyt noin. Kaveri sit sanoi sille että nyt riittää, lähde menemään. No ukko sitten säikähti kun huomas että kaveri tosissaan. Ensin leperteli että eihän tosissaan, unohdetaan tää, hän parantaa tapansa, hänellä vaan paha päivä yms. Joo, hyvähän se olis ollut jos näin ois ollut mutta kokemuksesta kaveri tiesi että jos antaa anteeksi ja jatkaa ukon kanssa niin kuukauden max. jaksaa olla fiksu ja sit alkaa helvetti taas.

Kaveri ei siis antanut periksi ja kun ukko huomas että lepertely ei auttanut niin jo muuttu ääni kellossa. Sitten taas huoriteltiin, uhkailtiin, vittuiltiin ja uhottiin. Meinas ettei lähde että hänellä on oikeus olla siellä siinä missä kaverillakin. No, näin tietty asia oli, mutta kaverilla ei tukiverkkoa lähettyvillä, miehen vanhemmat taas asuivat parin kilometrin päässä. Miehen myös helpompi lähteä kun kaverin lasten kanssa. Kaveri sanoi että mies saa toki tulla kämppään takasin jos haluaa mutta että hän tarvitsee pari viikkoa järjestelyaikaa että saa omat ja lasten asiat kuntoon ja katon pään päälle. Järkipuhe ei auttanut, mies ole kuin riivattu... Sanoi ettei lähde minnekään vaan tekee sekä kaverin että lasten elämän mahd. vaikeeksi, tuo huoria kotiin ja ryyppää kaiken aikaa..

No eipä nähnyt kaveri muuta poispääsyä tilanteesta kuin että soitti appiukolleen ja kertoi kaiken ja käski tulla hakemaan pojan hetkeksi heille asumaan jotta hän saa asiansa kuntoon ja pääsee lasten kanssa alta pois. Oli kuulemma yllättävän hiljaista poikaa mies siinä vaiheessa kun isänsä oli tullut ovesta sisään, sanonut että pakkaa kamasi, nyt lähdet täältä kiusaamasta ja loppuu kakaranakäytös tähän päivään tai hän huolehtii ettei poika nää lapsiaan enää ikinä. Että isoisä kuulemma rakastaa lapsenlapsiaan niin paljon ettei anna niiden mennä pilalle sen takia ettei hän osannut poikaansa kasvattaa.. Sen päivän jälkeen kaverin piina loppui.

[QUOTE="vieras";23686141]voimia ap!!! voin kertoa kokemuksesta, että yksinkin selviää. meillä mies lähti viihteelle muutamaa päivää ennen toisen lapsen la:ta, ja jäi sille tielleen. esikoinen oli 1v1kk. minäpä siis sitten synnytin yksin kuopuksemme ja jäin 1v1kk:den ikäisen ja vastasyntyneen kanssa yksin. onneksi hyvä tukiverkko pelasti minut ja hengissä ollaan. lapset ovat jo 4v ja 3v.
halusin tällä kertoa että et ole ainut.. enkeleitä vierellesi![/QUOTE]

Mä olen sanaton tästä, sekä tosta ap:n tekstistä. Hattua nostan sulle, että olet ilmeisesti hienosti selvinny tuosta kaikesta ja muistutan taas itseäni siitä, miten onnekas itse olen ollut suhteitteni kanssa. :flower:

se minua jaksaa ihmetyttää näissä surullisissa tarinoissa, että miten naiset edes tekee lapsia tuollasten miesten kanssa...jos on jo suhde ollu vaikeuksissa, niin luullaanko, että kun odotetaan seuraavaa lasta niin se korjaa suhteen?? Eikö tule mieleen, ennen raskaaksi hankkiutumista, että jos parisuhde on huonolla tolalla niin ei kannattas?

huonossa tolassa oleva parisuhde ja ilkeä ukko jne mutta silti on harrastettu seksiä???

se minua jaksaa ihmetyttää näissä surullisissa tarinoissa, että miten naiset edes tekee lapsia tuollasten miesten kanssa...jos on jo suhde ollu vaikeuksissa, niin luullaanko, että kun odotetaan seuraavaa lasta niin se korjaa suhteen?? Eikö tule mieleen, ennen raskaaksi hankkiutumista, että jos parisuhde on huonolla tolalla niin ei kannattas?

huonossa tolassa oleva parisuhde ja ilkeä ukko jne mutta silti on harrastettu seksiä???

ISO PEESI.

en mä ainakaan haluais seksiä harrastaa ilkeän ukon kanssa. enkä tehdä lapsia todellakaan. ap:n mies on toki se suurin syyllinen tilanteeseen, mutta viaton ei ap myöskään ole. aina lapset kärsivät eniten kun ihmiset eivät jaksa katsoa kenen kanssa lisääntyä. kun on niin hirvee vauvakuume!

kyllä se vaan on miehelle niin helppoa sanoa tänään himoissaan naisen mieliksi, että tehdään lapsi...ja sitten kun nainen jo onkin raskaana voi ottaa halutessaan hatkat...kun ei enää kiinnostakaan ajatus lapsen hoitamisesta ja kasvatuksesta. surullista mutta totta.

[QUOTE="just";23690926]ISO PEESI.

en mä ainakaan haluais seksiä harrastaa ilkeän ukon kanssa. enkä tehdä lapsia todellakaan. ap:n mies on toki se suurin syyllinen tilanteeseen, mutta viaton ei ap myöskään ole. aina lapset kärsivät eniten kun ihmiset eivät jaksa katsoa kenen kanssa lisääntyä. kun on niin hirvee vauvakuume![/QUOTE]

Mä ainakin ymmärrän näitä naisia. He ovat parisuhteessa, joka on niiden elämää. He toivovat ja uskovat kaiken muuttuvan hyväksi, niin hyväksi kuin se joskus on ollut. Ulkopuolisen on aina niin kovin helppoa neuvoa, miten pitäisi tehdä. Jos mun ihana ukkoni alkaisi yhtäkkiä kaipaamaan jotain ekstraa elämäänsä ja rupeaisi ettimään sitä suhteemme ulkopuolelta, niin en mä ainakaan pystyisi heti sitä pihalle heittämään. Yrittäisin kaikkeni että saisin sen järkiinsä. Ihminen kun on perusluonteeltaan sellainen, että suuret muutokset pelottaa ja toivoa paremmasta pidetään yllä viimeiseen asti.

Mä ainakin ymmärrän näitä naisia. He ovat parisuhteessa, joka on niiden elämää. He toivovat ja uskovat kaiken muuttuvan hyväksi, niin hyväksi kuin se joskus on ollut. Ulkopuolisen on aina niin kovin helppoa neuvoa, miten pitäisi tehdä. Jos mun ihana ukkoni alkaisi yhtäkkiä kaipaamaan jotain ekstraa elämäänsä ja rupeaisi ettimään sitä suhteemme ulkopuolelta, niin en mä ainakaan pystyisi heti sitä pihalle heittämään. Yrittäisin kaikkeni että saisin sen järkiinsä. Ihminen kun on perusluonteeltaan sellainen, että suuret muutokset pelottaa ja toivoa paremmasta pidetään yllä viimeiseen asti.

niin no ei varmaan tulis heti mieleen parisuhdetta päättää samoin tein, mutta jos tietää että ero on mahdollisesti edessä niin eikö välttelis raskaaksi tuloa..

Yhteistyössä