mies järjesti hienon yllätyksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin ymmärrän näitä naisia. He ovat parisuhteessa, joka on niiden elämää. He toivovat ja uskovat kaiken muuttuvan hyväksi, niin hyväksi kuin se joskus on ollut. Ulkopuolisen on aina niin kovin helppoa neuvoa, miten pitäisi tehdä. Jos mun ihana ukkoni alkaisi yhtäkkiä kaipaamaan jotain ekstraa elämäänsä ja rupeaisi ettimään sitä suhteemme ulkopuolelta, niin en mä ainakaan pystyisi heti sitä pihalle heittämään. Yrittäisin kaikkeni että saisin sen järkiinsä. Ihminen kun on perusluonteeltaan sellainen, että suuret muutokset pelottaa ja toivoa paremmasta pidetään yllä viimeiseen asti.

ota huomioon, että ap:n mies on ilmeisesti AINA ollut baareissajuoksija, ja ilmeisesti muutenkin joissain määrin kelvoton. tilanne siis on ollut tiedossa, taatusti jo kauan ennen tätä viimeisintä raskautta. jopa tarpeeksi kauan, että lapset tietävät milloin isi nukkuu krapulaansa! miksi siis tehdä tuohon tilanteeseen vielä lisää lapsia?

törkeää käytöstä mieheltäsi..todella. Ehkä hän näkee ja pitää sinua niin vahvana, että kestät mitä vain. Jos et laita häntä nyt todella miettimään sanojaan ja tekojaan, niin pahemmaksi se vaan muuttuu...ne uhkaukset muuttuu todeksi.

älä suostu kynnysmatoksi, vaan sano, selkeästi että nyt sinua on loukattu niin syvästi, että parisuhde on pantava kokonaan uuteen harkintaan. Miehen on kannettava vastuu teoistaan ja sanoistaan. Parisuhdeterapiaan tai ero.

[QUOTE="just";23691056]ota huomioon, että ap:n mies on ilmeisesti AINA ollut baareissajuoksija, ja ilmeisesti muutenkin joissain määrin kelvoton. tilanne siis on ollut tiedossa, taatusti jo kauan ennen tätä viimeisintä raskautta. jopa tarpeeksi kauan, että lapset tietävät milloin isi nukkuu krapulaansa! miksi siis tehdä tuohon tilanteeseen vielä lisää lapsia?[/QUOTE]

Halusihan mies itsekin lapsen. Ei tilanteet ole niin mustavalkoisia. Varmasti heillä on ollut hyviä kausia, jolloin kaikki on ollut kuin ennen, eli hyvää ja antoisaa. Mieskin on halunnut tehdä kaikkensa perheensä eteen ja uusi lapsi on laitettu alulle. Tuskin nainen lasta alkaisi väsäämään samalla kun mies haistattaa vittua, kyllä sillä hetkellä miehellä on ollut ihan toinen ääni kellossa.

se minua jaksaa ihmetyttää näissä surullisissa tarinoissa, että miten naiset edes tekee lapsia tuollasten miesten kanssa...jos on jo suhde ollu vaikeuksissa, niin luullaanko, että kun odotetaan seuraavaa lasta niin se korjaa suhteen?? Eikö tule mieleen, ennen raskaaksi hankkiutumista, että jos parisuhde on huonolla tolalla niin ei kannattas?

huonossa tolassa oleva parisuhde ja ilkeä ukko jne mutta silti on harrastettu seksiä???

Pohjasakkaa täällä, joten ei tarvitse ihmetellä millaisten miesten kanssa tekevät lapsia.

Kyllä mä järjestäisin ihan itse tuollaiselle "miehelle" sitä jännitystä elämään.Saisi samantein jännittää mistä löytyisi katto pään päälle seuraavaksi yöksi.Se olisi vasta alkusoittoa...

Paljon voimia sinulle ap ja älä missään nimessä anna miehen leperrella itseäsi enää puolelleen!!

Pohjasakkaa täällä, joten ei tarvitse ihmetellä millaisten miesten kanssa tekevät lapsia.

Luin muistaakseni Suomen Kuvalehdestä jutun, joka sivusi sosiaalisen median sekä erilaisten keskustelupalstojen vaikutusta ihmisiin. Jutussa kerrottiin, että netin mahdollistama kommunikointi ilman vastaanottajan läsnäoloa, jolloin tunnereaktiot eivät ole kommunikoijan nähtävillä, muokkaa ihmisiä voimakkaasti epäempaattisempaan ja kylmempään suuntaan. Tämä viesti on kuningasesimerkki aiheesta.

Sehän siis on normaalia todeta jotakin yllä olevaa raskaana olevalle törkeästi kohdellulle kahden lapsen äidille.

On niitä petollisten bilehileiden kanssa lisääntyneitä ihan kaikissa yhteiskuntamme kerroksissa. Eli en vetäisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ap:n sosioekonomisesta asemasta kerrotun perusteella. Eipä esimerkiksi tuo kolmen lasen isä länsinaapurimme Kaarle Kustaakaan kovin raitis ja uskollinen aviomies ole tainnut aikoinaan olla, vai?

Milloin olen sanonut että mies on AINA ollut baareisasjuoksija, AINA ollut kelvoton? Ei ole. Sanoin aiemmin, että mies on mennyt siihen ehkä tämän raskauden aikana, ja halusi tätä lasta yhtä kovasti kuin minä, tai sitten on kova poika näyttelemään. Hauskaa että täällä osataan mennä pääni sisään ja tiedetään että ero on ollut tulossa jo pidemmän aikaa.

Mies käyttäytyy normaalisti, minä en juurikaan puhu hänelle. En ola vielä uskaltanut. Lapset meni myöhään nukkumaan ja nukahdin itsekin melko heti. Taidan olla niin nössykkä laitan vaan viestin kun ei ole kotona tai kirjoitan kirjeen, jotta mies tekee aloitteen keskustelusta. Ei tämä näinkään tule jatkumaan.

Yhteistyössä