Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äimän käkenä;23686980:Mun on HYVIN VAIKEA kuvitella että tollasia miehiä on olemassakaan. Onko tää provo? Onko tollasia oikeestaa?
Voi itku! Kun se herää, sano sille, että: "Sähän halusit jännitystä ja vieraita naisia? Pakkaa kamas ja häivy etsimään asuntoa ja niitä naisia."
Mä tekisin samoin. Pistäisin sen pihalle etsimään sitä jännitystä. Hyvähän se on siinä sohvannnurkasssa inistä että vaimo on perseestä kun täysihoito toimii. Ottakoon vastuun itsestään ja tekemisistään eikä vain soita suutansa, etsiköön katon päänsä päälle krapulassa jo tänään, tehköön ruokansa ja pesköön pyykkinsä niin katsotaan että jaksaako sen jälkeen kitistä isona miehenä jännitystä elämäänsä. Sulla on oikeus elää elämääsi ilman jatkuvaa vittuilua, sulla on oikeus elää elämääsi ilman miehen "suurista" seikkailuista kuulemista, sulla on oikeus elää elämääsi ilman kodinhoitajana toimimista ihmiselle joka ei arvosta sua, ei halua olla kumppanisi mutta ei kuitenkaan maksa sinulle palkkaakaan.. Tsemppiä irtautumiseen!!
Mä tekisin samoin. Pistäisin sen pihalle etsimään sitä jännitystä. Hyvähän se on siinä sohvannnurkasssa inistä että vaimo on perseestä kun täysihoito toimii. Ottakoon vastuun itsestään ja tekemisistään eikä vain soita suutansa, etsiköön katon päänsä päälle krapulassa jo tänään, tehköön ruokansa ja pesköön pyykkinsä niin katsotaan että jaksaako sen jälkeen kitistä isona miehenä jännitystä elämäänsä. Sulla on oikeus elää elämääsi ilman jatkuvaa vittuilua, sulla on oikeus elää elämääsi ilman miehen "suurista" seikkailuista kuulemista, sulla on oikeus elää elämääsi ilman kodinhoitajana toimimista ihmiselle joka ei arvosta sua, ei halua olla kumppanisi mutta ei kuitenkaan maksa sinulle palkkaakaan.. Tsemppiä irtautumiseen!!
Ja älä kuuntele lapsilla kiristämistä,että et muka nää niitä.Mies iskee heikkoon kohtaan ja ne on sulla lapset.
Siis oon niin vihainen sun puolestas,että jos voisin,tulisin modeemin läpi :kieh:
se minua jaksaa ihmetyttää näissä surullisissa tarinoissa, että miten naiset edes tekee lapsia tuollasten miesten kanssa...jos on jo suhde ollu vaikeuksissa, niin luullaanko, että kun odotetaan seuraavaa lasta niin se korjaa suhteen?? Eikö tule mieleen, ennen raskaaksi hankkiutumista, että jos parisuhde on huonolla tolalla niin ei kannattas?
huonossa tolassa oleva parisuhde ja ilkeä ukko jne mutta silti on harrastettu seksiä???
Mä ainakin ymmärrän näitä naisia. He ovat parisuhteessa, joka on niiden elämää. He toivovat ja uskovat kaiken muuttuvan hyväksi, niin hyväksi kuin se joskus on ollut. Ulkopuolisen on aina niin kovin helppoa neuvoa, miten pitäisi tehdä. Jos mun ihana ukkoni alkaisi yhtäkkiä kaipaamaan jotain ekstraa elämäänsä ja rupeaisi ettimään sitä suhteemme ulkopuolelta, niin en mä ainakaan pystyisi heti sitä pihalle heittämään. Yrittäisin kaikkeni että saisin sen järkiinsä. Ihminen kun on perusluonteeltaan sellainen, että suuret muutokset pelottaa ja toivoa paremmasta pidetään yllä viimeiseen asti.