Multakin saa kysyä jotain, jos haluaa :>

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisko sulla jotain hiustenhoitoniksejä, esim. joku tosi hyvä tuote tms?

Käytän yleensä Cutrinin hiustuotteita, ne sopivat hiuksilleni. :) Etenkin hiusnaamio ja hiuskiilto ovat todella hyviä, tuo kiilto todella laittaa hiukset kiiltämään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisko sulla jotain hiustenhoitoniksejä, esim. joku tosi hyvä tuote tms?

Käytän yleensä Cutrinin hiustuotteita, ne sopivat hiuksilleni. :) Etenkin hiusnaamio ja hiuskiilto ovat todella hyviä, tuo kiilto todella laittaa hiukset kiiltämään. :D

Ok, pitänee kokeilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
ai niin, sullahan ei ollut lapsia :) mäkin olen yökukkuja, tai olin. nyt on pakko yrittää vähän aikaisemmin mennä nukkumaan, tosin nyt mies on kotona ja hoitaa huomenna aamulla lapset, niin mie voin kukkua, jee :D
oot tosi symppiksen oloinen tyttö.

Kiitos! Sinäkin vaikutat mukavalta. :) Minäkin joudun välillä heräilemään opiskelujen takia aikaisin, mutta nyt on paljon vapaata. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mikä on sun lempiruokaa? :D

Jos syön ulkona niin ehkä kiinalainen ruoka. :p Mut tavallinen kotiruoka voittaa...maksalaatikkoa ja joitain kalaruokia lukuunottamatta melkein kaikki menee. =) Lempiruokia on paljon, mut sanotaas nyt erilaiset pastat, tomaattikeitto, kotitekoiset lihapullat, spagetti+jauhelihakastike jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Etkös sä ollut myös twilight-fani? Olin muistavinani nimesi jostain twilight-pinosta :D

En mä ole kirjoitellut niihin pinoihin. :D En ole lukenut niitä kirjoja, mutta sen ekan leffan olen katsonut. Ihan hyvä oli, mutta en nyt varsinaisesti mikään fani ole. =)

Etkös sä ollut myös twilight-fani? Olin muistavinani nimesi jostain twilight-pinosta :D

En mä ole kirjoitellut niihin pinoihin. :D En ole lukenut niitä kirjoja, mutta sen ekan leffan olen katsonut. Ihan hyvä oli, mutta en nyt varsinaisesti mikään fani ole. =)

Ai sitten sekoitin johonkin muuhun palstalaiseen.. Kannattais kyllä lukea ne kirjat... :heart:
No mikäs on sun lempileffa?

Ai sitten sekoitin johonkin muuhun palstalaiseen.. Kannattais kyllä lukea ne kirjat... :heart:
No mikäs on sun lempileffa?

Hmm, niitä on tosi paljon. Rakastan romanttisia komedioita. :heart: :D

Joo, ne on ihania :heart: Viimeksi olin katsomassa The Ugly Truth, se oli ihana... Päähenkilöitten kemiat kohtas siinä hyvin. Ja hauskakin oli, tuli naurettua niin että oli vatsalihakset kipeänä seuraavana päivänä :D

Joo, ne on ihania :heart: Viimeksi olin katsomassa The Ugly Truth, se oli ihana... Päähenkilöitten kemiat kohtas siinä hyvin. Ja hauskakin oli, tuli naurettua niin että oli vatsalihakset kipeänä seuraavana päivänä :D

Juu, mä kävin kans kattomassa sen. :D Tykkäsin myös siitä Odottamaton ehdotus-leffasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Millä eväillä kasvaa noin kilttejä ja tervehenkisiä tyttöjä kuin sinä olet?

Jaa-a, vaikea sanoa. :D Siihen taitaa vaikuttaa niin moni asia. Ainakin mulla on ollut hyvä koti, onnellinen ja huoleton lapsuus ja rakastavat vanhemmat. :)

Yhteistyössä