Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko sulla jotain hiustenhoitoniksejä, esim. joku tosi hyvä tuote tms?
Käytän yleensä Cutrinin hiustuotteita, ne sopivat hiuksilleni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko sulla jotain hiustenhoitoniksejä, esim. joku tosi hyvä tuote tms?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko sulla jotain hiustenhoitoniksejä, esim. joku tosi hyvä tuote tms?
Käytän yleensä Cutrinin hiustuotteita, ne sopivat hiuksilleni.Etenkin hiusnaamio ja hiuskiilto ovat todella hyviä, tuo kiilto todella laittaa hiukset kiiltämään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apua:ai niin, sullahan ei ollut lapsiamäkin olen yökukkuja, tai olin. nyt on pakko yrittää vähän aikaisemmin mennä nukkumaan, tosin nyt mies on kotona ja hoitaa huomenna aamulla lapset, niin mie voin kukkua, jee
![]()
oot tosi symppiksen oloinen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mikä on sun lempiruokaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:nostan
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Etkös sä ollut myös twilight-fani? Olin muistavinani nimesi jostain twilight-pinosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja o:Ehkä voisit löytää miehen jostain seurakunnan nuorten aikuisten illasta.. Joku lestadiolainen kunnonpoika voisi sopia sulle![]()
Peesaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Etkös sä ollut myös twilight-fani? Olin muistavinani nimesi jostain twilight-pinosta![]()
En mä ole kirjoitellut niihin pinoihin.En ole lukenut niitä kirjoja, mutta sen ekan leffan olen katsonut. Ihan hyvä oli, mutta en nyt varsinaisesti mikään fani ole. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Etkös sä ollut myös twilight-fani? Olin muistavinani nimesi jostain twilight-pinosta![]()
En mä ole kirjoitellut niihin pinoihin.En ole lukenut niitä kirjoja, mutta sen ekan leffan olen katsonut. Ihan hyvä oli, mutta en nyt varsinaisesti mikään fani ole. =)
Ai sitten sekoitin johonkin muuhun palstalaiseen.. Kannattais kyllä lukea ne kirjat... :heart:
No mikäs on sun lempileffa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Joo, ne on ihania :heart: Viimeksi olin katsomassa The Ugly Truth, se oli ihana... Päähenkilöitten kemiat kohtas siinä hyvin. Ja hauskakin oli, tuli naurettua niin että oli vatsalihakset kipeänä seuraavana päivänä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Millä eväillä kasvaa noin kilttejä ja tervehenkisiä tyttöjä kuin sinä olet?