Multa voi kysyä kanssa :D

Tuliko sulle kirjotusvirhe, kun rekisteröidyit?
Piti varmaan olla ego, vai mitä.
Ei, vaan Nipo.
Uuden Testamentin kirjaimellisempi tulkinta kun nykyaikana saattaa vaikuttaa vähän itsensäkorostamiselta.

Jos mä kirjoittaisin tällaista oppia "Universumista tulee vaaleanpunaisenvihreä, naisellisen pehmeä ja rakastava energiamöllykkä ja virittää teidät uudelle hattarataajuudelle ja upottaa teidät läskeihins...pehmeyteensä, jolloin jokaisen tulee antaa limainen halipusu jokaiselle naapurille", niin kukaan ei valittaisi mitään.
Mutta teologiaa se olisi silti.
 
vierailija
Henk.koht. kysymys, mutta 25-30-vuotiaana.
En kyllä ymmärrä, että miksi olet aloittanut ketjun "Multa voi kysyä kanssa", kun ei mitään henkilökohtaista voi kysyä.

Kysyin kk-palkkaasi. Et edes suunnilleen voinut paljastaa sitä. Etkä tietenkään alaa, jolla teet työtä. Etkä koulutustasi.

Minkä ikäisenä olet saanut toisen lapsesi?

Minkä ikäinen olet itse?
 
vierailija
Nieletkö vai et?

Vastausvaihtoedot ovat KYLLÄ tai EI.

Voi vastailla näsäviisaasti että nielet juodessasi limsaa tms. tai sylkiessäsi saadessa karvaan makua suuhun. Mutta poistettan "kakka" sun juttejesi välistä, eli se on KYLLÄ tai EI:

Tässä kysymyksessä se on vain kyllä tai ei. :)
 
Oliko hyvä ikä?
Olisito jälkiviisaana odottanut vielä vähän tai aloittanut aiemmn?
Montako lasta toivoisit?
Jos olisin tavannut mun miehen jo aiemmin, niin oltaisiin alettu tehdä lapsia varmaan jo ollessani 22-23-vuotias. Mutta siitä tykkään pitää kiinni että opiskelut on joka tapauksessa hyvä olla suoritettuna ennen lapsia.

Siinä mielessä tuo +25 oli hyvä ikä, että mun kaverit alkoi lisääntyä samaan aikaan kanssa, ja oli ihana tavata vauvojemme kera ja jakaa kokemuksia.
Ja olin tuohon ikään päästyäni jotenkin ihmisenä "muotoutunut" semmoiseksi kuin olen, ja sain parikymppisenä muotoutua yksikseni, sinkkuna ja ilman lapsia. Yks mun kaveri, joka on ollut aina tasaisempi luonteeltaan, meni naimisiin ja aloitti lasten teon 18-19-vuotiaana mutta hän oli siihen silloin valmis, ja ihmisenä "valmis paketti." Mä tarvitsin ne omat kasvun vuodet parinkympin molemmipuolin.
 

Yhteistyössä