Mullapa onkin huomenna vapaapäivä!! Vien lapset hoitoon ja nautin =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullapa on koko viikko tuollaista halutessani. Repikää siitä!

oon jo viikon lomaillu ja kai viikon vielä :D

Voi sin lapsia. Oikeesti. Nehän ei nauttiskaan äidin kanssa yhdessä lomailusta. Sulla siis 2 viikkoa lomaa, mutta lapset hoidossa. Mä vielä ymmärtäisin pari päivää, mutta..
Noh, jokainen taaplaa tyylillään. :/

On tää kuulkaas ihanaa!! Mikä hiljaisuus ja rauha :D Kahvi on kuumaa ja linnut laulaa :p
Se, että mulla oli juuri 6pv töitä ei tarkoita etteikö lapsilla olisi ollut vapaata -onhan niillä isäkin ;) Viikko sitten viimeeksi pidettiin yhteinen pitkä viikonloppu pe-ma, joten turhaan olette huolissanne ettenkö lapsiani rakastaisi ja heidän kanssaan haluaisi olla. Kokeilkaa te marttyyrimammatkin joskus tällaista omaa aikaa, voisi pipo hieman löysentyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On tää kuulkaas ihanaa!! Mikä hiljaisuus ja rauha :D Kahvi on kuumaa ja linnut laulaa :p
Se, että mulla oli juuri 6pv töitä ei tarkoita etteikö lapsilla olisi ollut vapaata -onhan niillä isäkin ;) Viikko sitten viimeeksi pidettiin yhteinen pitkä viikonloppu pe-ma, joten turhaan olette huolissanne ettenkö lapsiani rakastaisi ja heidän kanssaan haluaisi olla. Kokeilkaa te marttyyrimammatkin joskus tällaista omaa aikaa, voisi pipo hieman löysentyä.

:D
Nauti.

Mä lähden nauttimaan auringosta tuon koiran kanssa puistoon :wave:

Yhteistyössä