Ollaan koko perhe valvottu viime yö, kun toi vajaa 2 v poika on hiukan kipeenä. Tuhisteli nenäänsä ja niiskutti koko yön ja vasta aamukuudelta alkoi nukkumaan....ja nukkuu vieläkin. Mulla piti olla huomenna vapaapäivä, mutta eilen, ennen kotiinlähtöä toiminnanjohtaja kysyi, voisinko tulla kuitenkin heti aamusta huomenna, ettei hänen tarvisi joka päivä tehdä niin pitkää päivää.....Nyt oon kahden vaiheilla. Menenkö huomenna pariksi tunniksi aamulla ja vien kipeän pojan hoitoon mummulle, vai jäädäänkö pojan kanssa kotiin ?