Mulla on ensiviikolla lomaa ja aion viedä silti taaperon hoitoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperoäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taaperoäiti

Vieras
Olen ensiviikon muutenkin yh kun mies koko viikon työmatkalla niin en jaksa päiviä viettää uhmaikäisen taaperon kanssa vaan vien sen hoitoon niin saan olla yksin rauhassa kotona eikä tarvitse olla taaperonm kanssa kuin aamut illat ja yöt.

No kertyyhän tuota lomaa äitiyslomankin aikana jos on vakituisessa työsuhteessa. Höh.

Mitä tähän aloitukseen tulee, niin mäkin veisin. En joka päivä, mutta kahtena tai kolmena päivänä varmasti. En ainakaan itse saa taaperon kanssa kotona juurikaan mitään tehtyä, en ainakaan siivottua.

No kertyyhän tuota lomaa äitiyslomankin aikana jos on vakituisessa työsuhteessa. Höh.

Mitä tähän aloitukseen tulee, niin mäkin veisin. En joka päivä, mutta kahtena tai kolmena päivänä varmasti. En ainakaan itse saa taaperon kanssa kotona juurikaan mitään tehtyä, en ainakaan siivottua.

Niin veisin minäkin, vaikka vain muutamaksi tunniksi! Ja meidän taapero on sellainen, että tää "uusavuton" ei voi käydä edes vessassa silloin, kun lapsi on hereillä. Uusavuttomuudestahan se johtuu. Ei suinkaan siitä, että meidän lapsi pinoaa ihan mitä vaan päällekkäin kiivetäkseen vaikka katonrajaan...

[QUOTE="vieras";22500398]Miksi se tänne pitää ilmoittaa jos niin teet?[/QUOTE]

Kyllä näin aion tehdä, täällä tuntuu vaan kaikki olevan sellaisia äitejä jotka ovat aina kiinni lapsissaan.

[QUOTE="vieraana";22500405]Niin veisin minäkin, vaikka vain muutamaksi tunniksi! Ja meidän taapero on sellainen, että tää "uusavuton" ei voi käydä edes vessassa silloin, kun lapsi on hereillä. Uusavuttomuudestahan se johtuu. Ei suinkaan siitä, että meidän lapsi pinoaa ihan mitä vaan päällekkäin kiivetäkseen vaikka katonrajaan...[/QUOTE]

Ja muiden taaperot ei tuota tee? :D Mites sitten, jos jäisitte yksinhuoltajiksi? Vois olla aika tuskaset viikonloput, kun ei voi vessassa käydä :D

[QUOTE="taaperon äiti";22500409]Kyllä näin aion tehdä, täällä tuntuu vaan kaikki olevan sellaisia äitejä jotka ovat aina kiinni lapsissaan.[/QUOTE]

Kysyinkin miksi se pitää täällä ilmoittaa?

Onnittelut sulle vaan.
Mä en tajua näitä vanhempia kun eivät "pärjää ja jaksa" lapsiensa kanssa. Ihan kauheita kakaroita on teillä, no itsehän olette sellaisiksi kasvattaneet ne.

Kyllä mä pärjäisin lapsen kanssa kotona mutta kun on hoitopaikka niin minusta on ihan hyvä viedä lapsi sinne kun muutenkin siellä viihtyy ja siellä on samanikäistä seuraa.

[QUOTE="taaperon äiti";22500489]Kyllä mä pärjäisin lapsen kanssa kotona mutta kun on hoitopaikka niin minusta on ihan hyvä viedä lapsi sinne kun muutenkin siellä viihtyy ja siellä on samanikäistä seuraa.[/QUOTE]

Miksi sinä haluat sitten kertoa asian ensin niin, että sinusta saa ikävän kuvan? Ja teet sen joka kerta. Sitten kun sinulta udellaan lisää, sinulla on usein ihan järkevä syy tai ainakin sen tapainen. Mutta ensin pitää asia esittää siinä valossa, että tämä sama jankkaus alkaa aina vaan uudestaan. Onko sinusta kiva, että sinusta saa sen mielikuvan, että olet ihminen, joka ei rakasta lastaan?

[QUOTE="taaperon äiti";22500409]Kyllä näin aion tehdä, täällä tuntuu vaan kaikki olevan sellaisia äitejä jotka ovat aina kiinni lapsissaan.[/QUOTE]

kirjoittanut ettet viihdy lapsesi seurassa.Nämä muut äidit ehkä viihtyvät paremmin eli he eivät välttämättä ole kiinni lapsessaan, kuten asian ilmaisit :)

Yhteistyössä