Että ottaa päähän! Mies lähtee huomenna työreissuun ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
kun piti tässä yhteistä iltaa viettää, kun hän tuli töistä vähän ennen kuutta, niin eiköhän hänen yks kaveri tuu ovesta sisään ja kiekuu tuolla yläkerrassa ja puhuu ''skaa!! Siis!! |O :headwall: |O

Juu, ei sitten mitään, rakas. Puhutaan sitten ens vappuna ja ollaan yhdessä koko perheen voimin. Että sentään. Just pahimpaan aikaan, kun huokastiin miehen kanssa, että nyt ollaan vähän aikaa näin rauhassa...

Mies on 2 päivää pois, mutta on sekin paljon se, 3:n muksun kanssa yksin, minä siis ja muutenkin tekee pitkiä päiviä ja ei olla juteltu miljoonaan vuoteen... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sai73:
No täälläkkin ollaan lasten kanssa.Mies tulee vasta perjantaina on pitemmällä hommissa ja mulla on tylsää |O
Samma häär! |O Mies joka vko ma-pe pois kotoo,mä täällä kolmen ipanan ja koiran kans.Välillä kyllä keittää... :whistle:

Meillä on ollut isäntä jo 1,5 viikkoa reissussa.tänään kyllä "uhkaili" että ehkä huomenissa tulisi kotiin mutta en nyt luota siihen yhtään.Eiköhän se pomo keksi varppina jotain lisähommaa että tulee tasan tarkasti se alkuperäisesti sovittu 3 viikkoa täyteen.

Mä menisin vähän kiehnaan isännän viereen ja sanoisin sille kaverille, että meillä nyt on tälle illalle vähän muita suunnitelmia, joten jatkakaa te miehet juttua toisena iltana ;) :D

Ja sanoisin tuon semmoisella vähän kehräävällä äänellä hymy huulillani miestäni samalla halaten tms ;)

Joo, lähdin sitten samantien kauppaan, kun se kaveri tuli ja oli häipyny sillä aikaa, kun olin pois. Aattelinkin matkalla, että jos se vielä siellä istuu ja pölisee, sanon kyllä, että hei hei. |O

No, mies sitten sano lapsille, että sanokaas *****lle heippa ja hyvää yötä. Ja lapset siihen työtä käskettyä, että sellanen pikku vinkki. :laugh: :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä