H
helvetti
Vieras
Me ollaan vaihtamassa autoa, entinen on ihan paska, niin paljon vikoja että ei ehdi entistä korjata kun uusi jo tulee ja sit sellaisia pitkäaikaisia vikoja kuten keskuslukitus ei toimi eikä saa toimimaan, auto ei käynnisty ku silloin kun itse haluaa käynnistyä, rahaa palaa ihan hitosti korjauksiin ja muutenkin se on jo vanha ja paljon ajettu... noh, ei siinä mitään muuta ku se että mun isä kuittailee koko ajan miten me ollaan muka hölmöjä kun halutaan vaihtaa uusi auto vaikka meillä on "superhyvä ja uusi auto" jo nyt! |O Täyspaska se on! "Jos ootte niin rikkaita niin vaihtakaa sitten! Ostakaa vaikka Rols Royce! Entinen kyllä olis tosi hyvä ja ihan vähän ajettu (vain 315000 km!) eikä tarviis kuin vähän laittaa että sais kuntoon (joo, nyt vähän ja ensi viikolla vähän enemmän...!). |O :headwall: Onko se kateellinen vai? Tuo auto on ollut meillä jo vuosia, on loppuun kulunut mutta ei, ei siltikään saa hankkia uutta vaikka on käytännössä pakko! Ja mitä vielä, mun mies vaan sanoo isälle kun tää kysyy "mitä vikaa, miks vaihdatte, sanopa sä mies kun tiedät autoista enemmän ku toi nainen" että "noo... ei siinä kai mitää vikaa ole" ja sit mulle kotona haukkuu autoa koko ajan!
Kiitos kun sain purkaa tunteita!