A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Tiedätkö mitä?
Sama juttu. Vien lapset aamulla aikasin hoitoon ja tulen takaisin kotiin NUKKUMAAN B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Tiedätkö mitä?
Sama juttu. Vien lapset aamulla aikasin hoitoon ja tulen takaisin kotiin NUKKUMAAN B)![]()
Mä aion hieman raivailla paikkoja, katsoa tallennettuja ohjelmia, syödä hyvin ja levätä. Aaahh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullapa on koko viikko tuollaista halutessani. Repikää siitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mä lällättelen sitten kesemmällä, kun pidempi pätkä lomaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja lusmut:lapset hoitoon ja itse saatte "omaa aikaa"... toki ymmärrän, jos olette ollet yön töissä ja menette nukkumaan, mutta jos ns.huvikseen viette lapset hoitoo, niin johan ootte äitejä!!! Muut hoitaa teidän lapsia. Mulla on 2 lasta ja ei tulis mieleenkään viedä heitä hoitoon, kun itse olen kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja lusmut:lapset hoitoon ja itse saatte "omaa aikaa"... toki ymmärrän, jos olette ollet yön töissä ja menette nukkumaan, mutta jos ns.huvikseen viette lapset hoitoo, niin johan ootte äitejä!!! Muut hoitaa teidän lapsia. Mulla on 2 lasta ja ei tulis mieleenkään viedä heitä hoitoon, kun itse olen kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullapa on koko viikko tuollaista halutessani. Repikää siitä!
oon jo viikon lomaillu ja kai viikon vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja lusmut:lapset hoitoon ja itse saatte "omaa aikaa"... toki ymmärrän, jos olette ollet yön töissä ja menette nukkumaan, mutta jos ns.huvikseen viette lapset hoitoo, niin johan ootte äitejä!!! Muut hoitaa teidän lapsia. Mulla on 2 lasta ja ei tulis mieleenkään viedä heitä hoitoon, kun itse olen kotona.
Elämä kasvattaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja lusmut:lapset hoitoon ja itse saatte "omaa aikaa"... toki ymmärrän, jos olette ollet yön töissä ja menette nukkumaan, mutta jos ns.huvikseen viette lapset hoitoo, niin johan ootte äitejä!!! Muut hoitaa teidän lapsia. Mulla on 2 lasta ja ei tulis mieleenkään viedä heitä hoitoon, kun itse olen kotona.
Noinhan siinä useasti käy, kun laput poistuu silmiltä
Sitä paitsi kun on 6pv tehnyt vuorotyötä ja tiedossa 1 kälynen vapaa ennen seuraavia työpäiviä, niin totta hitolla vietän sen YKSIN![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja lusmut:lapset hoitoon ja itse saatte "omaa aikaa"... toki ymmärrän, jos olette ollet yön töissä ja menette nukkumaan, mutta jos ns.huvikseen viette lapset hoitoo, niin johan ootte äitejä!!! Muut hoitaa teidän lapsia. Mulla on 2 lasta ja ei tulis mieleenkään viedä heitä hoitoon, kun itse olen kotona.
Sitä paitsi kun on 6pv tehnyt vuorotyötä ja tiedossa 1 kälynen vapaa ennen seuraavia työpäiviä, niin totta hitolla vietän sen YKSIN![]()
Asiaa. Ei ne lapset siitä rikki mene, vaikka äiti olisikin kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja lusmut:lapset hoitoon ja itse saatte "omaa aikaa"... toki ymmärrän, jos olette ollet yön töissä ja menette nukkumaan, mutta jos ns.huvikseen viette lapset hoitoo, niin johan ootte äitejä!!! Muut hoitaa teidän lapsia. Mulla on 2 lasta ja ei tulis mieleenkään viedä heitä hoitoon, kun itse olen kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Mä vien tytön kans, tosin eskariin ja tuun kotiin viettämään sairaslomapäivääni... Jos sää sallii niin jatkan pihan haravointia...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä paitsi kun on 6pv tehnyt vuorotyötä ja tiedossa 1 kälynen vapaa ennen seuraavia työpäiviä, niin totta hitolla vietän sen YKSIN![]()