Mulla on todella ihania ystäviä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Lopeta sinä tytsi edes fiksummakses, koska tohon ei tule muuten loppua ollenkaan. Ilmiselvästi on kyse mielipide-erosta. Ja tällä harmaalla taitaa itsellään olla aikamoinen laardiperse ja luultavasti ukko lähtenyt nuoremman ja nätimmän matkaan.

Niin lopetankin. Sänky kutsuu, on huomenna aikainen herätys töihin :wave: Öitä!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
pää asia et ihminen on sinut itsensä kanssa:)
Ei kaikki oo pakko eikä tartte mielyttää..

Ei oo pakko mielyttää, mut mun mielestä tommosen ihmisen joka linkittää tänne joka toinen viikko itsestään kuvia niin voisi olla pikkaisen paremassa kunnossa. Itsekin kiinteämässä kunnossa 1 päivä synnytyksen jälkeen

juu olin minäkin kaksi päivää synnytyksen jälkeen kolme kiloo laihempi kuin ennen raskautta..ja todella timmissä kunnossa..
Ei niiden joita ei kiinnosta tartte katsoa noita aloituksia joissa kuvii on...

Toinen on hoikka toinen pulleampi..so
ihmisii tässä ollaan kaikki..

Alkuperäinen kirjoittaja tt:

Ei oo pakko mielyttää, mut mun mielestä tommosen ihmisen joka linkittää tänne joka toinen viikko itsestään kuvia niin voisi olla pikkaisen paremassa kunnossa. Itsekin kiinteämässä kunnossa 1 päivä synnytyksen jälkeen

Ja missä on se lakipykälä jossa lukee, että vain normaalipainoiset saa laittaa kuvan nettiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:

Ja missä on se lakipykälä jossa lukee, että vain normaalipainoiset saa laittaa kuvan nettiin?

No niinpä! Aika vähän olisi kuvia galleriassa yms. jos vain missin näköiset ihmiset saisivat laittaa sinne kuviaan...kauneus on katsojan silmässä.

Uusimmat

Yhteistyössä