Mitä mieltä tällaisesta ystävästä? Mulla on ongelma :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma

Vieras
Mulla on ystävä jonka olen tuntenu alakoulusta saakka. Ollaan oltu aina ystäviä :)

Tämä on tavannu miehen joka asuu eri paikkakunnalla (ei ole tuore suhde vaan ovat "seurustelleet etäsuhteessa jo useamman vuoden oisko 3v tjtn ) . Kun tämä mies on hänen luona niin ei pidä mitään yhteyttä minuun. Jos soittaa niin mies häiriköi puhelua kutittelemalla ja huutelemalla et lopeta jo. Ei käy kylässä ja on alkanu soittamaanki mulle joko työmatkalla pikaseen tai töissä ollessaan tauolla. Pari kertaa on tullu meille sillee et puhkuu kiukkua kun oli pyytäny miestä mukaan eikä tää suostu tulemaan. Muilla ystävillä nää käy yhdessä.

Mulle on alkanu tulla mielee että se mies valkkaa kenen kanssa tää saa olla ystävä :/
Ja aikuisia ihmisiä ollaan, ei mitään teinejä vaan päälle kolmekymppisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
puhu ystävälles hei siitä, miltä susta tuntuu jne....
tuo ei oo oikeen! menee muuten vaan pahemmaksi...

No jotenki tuntuu nyyhkyltä alkaa sanomaan että hei miks et oo enää mun kaveri :/ tai siis sellaselta teniltä :/
Harmittaa vaan kun ollaan tosi tiiviisti yhdessä kun tää mies ei ole kuvioissa tai siis on siellä kotipaikkakunnalla. No toki ymmärtää että haluavat olla ydessä, mut kuitenki joku sellanen kumma homma tossa on :/ oon tavannu sen miehen pari kertaa kerran niillä ja kerran kävi meillä, toista kertaa ei oo tullu ikinä ja niillä on aina jotaki menoo jos niille tarjoutuu kylään. Siis silloin kun se mies on siellä, muulloin kyläillään ja mesetellään ja lenkkeillään.