Mulla on todella ihania ystäviä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:
im
v.php

Mitähän tässä pitäisi olla? =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Meillä tuli kaverin kans kännis kauhia riita. No monen vuoden ystävyys niin ei sitä noin vain heitetä menemään, sovinto tuli.

Tämä siis aivan hetki sitten.

Hyvä, että teitte sovinnon. :)

No meillä on kaverien kans ollu monta takkua ja silti ollaan edelleen kavereita.

Taitaa tytsi kerjätä tahallaan turpaansa, jotta saa sitten sympatiat palstan nörttimammoilta. Kai siitä kuka tahansa saa kiksejä, kun mammat juoksee puolustamaan ja kehumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
Taitaa tytsi kerjätä tahallaan turpaansa, jotta saa sitten sympatiat palstan nörttimammoilta. Kai siitä kuka tahansa saa kiksejä, kun mammat juoksee puolustamaan ja kehumaan.

ja jos ei puollusta niin tytsi vaihtaa nickiä ja puollustaa itse itseään...

Otan osaa, kun et ole saanut kaveriesi kanssa sovittua.

Otan osaa, kun et ole saanut kaveriesi kanssa sovittua.

Niin että mitä että???? Nyt meni PIKKASEN ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
läskit on lepposia!

Pitää ainakin ap kohdalla paikkaansa

Mistähän kohtaa ap on läski?

Tähän voin sanoa harmaan puolustukseksi, että mulla on kyllä ylimääräistä rasvaa kasvoilla (kaksoisleuka..) ja mahassa (mahassa reilustikin..), mutta ei lievä ylipaino mielestäni tee vielä läskiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
läskit on lepposia!

Tähän voin sanoa harmaan puolustukseksi, että mulla on kyllä ylimääräistä rasvaa kasvoilla (kaksoisleuka..) ja mahassa (mahassa reilustikin..), mutta ei lievä ylipaino mielestäni tee vielä läskiä :)

älä välitä! sä oot hyvä just tuollaisena! nauti elämästä ja anna noitten kipeiden ihmisten olla. Vaikea elämä, ei ystävii;)

läskit on lepposia!

Mun mielestä ei ole kovin hoikka jos vertaa muhun, olen synnyttänyut sen pari muksuu ja painoindeksi on 18.8

mitä sitten, mutta sullei olekaan ystäviä. Sä tuijotat vain sun indeksiä ja unohdat nauttia elämästä! Ketä kiinnostaa sun indeksis! Ei se tee susta parempaa ihmistä! Vai luuletko kenties niin?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen aikuinen:
läskit on lepposia!

Mun mielestä ei ole kovin hoikka jos vertaa muhun, olen synnyttänyut sen pari muksuu ja painoindeksi on 18.8

mitä sitten, mutta sullei olekaan ystäviä. Sä tuijotat vain sun indeksiä ja unohdat nauttia elämästä! Ketä kiinnostaa sun indeksis! Ei se tee susta parempaa ihmistä! Vai luuletko kenties niin?

ja mitä tää on tää ikuinen hoikkuuden ihannointi. Vaik ois kuinka hoikka mutta sisäisesti ruma niin se ei lähde laihdutamallakaan eikä millään pakkeleilla!

läskit on lepposia!

Laihan ja läskin välillä ei ole välimuotoa vai? Kuka on sanonut, että mä olisin hoikka :) En ole ollut sitten yläasteaikojen..mun painoindeksi on 25.5 eli lievä ylipaino.

Lopeta sinä tytsi edes fiksummakses, koska tohon ei tule muuten loppua ollenkaan. Ilmiselvästi on kyse mielipide-erosta. Ja tällä harmaalla taitaa itsellään olla aikamoinen laardiperse ja luultavasti ukko lähtenyt nuoremman ja nätimmän matkaan.

Uusimmat

Yhteistyössä