Mulla on todella ihania ystäviä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Pakko hehkuttaa, että mulla on kyllä maailman parhaat ystävät! :D :heart: Arvostan ja rakastan heitä erittäin paljon ja yritänkin sen kaikin tavoin heille osoittaa, sekä sanoilla että teoilla. Olen sosiaalinen ihminen ja tarvitsen paljon ihmisiä ympärilleni, olen ikionnellinen, kun asun jälleen 2 parhaan ystäväni naapurissa..asuimme 3 vuotta eri kaupungissa, mut nyt ollaan jälleen naapureita :) Mulla on 3 semmosta tosiystävää, olen tuntenut heidät kaikki lapsesta asti ja kaikkien naapurissa olen asunut.

Nämä 2 naapuriani olivat juuri tänään kylässä ja tuli taas kiitollinen olo, kun olen saanut kaksi näin ihanaa ystävää: he ovat lojaaleja, luotettavia, avuliaita ja tukevat minua kaikessa, sama pätee tietysti toisinpäinkin. Olemme todella samanhenkisiä ihmisiä, kiinnostuneita samoista asioista ja omaamme paljon samanlaisia ajatuksia/mielipiteitä, todellisia sielunsiskoja. Emme ikinä kadehdi toisiamme tai kilpaile keskenämme. En ole riidellyt heidän kanssaan kuin 2 kertaa lapsena, ne ovat ainoita kertoja, kun olemme edes sanoneet mitään ilkeää toisillemme :o Riitely toki puhdistaa ilmaa joskus, mutta ei ole vain ollut aihetta/tarvetta riidellä. He eivät ole ikinä pettäneet luottamustani millään tavalla ja luottavat muhun 100%. Ystävät ovat yksi tärkeimmistä asioista maailmassa. Todellisia ystäviä on vaikea löytää, joten olen onnekas kun olen saanut sellaisia 3 kappaletta :heart: :heart: :heart:

Tähän ketjuun saa hehkuttaa ystävien ihanuudesta :D :heart:

ihana juttu, kun omistaa tommosia ihania ystäviä..Minulla ei ole kuin pari ystävää, tai oikeastaan vaan yksi,mutta parempi sekin tietty kuin ei mitään.

Terv: yksinäinen

Ystävät tuntuvat melkein sisaruksilta, kun heidät on tuntenut lapsuudesta saakka :) Mulla kaikki parhaat ystävät on lapsuudenystäviä, lisäksi mulla on kyllä yksi hyvä kaveri, jota en ole tuntenut niin kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:
ihana juttu, kun omistaa tommosia ihania ystäviä..Minulla ei ole kuin pari ystävää, tai oikeastaan vaan yksi,mutta parempi sekin tietty kuin ei mitään.

Terv: yksinäinen

Tulee usein paha mieli niiden puolesta, joilla ei ole yhtään ystävää :| Sitten on niitäkin, joilla on valtavasti kavereita, muttei yhtäkään todellista ystävää vaan kaverisuhteet on semmosia pinnallisia. Mä olen nyt onnellisempi kuin koskaan, kun asun taas rakkaiden ystävieni lähellä ja näen heitä lähes päivittäin..harmitti, kun nämä kaikki 3 ystävääni muuttivat samana kesänä pois naapuristani 3v sitten. Lapsuus oli onnellista aikaa, kun kaikki asuttiin vierekkäin, nyt tuntuu kuin olisi saanut osan lapsuudesta takaisin :heart: Mä olin selvästi paljon surullisempi ja apaattisempi, kun näin ystäviäni harvemmin, huomaan, kuinka paljon iloisempi olen viime aikoina ollut. :)

etkö sä oikeesti voi pysyä täältä poissa??? Sun jutut on kuin 3-vuotiaalla...
Painu takaisin sinne Demille juttelemaan ikäistesi (henkinen ikä on se oikea ikä...) kanssa. Sulla ei ole lapsia, eikä toivottavasti lähiaikoina ole tulossakaan, joten bye,bye ja tere tulemast sitten kun olet aikuinen!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja huoh...:
Painu takaisin sinne Demille juttelemaan ikäistesi (henkinen ikä on se oikea ikä...) kanssa. Sulla ei ole lapsia, eikä toivottavasti lähiaikoina ole tulossakaan, joten bye,bye ja tere tulemast sitten kun olet aikuinen!!!!

Tämä olikin todellisen kypsän aikuisen vastaus. :laugh:

Ihmettelen minäkin, että miten nämä tytsin kirjoitukset/ajatukset ovat vielä niin lapsenomaisia, vaikka hän on jo kuitenkin täysi-ikäinen käsittääkseni. Eihän se paha asia ole välttämättä, mutta erikoista kuitenkin. Luulisi välillä että kirjoittaja on 13-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:

:D Niinhän se taitaa olla, että: "Se jolla onni on, se onnen kätkeköön" :whistle: Taitaa joku olla ystäviä vailla, kun noin pahasti kolahti :|

eikö sulla mene koskaan hermot tuohon "mun aine on paras, mun kaverit on parhaita, mun tukka on kyllä ihan sika kiva kun se on kiharrettu, mä en ole lihava (vaikka näytänkin yli satakiloiselta)" ym. ym.... JA KETÄ KIIIIINNOOOSTAAAAA....

Mulla on yksi yli muiden menevä ystävä..
Löydettiin toisemme vasta juuri,mutta tuntuu kuin oltaisi tunnettu ikuisuus!!
Saan vierotus oireita jos ei pariin päivään nähdä :heart:

Mä oon aina ollut sitä mieltä,et parempi yksi hyvä kuin 100 paskaa kaveria..

eikö sulla mene koskaan hermot tuohon "mun aine on paras, mun kaverit on parhaita, mun tukka on kyllä ihan sika kiva kun se on kiharrettu, mä en ole lihava (vaikka näytänkin yli satakiloiselta)" ym. ym.... JA KETÄ KIIIIINNOOOSTAAAAA....

No onhan se 66kg aika lähellä sataa kiloa juu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Mulla on yksi yli muiden menevä ystävä..
Löydettiin toisemme vasta juuri,mutta tuntuu kuin oltaisi tunnettu ikuisuus!!
Saan vierotus oireita jos ei pariin päivään nähdä :heart:

Mä oon aina ollut sitä mieltä,et parempi yksi hyvä kuin 100 paskaa kaveria..

Kiva juttu :) Ihanaa luettavaa tällaiset!

Ei mene hermot. Osaan olla avaamatta (tai lukematta loppuun) sellaiset ketjut jotka minua ei kiinnostaa. Hyödyllinen taito netin keskustelupalstoilla. Suosittelen opettelemaan. :)

tytsille: Jos painat 66kg niin joko olet 140cm pitkä (tai sun puntari valehtelee pahemman kerran) tai minä olen jeesus...

Ihan olen 162cm pitkä ja punninnut itseäni useassa eri vaa'assa. Ei mua sinun mielipiteesi asiasta kiinnosta, itse tiedän mittani parhaiten. Aika kummallista, että joku luulee tietävänsä asioita ihmisestä, josta on vain nähnyt kuvia :whistle:

Meillä tuli kaverin kans kännis kauhia riita. No monen vuoden ystävyys niin ei sitä noin vain heitetä menemään, sovinto tuli.

Tämä siis aivan hetki sitten.

Ja mistäs tiedät että mä en tunne sua??? Mitäs jos sanon että näin sut tänäänkin?? ;)

ja näyttää mun mielipiteet kiinnostavan kun viitsit vastata :D

Tiedän, koska jos olisit nähnyt mut livenä, et sanoisi mun näyttävän satakiloiselta ;) Tai sitten sun näössä olisi jotain pahasti vialla.

On kohteliasta vastata viesteihin =)

im
v.php

Uusimmat

Yhteistyössä