Pakko hehkuttaa, että mulla on kyllä maailman parhaat ystävät!
:heart: Arvostan ja rakastan heitä erittäin paljon ja yritänkin sen kaikin tavoin heille osoittaa, sekä sanoilla että teoilla. Olen sosiaalinen ihminen ja tarvitsen paljon ihmisiä ympärilleni, olen ikionnellinen, kun asun jälleen 2 parhaan ystäväni naapurissa..asuimme 3 vuotta eri kaupungissa, mut nyt ollaan jälleen naapureita
Mulla on 3 semmosta tosiystävää, olen tuntenut heidät kaikki lapsesta asti ja kaikkien naapurissa olen asunut.
Nämä 2 naapuriani olivat juuri tänään kylässä ja tuli taas kiitollinen olo, kun olen saanut kaksi näin ihanaa ystävää: he ovat lojaaleja, luotettavia, avuliaita ja tukevat minua kaikessa, sama pätee tietysti toisinpäinkin. Olemme todella samanhenkisiä ihmisiä, kiinnostuneita samoista asioista ja omaamme paljon samanlaisia ajatuksia/mielipiteitä, todellisia sielunsiskoja. Emme ikinä kadehdi toisiamme tai kilpaile keskenämme. En ole riidellyt heidän kanssaan kuin 2 kertaa lapsena, ne ovat ainoita kertoja, kun olemme edes sanoneet mitään ilkeää toisillemme
Riitely toki puhdistaa ilmaa joskus, mutta ei ole vain ollut aihetta/tarvetta riidellä. He eivät ole ikinä pettäneet luottamustani millään tavalla ja luottavat muhun 100%. Ystävät ovat yksi tärkeimmistä asioista maailmassa. Todellisia ystäviä on vaikea löytää, joten olen onnekas kun olen saanut sellaisia 3 kappaletta :heart: :heart: :heart:
Tähän ketjuun saa hehkuttaa ystävien ihanuudesta
:heart:
Nämä 2 naapuriani olivat juuri tänään kylässä ja tuli taas kiitollinen olo, kun olen saanut kaksi näin ihanaa ystävää: he ovat lojaaleja, luotettavia, avuliaita ja tukevat minua kaikessa, sama pätee tietysti toisinpäinkin. Olemme todella samanhenkisiä ihmisiä, kiinnostuneita samoista asioista ja omaamme paljon samanlaisia ajatuksia/mielipiteitä, todellisia sielunsiskoja. Emme ikinä kadehdi toisiamme tai kilpaile keskenämme. En ole riidellyt heidän kanssaan kuin 2 kertaa lapsena, ne ovat ainoita kertoja, kun olemme edes sanoneet mitään ilkeää toisillemme
Tähän ketjuun saa hehkuttaa ystävien ihanuudesta