Mulla on rakastaja

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
Annat vain homman hiipua, silleen pehmeästi. Käsittääkseni olet tuon seikkailun ansainnut. Mutta esim. lapset ovat vaan kerran siinä jaloissa. Ja hitsin paljon helpompaa heitä hoitaa, jos kummatkin vanhemmat paikalla. =)
 
jugd9g
Huoh miksi nää wannabe-kirjailijat on aina yhtä surkeita täällä?! Ihan karseeta paskaa. Luepas nyt ajatuksella viimeisin kirjoituksesi läpi. Toivottavasti jatkat vain pöytälaatikkoosi kirjoittelua, tuollaista ei kannata julkaista edes palstalla provona.
 
"aapee"
Jaaha. taas tämmönen jatkokertomus. Seuraavaksi rakastaja tai sen entinen nainen ottaa yhteyttä ap.n mieheen ja kotona käydään tiukat keskustelut, mies lupaa olla muna pystyssä joka ilta koska ei voi kuvitella menettävänsä noin hienon naisen, ap käy vielä kerran viimeisellä lounaalla rakastajan kanssa ja otetaan ihan vaan viimeset pikapanot ja sitten se mies viestittelee kaiket illat vaikka ap on onnellisena oman rakkaan ukkonsa kainalossa. Sitten kaikki itketään vähän. happy end.
Ei toivottavasti viestittele.

Enkä mä sitä seksiä joka ilta ole vailla, vaikka nyt on ollutkin. Mutta ei mitään kuivaa kautta vuosiksi ja siksi toiseksi, mä kaipaan aviomiehen läheisyyttä varmaan yhtä paljon kun sitä seksiä.

Nyt kesällä on pari kertaa käynyt niin (siis ennen tätä suhdetta), että mies on muutaman viinilasin juotuaan tullut mun luo tosi lähelle, nuuskutellut ja suudellut ja kosketellut, puhunut tuhmia. Mä oon joka kerta ollut kuin koira heti häntää heiluttamassa, ja ihan valmis vaikka heti.

Mutta muuta ei oo tapahtunut, paitsi kerran kun oltiin kahdestaan koko ilta ja yö, niin mies tyydytti mut suuseksillä ja sormin. Sekin riittää mulle. Yritin silloin puhua, sanoin että tärkeintä olisi että saisin olla lähellään. Mies ei puhu eikä halua keskustella aiheesta, mutta veikkaan että jotain potenssiongelmaa olisi. Tästä on ehkä 1,5 kk.
 
"aapee"
Annat vain homman hiipua, silleen pehmeästi. Käsittääkseni olet tuon seikkailun ansainnut. Mutta esim. lapset ovat vaan kerran siinä jaloissa. Ja hitsin paljon helpompaa heitä hoitaa, jos kummatkin vanhemmat paikalla. =)
Sä oot mun sukulaisielu tämän lyhyen viestin perusteella :)

Ajattelin tuossa tanssitunnin ajan tehdä just näin. Annan sen hiipyä omaan mahdottomuuteensa. En usko että olen tuon rakastajankaan elämän nainen, kun hän oikeasti tutustuu muhun eikä ole vaan innostunut seksistä. Ja osaako tuo miettiä, mitä on olla sitten lapseton. Hän on aika lapsirakas, kyselee paljon mun lapsista. Mun lapset ei oo enää pikkulapsia, eikä varmasn ottaisi 31-vuotista isäpuolta mitenkään ihanasti vastaan. Ovat jo toisella kymmenellä kummatkin.

Varsinkin vanhempi on sellainen, että on tosi paljon isän perään, ja aina yökkäilee kun isänsä lähestyy mua. Valitti kummitädilleen joskus 10-vuotiaana että on ällöä kun isi aina kourii äitiä ja taputtelee. Kummitäti nauroi, ja pyysi meiltä sitä taikajuomaa, minkä avulla kouritaan vielä pitkässä parisuhteessakin.

No ei oo meilläkään enää sitä juomaa enää.
 
  • Tykkää
Reactions: Merengue
"aapee"
Huoh miksi nää wannabe-kirjailijat on aina yhtä surkeita täällä?! Ihan karseeta paskaa. Luepas nyt ajatuksella viimeisin kirjoituksesi läpi. Toivottavasti jatkat vain pöytälaatikkoosi kirjoittelua, tuollaista ei kannata julkaista edes palstalla provona.
No jos tämä olisi fiktiota, kirjoittaisin tämän paremmin. Nyt tämä on päänselvittelyä, ja toivon että joku antaa mulle jonkun ajatuksen/heiton, mitä voin käyttää tässä selvittelyssä.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28840198:
Ap, se pettäminen on vain ja ainoastaan pettäjän vika, eli sinun. Et petä vain miestäsi, petät myös lapsiasi. Millainen ihminen oikein olet?
On se kyllä jonkun verran senkin vika, joka ei anna 3 vuoteen seksiä.

Lapsien vika tämä ei ole, mutten ole heitä pettänytkään.

Olen loppujdn lopuksi aika kiltti.
 
[QUOTE="aapee";28840222]On se kyllä jonkun verran senkin vika, joka ei anna 3 vuoteen seksiä.

Lapsien vika tämä ei ole, mutten ole heitä pettänytkään.

Olen loppujdn lopuksi aika kiltti.[/QUOTE]

Kyllä se on vain sinun vikasi. Naimisiinmennessäsi olet luvannut olla uskollinen, et kuitenkaan ole ollut. Lapsia olet pettänyt koska saatat nyt rikkoa perheesi, ja niin todennäköisesti vielä käy jos jäät kiinni. Mitenköhän suhtautuvat aikuisina asiaan? Sinua varmaankin syyttävät.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28840234:
Kyllä se on vain sinun vikasi. Naimisiinmennessäsi olet luvannut olla uskollinen, et kuitenkaan ole ollut. Lapsia olet pettänyt koska saatat nyt rikkoa perheesi, ja niin todennäköisesti vielä käy jos jäät kiinni. Mitenköhän suhtautuvat aikuisina asiaan? Sinua varmaankin syyttävät.
Naimisiin mennessä mies lupasi myös olla pihtaamatta.

Jos ero tulee, kerron kyllä kummallekin lapselle aikuisena, miksi petin. Kerron kyllä, että meillä ei ollut vuosiin seksiä, koska mies ei antanut. Vetäkööt siitä omat johtopäätöksensä, kuinka paljon syytä on ollut kummassakin.

Nyt jos jään kiinni ja mies ottaa musta eron, niin toivon että hän pysyy aikuisena ihmisenä.
 
dgkpö
Vastaan tähän siksi että vaikka ap onkin provo niin joku toinen saattaa miettiä pettämistä ja kuvittelee sen olevan oikeutettua koska muutkin tekevät niin.
Pettäminen ei ole oikeutettua vaikka toinen pihtaisi 20 vuotta. Silloin pitää yrittää kaikkensa että seksi olisi toiselle taas miellyttävää ja jos sekään ei toimi niin kerrotaan toiselle rehellisesti että jos seksi ei ala sujumaan niin haen sitä muualta jolloin voit tehdä omat ratkaisusi tai sitten erotaan samantien.

Ja toivot miehesi pysyvän aikuisena ihmisenä jos eroatte... Et säkään ole toiminut aikuisen ihmisen tavoin joten älä oleta muiden toimivan sua kohtaan 'oikein'.
 
dgkpö
"aapee"
Mietin miten tää koko tarina kuulostaa niin tutulta ja käväisin uteliaisuuttani kaivelemassa vanhoja viestiketjuja...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2263715-minulla-ongelma-rakastajan-kanssa/

Kirjoitustyyli ja kaikki sopii.
Muistan tuon, ja mietin että on aika samanlaisessa tilanteessa avioliitossaan. Mietin että olisinko tuo, jos olisin esim. pikkujouluissa mennyt pidemmälle. Oli aika vauhdikasta menoa.

Mulla ollut silloin vielä rakastajaa eikä tuossa täsmää jotkut muut asiat, esim. meidän iät. Mies ja rakastaja eivät tunne toisiaan. Kerran ovat nähneet kun mies haki mut töistä.

Enkä tiedä onko se ongelma meillä impotenssi? Ainakaan mies ei ole sairas. Muistan että tuolloin
yritin miehelle puhua, olisiko sinisistä pillereistä meille apua. Ei vastakaikua.

Olen kommentoinutkin tuohon ketjuun.
 
"aapee"
Kostaa sulle ja kun ei saa sua niin kukaan muukaan ei saa saada.
Miksi ei saisi? Jos mies oikeasti jättäisi mut, niin miksen saisi uutta? Jos jotain, niin tämä on opettanut mulle, etten olekaan "vanha nainen", jonka parasta ennen pvm meni jo kauan sitten. On nostanut mun itsetuntoa kyllä. Kun sain tuon rakastajan näköisen miehen, saan taatusti jonkun oman ikäisenikin, mikä voisi sopia mulle paremmin.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28840393]Aika paha... ihan samanlainen kirjoitus tyyli....

Mutta miksi?! :O[/QUOTE]

On tutunoloinen, mutta mua paljon nuorempi.

Ehkä samantyyppinen ihminen, koulutukseltasn ym.

En todellakaan usko että olen ainut tai toinen Suomessa, jonka mies ei anna. Miten siinä sitten ollaan. Aika usea hankkii sitten sen seksin muualta.
 
ei mee läpi
Kyllä sen vaan aistii milloin on provo. Kirjoituksissa ei oo samanlaista tunnetta mukana kuin oikeessa tilanteessa.
Myös se, että aina alkaa tapahtua justi silloin kun sattuu kirjoittamaan palstalle, yhtäkkiä mieheltä tulee viesti jne.
 
"Liila"
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä, mutta meillä kumpikaan ei halua erota. Miehen liitossa seksi ei ole tyydyttävää ja minun liitossani sitä ei ole juuri lainkaan. Siksipä päädyttiin salasuhteeseen. Kumpikaan ei halua rikkoa omaa perhettään. Siiitä pidetään kiinni.

Meillä oli kesällä hyvin aikaa tapailla toisiamme, mutta nyt ovat syksyn kiireet alkaneet ja on taukoa. Saa nähdä, jatkammeko tapailua vielä harvakseltaan vai lopetammeko kokonaan tähän. Minulle tämä kesä on tuonut suuren helpotuksen. Nyt jaksan taas paremmin tylsää arkista puurtamista ja seksittömyyttä omassa parisuhteessa.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja ei mee läpi;28840527:
Kyllä sen vaan aistii milloin on provo. Kirjoituksissa ei oo samanlaista tunnetta mukana kuin oikeessa tilanteessa.
Myös se, että aina alkaa tapahtua justi silloin kun sattuu kirjoittamaan palstalle, yhtäkkiä mieheltä tulee viesti jne.
Mä kirjoitin nyt, koska epäilytti että rakastaja haluaa enemmän, mitä olen valmis antamaan. Siksi nyt.

Toinen hetki olisi ollut kun aloin suhteen 3 viikkoa sitten. Mutta silloin ei ollut mitään ongelmaa.
 
"aapee"
[QUOTE="Liila";28840585]Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä, mutta meillä kumpikaan ei halua erota. Miehen liitossa seksi ei ole tyydyttävää ja minun liitossani sitä ei ole juuri lainkaan. Siksipä päädyttiin salasuhteeseen. Kumpikaan ei halua rikkoa omaa perhettään. Siiitä pidetään kiinni.

Meillä oli kesällä hyvin aikaa tapailla toisiamme, mutta nyt ovat syksyn kiireet alkaneet ja on taukoa. Saa nähdä, jatkammeko tapailua vielä harvakseltaan vai lopetammeko kokonaan tähän. Minulle tämä kesä on tuonut suuren helpotuksen. Nyt jaksan taas paremmin tylsää arkista puurtamista ja seksittömyyttä omassa parisuhteessa.[/QUOTE]

Tuo olisi mun ihannetilanne. Mutta mulla rakastaja halusi vaihtaa lennossa avovaimonsa muhun. Aiheuttaa ongelmia.

Onko teillä miten vahvat tunteet toisianne kohtaan, vai onko se pelkästään seksiä. Teettekö muuta yhdessä?
 
"Liila"
[QUOTE="aapee";28840635]Tuo olisi mun ihannetilanne. Mutta mulla rakastaja halusi vaihtaa lennossa avovaimonsa muhun. Aiheuttaa ongelmia.

Onko teillä miten vahvat tunteet toisianne kohtaan, vai onko se pelkästään seksiä. Teettekö muuta yhdessä?[/QUOTE]

Emme ole kiinnostuneita toisistamme parisuhdemielessä, vaikka muuten toisistamme tykkäämmekin. Kumpikaan ei halua rikkoa lapsiltaan kotia ja hyvin toimivaa arkea. Uusperhekuviot olisivat kauhistus ja tulisi myös taloudellisia ongelmia. Tilanne on hyvä siis näin. Onneksi kumpikaan ei rakastunut sen syvällisemmin.

Rakastajallani oli aiemmin suhde yksinhuoltajan kanssa ja siinä tuli ongelmaksi juuri se, että nainen rakastui mieheen ja alkoi odottamaan suhteelta liikoja. Siinä on vaarana kosto, kun toinen tajuaa, ettei odotukset täytykään, jolloin ajatellaan, että kun kerran minä en saa, niin sitten et sinäkään.

Seksi on toiminut meillä hyvin. Julkisesti emme ole näyttäytyneet yhdessä. Olemme hyvin tarkkoja siitä, ettemme jää kiinni. Mitään ylimääräisiä riskejä ei oteta. Meillä on ollut yhden sukulaisen tyhjillään oleva paikka tapaamisillemme. Siellä olemme käyneet vain pikaisesti naimassa. Pari kertaa olemme myös viettäneet siellä pidemmän aikaa yhdessä. On saunottu, tehty ruokaa ja juteltu. Erittäin toimiva ja onnistunut järjestely. Saan miehestä vain parhaat palat. Tiedostan sen, että ihmisinä olemme niin erilaiset, että parisuhteeseen ja arkielämään meistä ei olisi koskaan yhdessä. Ei edes siinä tapauksessa, että olisimme lapsettomia sinkkuja.
 

Yhteistyössä