Mulla on rakastaja

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
[QUOTE="vieras";28837066]Mä en voi käsittää, että omaa huoraamistaan pitää tulla palstalle kehuskelemaan... :O Toivottavasti miehes saa kuulla pian puuhistasi ja häipyy sen saman siliän tien. Mutta älä tule sitten tänne ruikuttamaan, kuinka omaa tyhmyyttäasi sait katoamaan kerralla kaksi miestä elämästäsi ja hajoitettua vielä toisenkin perheen... Ja kaupan päälle tulee vielä rakastajasikin vaimo silmille.... Että onnea tulevaan![/QUOTE]

Onko tämä kehuskelua?

Rakastajani ei ole isä, eikä naimisissakaan.
 
"aapee"
[QUOTE="Just";28837076]Melko tarkkaan kerrot..voi olla että tunnistin sut kertomuksesi perusteella.[/QUOTE]

Mut vai myös tuon rakastajan?

Millä kirjaimella mun nimeni alkaa?
 
"Just"
[QUOTE="aapee";28837091]Mut vai myös tuon rakastajan?

Millä kirjaimella mun nimeni alkaa?[/QUOTE]

No tuo nyt on helppo kiistää vaikka osunkin oikein. Et taida olla penalin terävin kynä muutenkaan, tuo kysymuksesi vain vahvisti sen :)
 
"aapee"
[QUOTE="Just";28837106]No tuo nyt on helppo kiistää vaikka osunkin oikein. Et taida olla penalin terävin kynä muutenkaan, tuo kysymuksesi vain vahvisti sen :)[/QUOTE]

Totta hitossa se on helppo kiistää, mutta silloin tietäisin, että joku voi olla tunnistanut. Lupaan että sanon, jos osuit oikeaan. Kuvaile mua ulkonäöllisesti tyyliin minkä väriset ja pituiset hiukset, silmät, millainen vartalo, vaalea vai tumma jne. ja etunimen kirjain.

En usko, että tunnet mua ollenkaan.
 
"tea"
Sun virhe on ollut nyt se, että teet muutakin sen miehen kanssa kuin vain seksiä. Leffaa, kesäteatteria, annat kokata... mies ajattelee että olet seurustelusuhteessa hänen kanssaan. Siellä on varmaan pimeässä suudeltu ja pidelty käsistä jne.

Ole johdonmukainen.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28837083]Onko tämä kehuskelua?

Rakastajani ei ole isä, eikä naimisissakaan.[/QUOTE]

No, kyllä se on.. Luepa kirjoituksesi uudelleen. Olet kovin ylpeä huoraamisestasi, etkä näytä katuvan yhtään, vaan keksit kyllä selityksiä, miksi olet mielestäsi oikeutettu aviorikokseen. Mutta ole huoleti, saat varmaan kyllä kärsimyksesi, kunhan jäätte kiinni... ;) Mutta minusta ei ole oikein, että myös lapsesi joutuvat kärsimään sinun takiasi- ne kun varmaan ei ole tehneet mitään pahaa ansaitakseen rikkinäisen kodin?
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28837158]No, kyllä se on.. Luepa kirjoituksesi uudelleen. Olet kovin ylpeä huoraamisestasi, etkä näytä katuvan yhtään, vaan keksit kyllä selityksiä, miksi olet mielestäsi oikeutettu aviorikokseen. Mutta ole huoleti, saat varmaan kyllä kärsimyksesi, kunhan jäätte kiinni... ;) Mutta minusta ei ole oikein, että myös lapsesi joutuvat kärsimään sinun takiasi- ne kun varmaan ei ole tehneet mitään pahaa ansaitakseen rikkinäisen kodin?[/QUOTE]

En varsinaisesti ole vielä ehtinyt katumaan. Nyt on alkanut mietityttää, että mahtaako tuo mies luulla vähän liikoja mun motiivistani.

Se että näin kävi on musta yhtä paljon mun aviomiehen vika. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos lapset kärsivät, syy on myös aviomiehen.
 
"aapee"
[QUOTE="tea";28837151]Sun virhe on ollut nyt se, että teet muutakin sen miehen kanssa kuin vain seksiä. Leffaa, kesäteatteria, annat kokata... mies ajattelee että olet seurustelusuhteessa hänen kanssaan. Siellä on varmaan pimeässä suudeltu ja pidelty käsistä jne.

Ole johdonmukainen.[/QUOTE]

Näin voi olla. Pideltiin käsistä kyllä ulkonakin, ja annoin miehen pusitella mua julkisesti. Olin niin onnellinen sillä hetkellä. Onneksi kukaan tuttava ei nähnyt.

Mies siis ottaa mua kyllä kainaloon tai ottaa kädestä kiinni aina, kun liikumme yhdessä, ei varo yhtään. Katsoo sitten räpistelenkö pois vai jäänkö siihen.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28837177]En varsinaisesti ole vielä ehtinyt katumaan. Nyt on alkanut mietityttää, että mahtaako tuo mies luulla vähän liikoja mun motiivistani.

Se että näin kävi on musta yhtä paljon mun aviomiehen vika. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos lapset kärsivät, syy on myös aviomiehen.[/QUOTE]

Niin ja vaihtoehtona ei koskaan ole ollut se, että olis voinut ensin sanoa, että avioliitto on ohi, jos ei hoida aviollisia velvollisuuksiaan? Ensin jätetään ja sitten vasta petetään eikä toisinpäin!
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";28837200]Näin voi olla. Pideltiin käsistä kyllä ulkonakin, ja annoin miehen pusitella mua julkisesti. Olin niin onnellinen sillä hetkellä. Onneksi kukaan tuttava ei nähnyt.

Mies siis ottaa mua kyllä kainaloon tai ottaa kädestä kiinni aina, kun liikumme yhdessä, ei varo yhtään. Katsoo sitten räpistelenkö pois vai jäänkö siihen.[/QUOTE]

AINA on näkijä, missä tekijä! Ihmiset kuule tuntee yllättävästi toisiaan, että ihan turhaan tuudittaudut siihen, että olettte olleet jotenkin "turvassa", jos et ole itse ketään lähituttuasi nähnyt.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28837213]Niin ja vaihtoehtona ei koskaan ole ollut se, että olis voinut ensin sanoa, että avioliitto on ohi, jos ei hoida aviollisia velvollisuuksiaan? Ensin jätetään ja sitten vasta petetään eikä toisinpäin![/QUOTE]

Mä olen vuosia sanonut tätä. En saa itseäni lähtemään.

Pettäminen tapahtui liian yhtäkkiä vaikka merkit olivat ilmassa kauan. Yhtenä päivänä lounaalla hänen kanssaan (haki mut töistä), läheisyys, hänen kosketus ja flirtti vei mennessään, ja yhtäkkiä ei pystynyt perääntymään.

Olen miettinyt, että entä jos haluankin jäädä kiinni, kun annan rakastajan suudella mua julkisella paikalla. Katsoa mitä aviomies sanoo. Jättääkö, vai rupeaako se seksi ja läheisyys kiinnostamaan.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28837231]AINA on näkijä, missä tekijä! Ihmiset kuule tuntee yllättävästi toisiaan, että ihan turhaan tuudittaudut siihen, että olettte olleet jotenkin "turvassa", jos et ole itse ketään lähituttuasi nähnyt.[/QUOTE]

Vielä ei ole juorut yltäneet miehelleni saakka.
 
"aapee"
Mies laittoi viestin, lähtisinkö leffaan, tosin aika suloisesti kysyi siis lähdenkö pitelemään häntä kädestä pimeään saliin, jossa menee leffa nimeltä X. Aviomies kysyi mikä viesti se oli. Sanoin että yksi kaveri pyysi leffaan, sanoin leffan nimen. Aviomes sanoi että mene vaan.

Joten tänäänkin näen miestä.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28837512]Ongelmahan se on, jos rakastajasi on sinuun oikeasti rakastunut. Jossain vaiheessa jollekin tulee paha mieli. Muuten en näe tuossa mitään kauhisteltavaa.[/QUOTE]

Niin, toivon että miehen ei tarvi tietää ja tämä hiipuu jotenkin itsekseen.
 
"aapee"
Asiat on nyt vähän solmussa. Käytiin leffassa, ja mentiin työhuoneelle. Rakasteltiin ja syötiin, hän oli tehnyt sinne iltapalaa.

Alkoi hyvin vakava keskustelu. Rakastajani on lopettanut avoliittonsa, siis kai se avovaimo vielä asuu siellä, mutta on kertonut, että haluaa lopettaa sen, koska on rakastunut toiseen naiseen. Eli minuun. On siiis nyt vapaa.

Mä olin vähän shokissa, vaikka oli jo puhunut tuosta aiemmin.

Mä sanoin, että hänen kannattaa miettiä tulevaisuuttaan tarkemmin. Koska mun kanssa hän ei saa omia lapsia, mä en siihen enää rupea tässä iässä. Mun kanssa hän joutuu uusperhehelvettiin.

Mies oli ihan pöyristynyt. Enkö mä haluakaan häntä? Enkö rakasta?

Mä mietin olinko mä noin lapsellinen tuon ikäisenä tai vähän aiemmin... yritin puhua kuin runeberg. Sanoin että hän on ihana, suloinen, haluan jne. Mutta mä olen naimisisissa, ollut saman miehen kanssa yli 20 vuotta, meillä on lapsia joita pitää ajatella jne.

Ettei se ole niin helppoa kuin hänellä, yksi nainen ulos ja toinen sisään.

Mies koetti ymmärtää. Mies kysyi, miksi rupesin hänen kanssaan suhteeseen. Sanoin että koska hän on ihana ja meillä oli niin voimakas veto, ja koska mulla on avioliitossani nyt vaikea vaihe menossa. Mutta etten silloin 3 viikkoa (huom! vain viikkoa) sitten ajatellut, että otan samantien eron ja perustan uuden perheen.

Hän sanoi rakastuneensa muhun jo silloin, kun oli työkaverini. Mä sanoin, että luulin että hän vain flirttailee, ja haluaa seksiä mun kanssani.

Hän kysyi halusinko minä sitten vain seksiä. Mulla tuli flasback jostain 90-luvulta, kun yksi kaverini itki ryhtyessään suhteeseen naimisisss olevan perheellisen miehen kanssa, että se halusi vain seksiä mun kanssa... Nyt mä olen se paha ihminen.

Sanoin että en ajatellut, mitä halusin silloin, muuta kuin että halusin rakastella hänen kanssaan. Ja etten mä nyt ihan kenen kanssa vain tunne niin, ja oli siinä mukana tunteitakin, koska se on hän. Mutta rakastan myös miestäni.

Mies itki. En osannut muuta kuin lohduttaa. Kysyin haluaako hän nyt lopettaa tämän. Kuulemma ei. Mä sanoin, että häneen tulee sattumaan vielä kovemmin. Ei kuulemma välitä. Mä lähdin kotiin ihan pää pyörällä. Mun varmaan pitää lopettaa tämä.
 
niiiin
[QUOTE="aapee";28836859]Minä sanoin jo alussa, että en aio jättää perhettäni. En tiedä uskoiko mies.

Aviomies raivostuu.[/QUOTE]

valitettavasti sun rakastaja kertoo suhteesta sun miehelle kun huomaa ettet valitsekaan häntä ja jätä perhettäsi.
 
Jaaha. taas tämmönen jatkokertomus. Seuraavaksi rakastaja tai sen entinen nainen ottaa yhteyttä ap.n mieheen ja kotona käydään tiukat keskustelut, mies lupaa olla muna pystyssä joka ilta koska ei voi kuvitella menettävänsä noin hienon naisen, ap käy vielä kerran viimeisellä lounaalla rakastajan kanssa ja otetaan ihan vaan viimeset pikapanot ja sitten se mies viestittelee kaiket illat vaikka ap on onnellisena oman rakkaan ukkonsa kainalossa. Sitten kaikki itketään vähän. happy end.
 
"vieras"
Jaaha. taas tämmönen jatkokertomus. Seuraavaksi rakastaja tai sen entinen nainen ottaa yhteyttä ap.n mieheen ja kotona käydään tiukat keskustelut, mies lupaa olla muna pystyssä joka ilta koska ei voi kuvitella menettävänsä noin hienon naisen, ap käy vielä kerran viimeisellä lounaalla rakastajan kanssa ja otetaan ihan vaan viimeset pikapanot ja sitten se mies viestittelee kaiket illat vaikka ap on onnellisena oman rakkaan ukkonsa kainalossa. Sitten kaikki itketään vähän. happy end.
Ap kuvittelee olevansa taitavakin "kirjailija" :)
 

Yhteistyössä