mulla on kaksi miestä

• Viestiketjun aloittaja pinja
  • Ensimmäinen viesti
Tuollaisia supernaisia tarvitaan tähän miesten maailmaan... mieshaaremi ja sinulla on mistä jaka kahdelle, niin että kaikki ovat tyytyväisiä. Oeltko ajatellut montako miestä pystyt hoitamaan samalla laatusuhteella?

Kerrassaan nostamien arvoinen tasa-arvo juttu. Meistä kaikista naisista ei tuohon ole.. vielä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sanon ihan suoraa, että mä en tollasten pellejen kanssa edes haluais olla jotka nielee muijaltansa tollasta käytöstä. Oot onnistunut löytämään universumin nössöimmät miehet, mutta onhan sulla niitä kaksi. Määrä korvaa laadun.
voi voi, sinun menetyksesi. voin kertoa, että mielestäni olen valinnut taatusti laadukkaat miehet ;)
Joopa joo.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
jäi kiinnostamaan tuo sanomasi, ettei mies välitä, tai ota pahana, että on kilpailutilanteessa. Ymmärrän, että se voi olla jännittävää, kun paria etsitään, mutta kun se on löydetty, en helpolla usko, että kumppanin jakaminen on läpihuutojuttu, ainakaan kovin yleisesti. Mutta voi uskoa, että yksittäistapauksia on =)
Naisen omistaminen yksinoikeudella on joskus hauskaa, mutta ei ole korkein tavoite - miehen itsetunnolle riittää vähemmänkin jos nainen on oikeasti tavoittelemisen arvoinen. Rittävän erityisen naisen kohdalla on lähinnä kunnia saada olla osaa hänen elämää, ja naisen tyytyväisyys on tärkeämpi kuin oma omistushalu.

Luontainen kilpailuasema pitää miehen virkeänä ja siementuotanto optimaalisena :whistle:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
jäi kiinnostamaan tuo sanomasi, ettei mies välitä, tai ota pahana, että on kilpailutilanteessa. Ymmärrän, että se voi olla jännittävää, kun paria etsitään, mutta kun se on löydetty, en helpolla usko, että kumppanin jakaminen on läpihuutojuttu, ainakaan kovin yleisesti. Mutta voi uskoa, että yksittäistapauksia on =)
Naisen omistaminen yksinoikeudella on joskus hauskaa, mutta ei ole korkein tavoite - miehen itsetunnolle riittää vähemmänkin jos nainen on oikeasti tavoittelemisen arvoinen. Rittävän erityisen naisen kohdalla on lähinnä kunnia saada olla osaa hänen elämää, ja naisen tyytyväisyys on tärkeämpi kuin oma omistushalu.

Luontainen kilpailuasema pitää miehen virkeänä ja siementuotanto optimaalisena :whistle:
Niin mutta sinun tapauksessasi kyse on siinä, että itse myös kilpailutat niitä naisia, eli kyse on vapaudesta, siitä, että oikeasti teet tasan niinkuin tykkäät ja plussana saat pitää perheesi ja vaimosi.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:
Oliko toi viimenen lapsi suunniteltu, siis toinen mies halusi lapsen vai halusitko sä nimenomaan sen miehen kanssa lapsen, etkä sun jo olemassaolevien lasten isän kanssa? Miten tää tilanne on saanut alkunsa?

Kuulostaa minun korviini ihan ok tilanteelta. :)
molemmat halusimme lapsen :) ja meille tämä sopii, ehkei kaikille, mutta meille... :)
Mistä tiedät kumman lapsi se on...??

(Aloitusviestiin viitaten)

Moisessa kilpailutilanteessa voittaja eli jääjä on se, joka piittaa vähemmän uskollisuudesta parisuhteessa. Jos hän ei vaadi naistaan pitämään vain yhtä miestä, niin tuskinpa hän vaatii itseltäänkään vastaavaa: 1 nainen ja kaksi miestä -tilanteesta päädytään 1 mies ja kaksi tai useampi naista -tilanteeseen. Tai sitten varsinaiseen joukkosuhteeseen, jossa naidaan pitkittäin ja poikittain useamman kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin mutta sinun tapauksessasi kyse on siinä, että itse myös kilpailutat niitä naisia, eli kyse on vapaudesta, siitä, että oikeasti teet tasan niinkuin tykkäät ja plussana saat pitää perheesi ja vaimosi.
:eek: perustan siis väitteeni sillä että minusta on pelkästään imartelevaa ja innostavaa että minun vaimolla on ihailijoita.

Rukoilijasirkka
:eek: perustan siis väitteeni sillä että minusta on pelkästään imartelevaa ja innostavaa että minun vaimolla on ihailijoita.
Niin, mutta vain koska sullakin on ja saat tehdä mitä tykkäät. :)

No joo, olisi toki outoa jos ap vaatisi ehdotonta uskollisuutta kummaltakin mieheltä.

Rukoilijasirkka
No joo, olisi toki outoa jos ap vaatisi ehdotonta uskollisuutta kummaltakin mieheltä.
Tommosta järjestelyä on mahdoton tajuta, jos se sotii arvoja vastaan. Ja mä en usko, että sellasen hyväksyminen ois kauheen yleistä. lisäksi mä en kykene uskomaan, että se kuitenkaan sais ihmiset onnelliseksi, mä arvelen siitä olevan ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
se on vaan kiinni siitä valinnasta ;) ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.
No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.
voi, ootko sitten koittanu naista, jos miehet on noin kamalia?
Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain? :LOL: :LOL:
kenties sinussa on ongelma, ellet kykene parisuhteeseen lainkaan :( mutta eipähän se pakollista olekaan.
Joo tottahan se on mun vika jos mies on paska.
sun mielestä sekä miehet että naiset on paskoja, koska suhteet kumpaankaan ei onnistu? eli kaikki on paskoja? oletko sinäkin täten paska myös, vai oletko ainut, kuka ei ole paska? :)

Ööö tuota noin, kun mä en ole ikinä seurustellut naisen kanssa. Ei kiinnosta naiset siinä mielessä. Tajusitko? :whistle:

Mua ei kiinnosta nyt parisuhde, miksi sitä on noin vaikia käsittää? Ei kaikilla tarvitte olla parisuhdetta, se ei ole mikään pakkojuttu elämässä.

Tärkeintä on että vapaasuhde-ajattelevat miehet ja naiset kohtaavat toisensa ja ovat tyytyväisiä.

Yleensähän tavallisten ihmisten elämässä moniaviollisesti ajatteleva mies/nainen kohtaa yksiavioisesti ajattelevan. Tai jos näin moniaviollisesti on aloitettu, tulee hetki jolloin yksiavioisuus alkaa kiinnostamaan toista enemmän.

Tärkeintä on varmasti se, että ne joita asia koskee, ovat tilanteeseen tyytyväisiä.

Tommosta järjestelyä on mahdoton tajuta, jos se sotii arvoja vastaan. Ja mä en usko, että sellasen hyväksyminen ois kauheen yleistä. lisäksi mä en kykene uskomaan, että se kuitenkaan sais ihmiset onnelliseksi, mä arvelen siitä olevan ongelmia.
Yleisyydestä en osaa sanoa, mutta ihan toimiva konsepti on - suosittelisin kokeilemaan jos en tietäisi paremmin.

Ongelmia on aina jos kuviossa on edes yksi nainen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
:LOL:
Sorry, en vaan tiedä itskenkö vai nauranko.. :whistle:
noh. suosittelisin muitakin kokeilemaan tätä, ainakin heitä joilla on laiskoja sohvaperunamiehiä. terve kilpailuhenki saa niistä yllättävän hyviäkin puolia esiin.
Terve kilpailuhenki varmasti joo, mutta kenestä heidän pitäisi kilpailla?
Tervetuloa toiselle vuosituhannelle :D

Tuollaiset järjestelyt sopivat kyllä monelle varmasti, eri syistä tosin kuin voisi äkkiseltään luulla.

Osa parisuhteen ongelmista karsiutuu pois, tai niitä ei tarvitse käsitellä johtuen rajatusta ajasta, ajasta jonka toinen (mies tässä tapauksessa) tietysti haluaa viettää mahdollisimman positiivisissa merkeissä.

Ei tarvitse varsinaisesti käsitellä kaikkia asioita mitä perinteisessä parisuhteessa, ainakaan samalla vakavuudella.

Se että molemmat haluaavat sinua eivätkä ole valmiita luopumaan sinusta ei tarkoita että asia on OK, olet varmasti sen ymmärtänyt.

He eivät ole tehneet valintaa lähteäkseen tuollaiseen suhteeseen vaan heidät on pakoitettu siihen sinun toimien ja heidän omien tunteidensa toimesta ja sinä istut vieressä ja käytät sitä hyväksesi tiedostetusti tai ei.

Herää siis kysymys: Voitko sinä vetäytyä vastuusta ? ja todeta tyyliin: Noh jos minua haluaavat niin paljon niin silloin heidän on tähän tyydyttävä, ei se minun vika ole.

Lienet sanomattakin selvää että jälkimmäinen vastaus vie sinulta uskottavuuden täysin. Olettaen että *analyysini* koskien tätä sinun tilannetta on edes puoliksi oikein.

Rukoilijasirkka
Yleisyydestä en osaa sanoa, mutta ihan toimiva konsepti on - suosittelisin kokeilemaan jos en tietäisi paremmin.

Suorastaan siis kerjäät ongelmia. :|

Jaana
Minusta tuo tilanne kuulostaa ikävälle. Minullakin oli aikoinaan pitkäaikainen suhde avioliiton ohessa - meillä tosin en ollut niin avoin että olisin siitä miehelleni asiakseen kertonut, vaan perinteisemmällä salailulinjalla mentiin. En ollut asiasta ylpeä todellakaan, mut en vaan päässyt tästä toisestakaan miehestä irti millään. Sitten tapahtui jotain, joka sai mut kasvamaan aikuiseksi ja silloin päätin et valinta on pakko tehdä. Valitsin aviomieheni. Nyt kun asiaa tarkastelee 'kauempaa' ja sivusta katson toisen ihmisen taistelua suhteessaan, niin olen tullut siihen tulokseen, että se ken ei toisen ihmisen tunteita huomioi ollenkaan, ei kyllä ansaitse tulla itsekään rakastetuksi. Minusta kenenkään tunteilla ei pidä leikkiä, kukaan ei ansaise sellaista kohtelua. Lapsellistä, typerää ja taas kerran lapsellista touhua.

Suorastaan siis kerjäät ongelmia. :|
Mä kerään teitä. Siis niitä.
Ongelmia? Monta sulla on jo ja osaatko ratkasta yhtään? :)
Ei sentään, mies joka kuvittelee ymmärtävänsä naista on kyllä hakoteillä :eek:

mutta..
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Minusta tuo tilanne kuulostaa ikävälle. Minullakin oli aikoinaan pitkäaikainen suhde avioliiton ohessa - meillä tosin en ollut niin avoin että olisin siitä miehelleni asiakseen kertonut, vaan perinteisemmällä salailulinjalla mentiin. En ollut asiasta ylpeä todellakaan, mut en vaan päässyt tästä toisestakaan miehestä irti millään. Sitten tapahtui jotain, joka sai mut kasvamaan aikuiseksi ja silloin päätin et valinta on pakko tehdä. Valitsin aviomieheni. Nyt kun asiaa tarkastelee 'kauempaa' ja sivusta katson toisen ihmisen taistelua suhteessaan, niin olen tullut siihen tulokseen, että se ken ei toisen ihmisen tunteita huomioi ollenkaan, ei kyllä ansaitse tulla itsekään rakastetuksi. Minusta kenenkään tunteilla ei pidä leikkiä, kukaan ei ansaise sellaista kohtelua. Lapsellistä, typerää ja taas kerran lapsellista touhua.
Tässähän tilanne on ihan eri. Sinä petit miestäsi, ap ei petä kumpaakaan miestään.

.
Musta toi olis ihan unelma, että olis toinenkin mies kanssa. Tosin vain sitä seksiä varten, en mä muuten tartteis :D
Jotenkin vaan ei oman miehen kanssa toimi, kun toinen haluaa niin paljon vähemmän kuin minä.
Mutta kun pettääkään ei voi, kun toista rakastaa...

Rukoilijasirkka
Mäki voisin hankkia tänne muutaman kotimiehen. Kyllähän toi nykyinenkin kokata osaa, mutta lisäksi joku voisi siivota ja joku voisi vielä käydä töissä. Kuka alkaisi? Saisi elätettäväksi minut ja ne muut miehet siinä sivussa. :saint:

Mun mielestä ap:n vastuu ja velvollisuus olisi valita jompi kumpi tai ei kumpaakaan. Pakoilee omaa vastuutaan eikä halua sitoutua kumpaankaan. Ei kuullosta järin toisesta välittämiselle. Ja jo ekassa viestissähän kävi selväks että miehet ei tätä olisi halunneet. Ap asettaa miehille riman, mikä hänen mielestään mittaa miesten välittämistä hänestä, välittämättä itse ollenkaan.

Tänään ilkeä
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
He eivät ole tehneet valintaa lähteäkseen tuollaiseen suhteeseen vaan heidät on pakoitettu siihen sinun toimien ja heidän omien tunteidensa toimesta ja sinä istut vieressä ja käytät sitä hyväksesi tiedostetusti tai ei.

Herää siis kysymys: Voitko sinä vetäytyä vastuusta ? ja todeta tyyliin: Noh jos minua haluaavat niin paljon niin silloin heidän on tähän tyydyttävä, ei se minun vika ole.

Lienet sanomattakin selvää että jälkimmäinen vastaus vie sinulta uskottavuuden täysin. Olettaen että *analyysini* koskien tätä sinun tilannetta on edes puoliksi oikein.
Kyllä miehet ovat ihan tietoisen valintansa tehneet juuri silloin, kun asia tuli heille ilmi. Silloin he saivat päättää lähteäkö leikkiin mukaan vai jättääkö leikin sikseen. Koska jatkoivat, he ovat tehneet täysin tietoisen valinnan.

Naisen vastuu tässä tilanteessa hmm..? Mikä vastuu? Jos nainen haluaa kahdelta mieheltä huomion ja miehet siihen alistuu, niin mitä vastuunottamista siinä on? Jokainen ottaa vastuun vain itsestään, eikä toisista.

Monet naiset joutuvat tyytymään juuriki johonkin patalaiskaan mieheen, joka ei mukamas osaa pestä esim. pyykkiä tai pettureita tai jotain muutakaan. No kerrankin mies saa vaan "tyytyä" ja jos siihen alistuu, niin hyvä vaan.

Tänään ilkeä
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mun mielestä ap:n vastuu ja velvollisuus olisi valita jompi kumpi tai ei kumpaakaan. Pakoilee omaa vastuutaan eikä halua sitoutua kumpaankaan. Ei kuullosta järin toisesta välittämiselle. Ja jo ekassa viestissähän kävi selväks että miehet ei tätä olisi halunneet. Ap asettaa miehille riman, mikä hänen mielestään mittaa miesten välittämistä hänestä, välittämättä itse ollenkaan.
Mutta koska miehet ovat tyytyneet osaansa, niin mikäs siinä ongelmana sitten on?

Kyllä parisuhteessa monet joutuvat vain "tyytymään" kun ei halua lähteäkään, eikä toinen siitä muutu. Tietoinen valinta ja jokainen kantakoon omista teoistaan vastuun.

Ap voi kantaa vastuun vain itsestään, ei toisista.

Yhteistyössä