So?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos oikeasti välittäisit kummastakaan jättäisit toisen. Vaikutat tosi itsekkäältä.
Big Love käänteisenä tuli minullakin mieleen, vaikka fiktiota onkin =) Ymmärtääkseni ei kyllä toimi kuten tämän ketjun kolmikolla.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:tästä tuli mieheen mormonit.
Heillähän sallitaan miehellä useampi vaimo. Sallitaanko muuten mormoninaisilla useampi mies?
Jos ei, niin en ylläty, jos miehet ovat heidän sääntönsä säätäneet
no ei, vaan tilanne on siis ollut kyllä tällainen jo ennen kuin halusimme lapsen myös tämän toisen, uudemman, miehen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Meteoriitti:Saako miehen sidottua tuohon kuvioon sillä, että tekee hänen kanssaan lapsen? että on syy tulla kylään, vaikka vuoropäivinä? ja siinä sivussa osa-aikaparisuhteen hoitoa...Alkuperäinen kirjoittaja pinja:he ovat ihan itse valintansa tehneet ja ovat tyytyväisempiä kuulemma näin, kuin kokonaan ilman minuaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö susta tunnu niiden miesten puolesta yhtään pahalta? Etkö tunne itseäsi roistoksi?
Halusitte, siis te kaikki halusitte sen lapsen vai? hooh, aika monimutkaiseksi menee ja ihan yli mun ymmärryksen. Eikö kannattas antaa niiden tapella ja vahvempi sais sut?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:no ei, vaan tilanne on siis ollut kyllä tällainen jo ennen kuin halusimme lapsen myös tämän toisen, uudemman, miehen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Meteoriitti:Saako miehen sidottua tuohon kuvioon sillä, että tekee hänen kanssaan lapsen? että on syy tulla kylään, vaikka vuoropäivinä? ja siinä sivussa osa-aikaparisuhteen hoitoa...Alkuperäinen kirjoittaja pinja:he ovat ihan itse valintansa tehneet ja ovat tyytyväisempiä kuulemma näin, kuin kokonaan ilman minuaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikö susta tunnu niiden miesten puolesta yhtään pahalta? Etkö tunne itseäsi roistoksi?
Millä sitten? Sillä että saat kaikenlaista kivaa apua yms.? Tajuan kyllä tavallaan, mutta sitä en tajua, miten ne miehet tohon suostuu, mun mies ei ikinä suostuis olemaan mun toinen hoito.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:TänäänIlkeä on selvästi ymmärtänyt mistä on kyse, kenties myös tripod. Rukoilijasirkka: ei tässä ole fyysisillä voimilla mitään väliä.
Minä luulen, että ymmärrän myös mistä on kyse, mutta minun on vaikea uskoa, että teidän kolmen kesken on kyse reilusta ja tasavertaisesta suhteesta. Minun ei ole helppo uskoa, että teistä jokainen on tyytyväinen ja onnellinen. Mutta olen mielelläni väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:TänäänIlkeä on selvästi ymmärtänyt mistä on kyse, kenties myös tripod. Rukoilijasirkka: ei tässä ole fyysisillä voimilla mitään väliä.
en minä minkään taliaivojen kanssa toki elä, kyllä he ymmärtäisivät kumia käyttää, jos toisissa kävisivät. ja olen kyllä testauttanut itseni useasti viime vuosien aikanaAlkuperäinen kirjoittaja Hei:Ap... Joo ja kohta sulla on kahen miehen tauditki... Viisasta,viisasta :headwall:
siis miksi tuomittaisiin...? mun mielestä on sama, mitenkä päin tilanne on, jos kaikki ovat siihen tyytyväisiä... ?Alkuperäinen kirjoittaja Meteoriitti:Jos tätä ajatusta kehittää toisestä näkökulmasta niin samalla lailla miehellä voi siis olla sivunainen, jonka luona voi käydä ja katsoa rauhassa, kumpi nainen tarjoaa paremmat olosuhteet. Jos mies tekisi näin, tuomittaisiin ankaralla kädellä hunsvotiksi ja vastuuttomaksi
Tämä on varmaan sitä nykypäivän avointa ajattelua ja paljon peräänkuulutettua kilpailutusta. Noista kilpailusta pudonneille miehille voisi tehdä tarjousrenkaan, sisäpiiritietoa ja valmiita kokonaisratkaisuja tarjolla.. pääsee kivuttomasti eroon ja voi saada vaihdossa paremman... jos ei ole loppunajettu ja joutaa eläkkeelle kulmakapakkaan ja leimatuu luuseriksi
vaatiihan tämä valtavasti avoimuutta ja keskustelua tietysti, ja jokainen on aivan vapaa lähtemään niin halutessaan ja ellei koe oloaan onnelliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minä luulen, että ymmärrän myös mistä on kyse, mutta minun on vaikea uskoa, että teidän kolmen kesken on kyse reilusta ja tasavertaisesta suhteesta. Minun ei ole helppo uskoa, että teistä jokainen on tyytyväinen ja onnellinen. Mutta olen mielelläni väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:TänäänIlkeä on selvästi ymmärtänyt mistä on kyse, kenties myös tripod. Rukoilijasirkka: ei tässä ole fyysisillä voimilla mitään väliä.
Ymmärrät varmaan, että ne taudit syntyy just tollatavalla.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:en minä minkään taliaivojen kanssa toki elä, kyllä he ymmärtäisivät kumia käyttää, jos toisissa kävisivät. ja olen kyllä testauttanut itseni useasti viime vuosien aikanaAlkuperäinen kirjoittaja Hei:Ap... Joo ja kohta sulla on kahen miehen tauditki... Viisasta,viisasta :headwall:
Tuokin on jotenkin väärin minusta, en osaa selittää. Ehkä se, että tilannetta ei voine muuttaa, jos jonkun mielestä homma ei toimi, ainoa vaihtoehto on lähteä. Se on se epäreilu asia minusta, jos ei haluakaan enää jakaa, voi vain lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:vaatiihan tämä valtavasti avoimuutta ja keskustelua tietysti, ja jokainen on aivan vapaa lähtemään niin halutessaan ja ellei koe oloaan onnelliseksi.
Ehdollistettu rakkaus, ota tai jätä.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tuokin on jotenkin väärin minusta, en osaa selittää. Ehkä se, että tilannetta ei voine muuttaa, jos jonkun mielestä homma ei toimi, ainoa vaihtoehto on lähteä. Se on se epäreilu asia minusta, jos ei haluakaan enää jakaa, voi vain lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:vaatiihan tämä valtavasti avoimuutta ja keskustelua tietysti, ja jokainen on aivan vapaa lähtemään niin halutessaan ja ellei koe oloaan onnelliseksi.
Niinpä joo, mutta pitääkö sille tasolle vajota.Alkuperäinen kirjoittaja Tänään Ilkeä:So?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos oikeasti välittäisit kummastakaan jättäisit toisen. Vaikutat tosi itsekkäältä.
Näinhän miehetkin ovat toimineet kautta aikojen ja toimii monesti vieläkin.
Aivan, tuota tarkoitin, kiitos Sirkka. =) Tiedostan, että ajatukseni ei ole ihan looginen, mutta silti.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehdollistettu rakkaus, ota tai jätä.
hyvin yksinkertaista ainakin, toimii siis hyvin miesten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tuokin on jotenkin väärin minusta, en osaa selittää. Ehkä se, että tilannetta ei voine muuttaa, jos jonkun mielestä homma ei toimi, ainoa vaihtoehto on lähteä. Se on se epäreilu asia minusta, jos ei haluakaan enää jakaa, voi vain lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:vaatiihan tämä valtavasti avoimuutta ja keskustelua tietysti, ja jokainen on aivan vapaa lähtemään niin halutessaan ja ellei koe oloaan onnelliseksi.
Minun pitää vaan tyytyä siihen, että pysty uskomaan. Mutta siinäpä se olikin sitten minun osaltani tämä keskustelu, en pysty siihen mitään enää antamaan, erittäin mielenkiintoinen aihe!!Alkuperäinen kirjoittaja pinja:hyvin yksinkertaista ainakin, toimii siis hyvin miesten kanssa.
voi voi, sinun menetyksesi. voin kertoa, että mielestäni olen valinnut taatusti laadukkaat miehetAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sanon ihan suoraa, että mä en tollasten pellejen kanssa edes haluais olla jotka nielee muijaltansa tollasta käytöstä. Oot onnistunut löytämään universumin nössöimmät miehet, mutta onhan sulla niitä kaksi. Määrä korvaa laadun.
Niinhän se menee "normaalissa" suhteessakin.. jos joku ei ole onnellinen, niin yleensä tulee ero. Jokainen on loppujenlopuksi vastuussa vain itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Tuokin on jotenkin väärin minusta, en osaa selittää. Ehkä se, että tilannetta ei voine muuttaa, jos jonkun mielestä homma ei toimi, ainoa vaihtoehto on lähteä. Se on se epäreilu asia minusta, jos ei haluakaan enää jakaa, voi vain lähteä?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:vaatiihan tämä valtavasti avoimuutta ja keskustelua tietysti, ja jokainen on aivan vapaa lähtemään niin halutessaan ja ellei koe oloaan onnelliseksi.