Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:voi, ootko sitten koittanu naista, jos miehet on noin kamalia?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:se on vaan kiinni siitä valinnasta ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
molemmat halusimme lapsen ja meille tämä sopii, ehkei kaikille, mutta meille...Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:Oliko toi viimenen lapsi suunniteltu, siis toinen mies halusi lapsen vai halusitko sä nimenomaan sen miehen kanssa lapsen, etkä sun jo olemassaolevien lasten isän kanssa? Miten tää tilanne on saanut alkunsa?
Kuulostaa minun korviini ihan ok tilanteelta.
noh. suosittelisin muitakin kokeilemaan tätä, ainakin heitä joilla on laiskoja sohvaperunamiehiä. terve kilpailuhenki saa niistä yllättävän hyviäkin puolia esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Sorry, en vaan tiedä itskenkö vai nauranko..
kenties sinussa on ongelma, ellet kykene parisuhteeseen lainkaan mutta eipähän se pakollista olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:voi, ootko sitten koittanu naista, jos miehet on noin kamalia?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:se on vaan kiinni siitä valinnasta ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
Hei, ei se sit ole tasa-arvoa..Alkuperäinen kirjoittaja pinja:heh, en minä niitä ylläpidäAlkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Tässä tulee mieleen entisajan haaremit joita miehet pitivät.
Nyt on tullut sillekin saralle tasa-arvo. Naisten haaremi.
Toivottavasti sulla on rahaa ylläpitää kahta miestä?
siis minä elätän ihan itse lapseni, vaikkakin toinen mies maksaa heistä kyllä elatusmaksuja. en minä heiltä rahaa lypsä, mutten suinkaan elätä heitä myöskään.Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Hei, ei se sit ole tasa-arvoa..Alkuperäinen kirjoittaja pinja:heh, en minä niitä ylläpidäAlkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Tässä tulee mieleen entisajan haaremit joita miehet pitivät.
Nyt on tullut sillekin saralle tasa-arvo. Naisten haaremi.
Toivottavasti sulla on rahaa ylläpitää kahta miestä?
Jos pitää kahta miestä, niinkuin ennen miehet kahta vaimoa niin miehellä piti olla varaa ylläpitää naiset lapsineen. Eihän tuo sit ole oikein, jos sulla kaksi miestä joilta sinä lypsät rahaa, toisinsanoen he elättävät sinut ja lapsesi. Se on epistä, heh
Minäkin haluan kaksi elättäjää itselleni....
Joo tottahan se on mun vika jos mies on paska.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:kenties sinussa on ongelma, ellet kykene parisuhteeseen lainkaan mutta eipähän se pakollista olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:voi, ootko sitten koittanu naista, jos miehet on noin kamalia?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:se on vaan kiinni siitä valinnasta ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain?
kenties sinussa on ongelma, ellet kykene parisuhteeseen lainkaan mutta eipähän se pakollista olekaan.Pakko vastata, vaikken tässä viestikeskustelussa olllutkaan, että kellähän se ongelma on?? :kieh:
sun mielestä sekä miehet että naiset on paskoja, koska suhteet kumpaankaan ei onnistu? eli kaikki on paskoja? oletko sinäkin täten paska myös, vai oletko ainut, kuka ei ole paska?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo tottahan se on mun vika jos mies on paska.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:kenties sinussa on ongelma, ellet kykene parisuhteeseen lainkaan mutta eipähän se pakollista olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:voi, ootko sitten koittanu naista, jos miehet on noin kamalia?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei mua ainakaan kukaan ole pakottanut seurustelemaan, ihan itte olen miehet valinnut. En todellakaan jaksaisi kattella kahta miestä, kun jaksa yhtäkään.Alkuperäinen kirjoittaja pinja:se on vaan kiinni siitä valinnasta ei kantsi paskoja ottaa. minä oon aina saanut valita kenet haluan, joten olen siinä mielessä onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei helvata jos pitäisi kahta miestä kestää, yhdessäkin on liikaa. Parempi on kun ei ole miestä ollenkaan.
Pakko vastata, vaikken tässä viestikeskustelussa olllutkaan, että kellähän se ongelma on?? :kieh: [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:kenties sinussa on ongelma, ellet kykene parisuhteeseen lainkaan mutta eipähän se pakollista olekaan.Niin, että samat parisuhdeongelmat eri paketissa vain?
siis kyllä ne miehet on ihan vapaita lähtemään tästä koska haluavat, en minä niitä pakota mihinkään!!Alkuperäinen kirjoittaja jaah:No ei mun mielestä kyllä tosiaankaan ole ok tilanne. Tämä on sinun halusi ja päätöksesi, ei miesten...
Hejastuu ihan takuulla lapsiin!!! Ne niin herkkiä reagoimaan kaikkeen.... Miehillä paha olla, sen lapset vaistoaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pinja:joka toinen päivä kuulemma riittää kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toi niinku tarkottaa, et ne saa esim. seksiä puolet vähemmän ku sä. Ellet säki oo niille se toinen.
mikä naurattaa? ei kaikki miehet kai tarvitse joka päiväAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja pinja:joka toinen päivä kuulemma riittää kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toi niinku tarkottaa, et ne saa esim. seksiä puolet vähemmän ku sä. Ellet säki oo niille se toinen.
Peesi tähän, ihan sama mitä aikuiset puuhaa, jos ei satuta ketään... Mutta lapsia pitää edes yrittää suojella, eikä käyttäytyä aina niin pirun itsekkäästi.Alkuperäinen kirjoittaja jaah:No ei mun mielestä kyllä tosiaankaan ole ok tilanne. Tämä on sinun halusi ja päätöksesi, ei miesten...
Hejastuu ihan takuulla lapsiin!!! Ne niin herkkiä reagoimaan kaikkeen.... Miehillä paha olla, sen lapset vaistoaa.
ainakin tähän asti he ovat vain sanoneet, että heillä on 'tavallaan kaksi isää', ja molempia sanovat rakastavansa myös. en näe miksi he kärsisivät siitä, että heillä onkin kolme rakastavaa aikuista elämässään.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Peesi tähän, ihan sama mitä aikuiset puuhaa, jos ei satuta ketään... Mutta lapsia pitää edes yrittää suojella, eikä käyttäytyä aina niin pirun itsekkäästi.Alkuperäinen kirjoittaja jaah:No ei mun mielestä kyllä tosiaankaan ole ok tilanne. Tämä on sinun halusi ja päätöksesi, ei miesten...
Eli laitatko ne miehet kilpailemaan uroksina, kumpi saa jackpotin eli sinut?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:toinen on lasteni isä ja toinen tulevan lapseni isä. molemmat ovat mulle tärkeitä ja rakkaita, enkä haluaisi luopua kummastakaan. miehet eivät toki pidä ajatuksesta että heitä on kaksi, mutta eivät halua myöskään luopua minusta. joten saan pitää kaksi miestä. aika näyttää sitten, että karsiutuuko toinen pois matkasta.
tottakai! niinhän ne nyt tekevät, ja voin kertoa että se kilpailuhenki saa niistä parhaimmat puolet esiin joka asiassaAlkuperäinen kirjoittaja Meteoriitti:Eli laitatko ne miehet kilpailemaan uroksina, kumpi saa jackpotin eli sinut?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:toinen on lasteni isä ja toinen tulevan lapseni isä. molemmat ovat mulle tärkeitä ja rakkaita, enkä haluaisi luopua kummastakaan. miehet eivät toki pidä ajatuksesta että heitä on kaksi, mutta eivät halua myöskään luopua minusta. joten saan pitää kaksi miestä. aika näyttää sitten, että karsiutuuko toinen pois matkasta.
sitten hän lähtee matkoihinsa vaan. ei siinä sen ihmeempiä. niinhän se olisi muutenkin mennyt, mutta kun kumpikaan ei halunnut lähteä, niin siksi he ovat tässä mukana molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta jos lopulta käy niin, että kumpikin mies kyllästyy tilanteeseen eikä suostu enää toiseksi mieheksi?
Mutta kauanko ne jaksaa sitä? Jos niistä tuleekin katkeria ja ne luopuu koko leikistä?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:tottakai! niinhän ne nyt tekevät, ja voin kertoa että se kilpailuhenki saa niistä parhaimmat puolet esiin joka asiassaAlkuperäinen kirjoittaja Meteoriitti:Eli laitatko ne miehet kilpailemaan uroksina, kumpi saa jackpotin eli sinut?Alkuperäinen kirjoittaja pinja:toinen on lasteni isä ja toinen tulevan lapseni isä. molemmat ovat mulle tärkeitä ja rakkaita, enkä haluaisi luopua kummastakaan. miehet eivät toki pidä ajatuksesta että heitä on kaksi, mutta eivät halua myöskään luopua minusta. joten saan pitää kaksi miestä. aika näyttää sitten, että karsiutuuko toinen pois matkasta.
no, tiedänpähän vain siis lähes 100% varmuudella. kuten miehetkin.Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:Mistä sä sit tiedät kumpi on tulevan lapsen isä???