mulla on kaksi miestä

• Viestiketjun aloittaja pinja
  • Ensimmäinen viesti
Jore
Olen samaa mieltä kuin Mona ja Satu. Miehenä en koskisi pitkällä tikullakaan naiseen joka makaa kahden miehen kanssa. Selvää itsearvostuksen ja -kunnioituksen puutetta. Oikeasti tarvitsisit terapiaa - olet selvästi täysin hukassa itseltäsi. Ja sitten vielä teet lapsia kärsimään sekopäisyydestäsi. Ajattele heitä ja hakeudu hoitoon!

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja Jore:
Olen samaa mieltä kuin Mona ja Satu. Miehenä en koskisi pitkällä tikullakaan naiseen joka makaa kahden miehen kanssa. Selvää itsearvostuksen ja -kunnioituksen puutetta. Oikeasti tarvitsisit terapiaa - olet selvästi täysin hukassa itseltäsi. Ja sitten vielä teet lapsia kärsimään sekopäisyydestäsi. Ajattele heitä ja hakeudu hoitoon!
kateus, armas kateus ;) vai oletko vanhoilliskristillinen? arvostan itseni hyvinkin korkealle, joten diagnoosisi meni nyt hieman metsään ;)

pinja
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Missä "miesten" pallit? Normaali omistuhalu, anyone?
Entäs jos tämä nainen sattuu olemaan tavoiteltavampi kuin ne tavalliset naiset jotka tyytyvät yhteen miehen ja suostuvat omistettavaksi? Naisen jakaminen vaatii taas tietynlaista pallikaliiperia (itseluottamusta).
en tiedä, mutta kukaan ei ole koskaan sanonut minulle ei, miehistä siis - juuri mihinkään. että on mussa ehkä jotain sitten :) tiedä häntä. ja pidän vielä riman ERITTÄIN korkealla, mitä miehiin tulee...

Mamahemuli
Alkuperäinen kirjoittaja pinja:
kateus, armas kateus ;) vai oletko vanhoilliskristillinen? arvostan itseni hyvinkin korkealle, joten diagnoosisi meni nyt hieman metsään ;)
Well... hyvä tietenkin, että arvostat. Kuitenkin; kun nyt nämä molemmat miehet asuvat omillaan ja elävät tahoillaan omaa elämäänsä ja siis kumpikin vaan pistäytyy siellä vuorotellen koinimassa, niin eikö se sulle itsellesi kerro jotain? Anteeksi vaan, mut mulle tulee mieleen et sä taidat olla vähän helposti kusetettavaa laatua? Kyllähän toki miehille tuo teidän 'järjestely' käy vallan mainiosti. Pesää tulee ilman mitään vastuuta parisuhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jore:
Miksi vedetään aina kateus mukaan jos ei ole samaa mieltä? Mun mielestä tuo sun touhusi on moraalitonta ja typerää. En ole kateellinen sellaisesta mitä en itte koskaan haluaisi.

vie vaan
Ihan hyvä että viet pois "markkinoilta" kaksi selkärangatonta nahjusta, jotka eivät osaa tehdä päätöksiä ja sallivat mitä vaan. Pidä hyvänäsi, ole onnellinen... mutta jättäisit sikiämättä niiden kanssa, sun ja niiden geeneistä voi tulla vain sekä selkärangattomia että moraalittomia, vähemmän kuin nollafiksuja jälkeläisiä...

Yhteistyössä