Mulla meni ilta pilalle :( *nyyh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
mun aromisuola on hukassa. tai loppunut. mitään muistikuvaa ei oo et se olis loppunu. eli pakko olla hukassa.

ja nyt mä en saa paahdetun ruisleivän päälle sitä :'( :'( :'( :/

*muoks* NY ON :D:D

ruikkari paahtimeen, sit tomaatin siivuja päälle, ne maustetaan yrttisuolalla. Sitte juustosiivuja ja niitte päälle pizzamaustetta. Lopuks koko komeus mikroon hetkeks. On niin hyväääääääää!!!!!

Jos jää vähän kuivia käppänöitä ruisleivän loppuja niin siihen kun hieroo valkosipulia (tuore kynsi vaan halki ja siihen hieroo päälle) ja ripottelee tavallista suolaa vähän vielä, niin ah :p

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
aromisuola, grillausmauste, rasnkismauste yms on täyttä myrkkyä, thyi!
Paitsi jos esim aromisuola on sitä luomumallia missä ei ole niitä lisäaineita ja aromivahventeita, meillä on sellasta ( vai olikohan yrttisuola)
=)

saan kärsiä pari päivää jos nuiota yllämainittuja syön. elämä helpotti vessassa istumisen osaltu ku hoksasin jättää nuo mausteet pois :D "luomuversio" kuulostaa hyvältä... hmm oiskohan sitä näillä korkeus asteilla kaupoissa?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Yrttisuola on ziljoona kertaa maukkaampaa. :p

herbamaree mä käytän joka paikkaan mut ruisleipä ilman aromisuolaa :x

Mie sain aromisuolasta yliannostuksen jo kersana. Tuli ihan hirveän paha olo ja päätä särki, en ole sen jälkeen pystynyt sitä suoraan ruokaan laittamaan.

Yhteistyössä