Voihan joululahja..*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Tää on niin turha, mutta mun oo tää pakko jupista johkiin :ashamed:
Mies on taas jauhanu viimisen kuukauden et tarttis mennä jouluostoksille jne jne...
No nyt se sit eilen sano et, kuule kaikki tohvelit on loppunu...et en sit vissiin osta sulle joululahjaa :kieh: ja vaimolle EI sit varmaan saa ostaa kuin tohveleita :headwall:
Niin ja jatko vielä et sellasen hianon mp3-soittimen olisin ostanu, mut se on kauheen kallis |O
Mä tiedän että joulu ei oo vaan lahjoja, mutta mä ite tykkään antaa ja saada niitä :snotty: Ja varsikin tuolta mieheltä... vaikka kai tähän olis pitäny jo tottua |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
:( No mä en ole ostanu miehelle vielä mitään haen sille arpa paketin,kun ei sekään osta mulle..

No kyllä olen sille ostanu |O ja se tasan sen tietää :kieh:

Törkeetä kiusata tuolleen |O Mutta toisaalta jos se sua tarkotuksella huudattaa nuista tohveleista ja oiski ostanu sit jotain oikeen ihanaa :D

:( No mä en ole ostanu miehelle vielä mitään haen sille arpa paketin,kun ei sekään osta mulle..

Usuta kauppaan vaan, kysyköön myyjiltä neuvoa, jos ei itse keksi. ne miehet.........................

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:

Usuta kauppaan vaan, kysyköön myyjiltä neuvoa, jos ei itse keksi. ne miehet.........................

Eipä taida herralla enää rahaa löytyä ku otti alkoa kaks päivää.. :(

Törkeetä kiusata tuolleen |O Mutta toisaalta jos se sua tarkotuksella huudattaa nuista tohveleista ja oiski ostanu sit jotain oikeen ihanaa :D

Ei varmaan oo... Mua muutenkin ottaa päähän et kaikilla tutuilla ja sukulaisilla on joku prkl pakottava tarve kertoo kaikki lahjat etukäteen vaikka kaikki tietää että mä rakastan yllätyksiä |O Niin ja siis mieskin kertoo aina, jos on jotain sattunut ostaan..
Hääpäivään ennen sanoin et kun ollaan vähän pa. et osta mulle vaikka kanervia tms pihalle..sanoin sen ainakin kk etukäteen et olisin hiukan ehtiny vaikka unohtaan...ja ei, sehän jankkas niistä prkl kanervist sen koko kuukauden :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:

Eipä taida herralla enää rahaa löytyä ku otti alkoa kaks päivää.. :(

:hug: Tuolla on rahaa vielä, mutta olkoon :kieh:

Miehet on niin erilaisia. Mut voihan oikeasti olla, että se huijaa sua? Vaikka itsehän sä parhaiten miehes tiedät.

Pakko viel kehuu omaa :D ollaan sovittu et 1 lahja ostetaan toisillemme. Mies sit kysyi aamulla, ennen ku lähti kaupungille mun lahjaa etsimään, et onhan seki yks lahja jos kaikki on samassa paketissa :D (itseasiassa tein itse myös niin, että paketoin kaks juttua samaan pakettiin...)

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Miehet on niin erilaisia. Mut voihan oikeasti olla, että se huijaa sua? Vaikka itsehän sä parhaiten miehes tiedät.

Pakko viel kehuu omaa :D ollaan sovittu et 1 lahja ostetaan toisillemme. Mies sit kysyi aamulla, ennen ku lähti kaupungille mun lahjaa etsimään, et onhan seki yks lahja jos kaikki on samassa paketissa :D (itseasiassa tein itse myös niin, että paketoin kaks juttua samaan pakettiin...)

Voihan se olla..mut äärettömän epätodennäköistä :xmas:

Eipä mun mieskään lahjaa ilman vinkkiä ostanut... Aattelin, että on jo ostanut, kun ei kysele mitään ja ois kiva joskus saada yllätyslahja... Mut torstaina alkoi sit kyseleen, että jos lahjan haluat, niin nyt ois hyvä hetki toiveelle.. :D No, minä otin Sokoksen kuvaston esille ja aloin esittää toiveita... saas nähdä, mitä sai ostettua,kun sen verran paljasti, että toiveista oli jo tosi moni loppuunmyyty. :xmas:

Yhteistyössä