Mulla menee järki kun mies on aina töissä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tällaist jassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse kurkkaat kansalaisopiston tms kurssit ja ilmoittaudut sinne, vaikka siinä menee yksi perheilta ns hukkaan niin saat sieltä niitä ystäviä ettei ne 5 arkipäivää tunnu niin tylsiltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän mun pitäisi olla 4 seinän sisällä mutta kaikki tuntuu niin ylivoimaiselta. Uloslähteminen, sieltä tulo, siivoaminen yms.

Tuntuu siltä, että ongelma olisi jokin muu kuin miehen 9 h työpäivät. Voisitko olla masentunut?
:(

Alkuperäinen kirjoittaja ei tällaist jassa:
Se tekee joka päivä sellasta 9h päivää ja mun mielestä se ei ole oikein perheelle. Pari tuntia vain jää perheelle ja mulle aikaa enää. Mä en jaksa tätä rääkkiä. Olen sille puhunut mutta aina vain jatkuu vaikka lupaa.

No, lohdutan vähän sua pyydän hetken miettimään millaista olisi kun mies olisi n. 16h joka päivä töissä? Ja aika minkä kotona käväisis, olisi sekin aika nukkumista?
Tai vielä pahempaa, mies olisi viikon kerrallaan poissa ilman mitään lomia? Viikosta toiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä tekee 18-20h ja olen tottunut.Viikonloput on vapaalla.Se on asenne kysymys.Olen ottanut sillä kannalla että saan siivota ym rauhassa,kun ukko on pois.

Miten sun miehesi jaksaa?

Sitä saa ihmetellä.Nukkuu autossa jos väsyttää.Koti asioiden täytyy olla kunnossa ja ruoka ym huollon täytyy pelata.Viikonloppuna mies saa nukkua pitkään kumpanakin päiväna ja sitten vietetään koko porukalla aikaa.Mutta kyllä se välillä pelottaa että kuinka kauan se jaksaa tuota tahtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
ja niin paljon saa keksiä lasten kaa,mulle käy päinvastoin jos mies olisi ihan kokoajan kotona mulla menisi hermoja,vaikka kuinka rakas se olis,mutta en tiedä parempi aina niin

Sama täällä :ashamed: Lomakin on ihan kiva kun se loppuu aikanaan.

Mun mies lähtee aamulla klo 7 ja on kotona illalla siinä 17-18. 100km on työmatka per suunta, niin niihin menee jo yhteensä se 2,5h :( Ei kyllä itsekään tykkää kun jää aikaa niin vähän perheelle :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Mulla on 6kk, ja 2.5 vuotiaat lapset ja toi uhmaikäinen se on villiäkin villimpi tapaus etten mä niiden kanssa vihdi lähtee minnekään kaupoille yms. Ja ei mulla ole täälä ystävää kun vasta muutettu.

höpö höpö liikkeelle vaan =)

mulla on kans lapsia tommosia että pää menee sekaisin kun lähen heijän kaa jonnekin,mutta ainakin olen loppujen loppuksi niin väsynyt ettei mikään oma mies kiinosta

Kyllä mua vähän surettaa työorientoitunut yhteiskunta.. Mutta tämmöstähän tää on.:ashamed:

Meilläkin mies tekee välillä pitkääkin päivää ja sen jälkeen haluaa olla rauhassa itsekseen ja härväillä juttujansa. Kyllähän sitä tuntuu, että välillä itselle ei jää yhtään aikaa, mutta ymmärrän kyllä sen rentoutumisen tarpeenkin.

voi ei sua ap. ny vaan koita piristyä ja muuttaa asennettasi. ota asenne että onneksi on töitä ja ahkera mies, ei sohvalla makaava laiska juoppo :)

mulla on täällä 4 muksua ja mies on töissä usein 7-19. ja olen onnellinen siitä koska se mahdollistaa mun kotona olon vielä, ei tarvitse aloittaa hoitorumbaa

tekemistä keksitte kyllä varmasti

Mene töihin niin saat omaa aikaa? En minäkään jaksais olla lasten kans kotona päivät pitkät jos mies tekis noin pitkää päivää ja aika monen mies tuntuu tekevän. Arjen pyöritys ei pitäisi olla pelkästään naisen harteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Kyllä mua vähän surettaa työorientoitunut yhteiskunta.. Mutta tämmöstähän tää on.:ashamed:
Mitenkähän yhteiskunta mahtaisi pyöriä, jos kaikki makaisivat kotona viihdyttämässä tylsistynyttä puolisoaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Mulla on 6kk, ja 2.5 vuotiaat lapset ja toi uhmaikäinen se on villiäkin villimpi tapaus etten mä niiden kanssa vihdi lähtee minnekään kaupoille yms. Ja ei mulla ole täälä ystävää kun vasta muutettu.

höpö höpö liikkeelle vaan =)

mulla on kans lapsia tommosia että pää menee sekaisin kun lähen heijän kaa jonnekin,mutta ainakin olen loppujen loppuksi niin väsynyt ettei mikään oma mies kiinosta

mullapa on kolme ja pystyn täysissä järjissä käymään kaupassa :D :D
mun keskimmäinen rakastaa shoppailua ja vaatekauppoja ja ikää 3 :whistle:

Meillä isäntä lähtee aamuisin 7 pintaan ja tulee illalla 19 maissa.
Joka päivä on töissä mut vkl tekee vähän lyhkäsempää päivää.
Siihen vaan on tottunu.Sen kerran ku on kotona koko päivän ni tuntuu omituiselta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mun mies lähtee aamulla klo 7 ja on kotona illalla siinä 17-18. 100km on työmatka per suunta, niin niihin menee jo yhteensä se 2,5h :( Ei kyllä itsekään tykkää kun jää aikaa niin vähän perheelle :(

Sun miehellä on vielä pidempi työmatka kun mun miehellä, hällä se on 80 kilsaa..mut minkäs teet kun lähempää ei töitä löydy

meillä mies tekee noin 16-20h työ päiviä, ja meillä on neljä alle koulu ikäistä ja viides haaveissa =) se on ihanaa kun saa olla kotona ja tehdä ihan mitä haluaa tottakai välillä tulee hetkiä jolloin tarvii toista aikuista.... mutta mies saa tarvittaessa sovittua vapaatakin.

Siinä se taas on...Lisää lapsia ja mies tekee järkyttäviä työpäiviä että nainen saa olla kotona. Niin, miehellä ei tee muuten mitään kun se vaan tuo rahaa taloon...Missä on miehen oikeudet? Luulis että mies haluaisi olla lasten kanssa joskus!

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
meillä mies tekee noin 16-20h työ päiviä, ja meillä on neljä alle koulu ikäistä ja viides haaveissa =) se on ihanaa kun saa olla kotona ja tehdä ihan mitä haluaa tottakai välillä tulee hetkiä jolloin tarvii toista aikuista.... mutta mies saa tarvittaessa sovittua vapaatakin.

Siinä se taas on...Lisää lapsia ja mies tekee järkyttäviä työpäiviä että nainen saa olla kotona. Niin, miehellä ei tee muuten mitään kun se vaan tuo rahaa taloon...Missä on miehen oikeudet? Luulis että mies haluaisi olla lasten kanssa joskus!

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ei tällaist jassa:
Se tekee joka päivä sellasta 9h päivää ja mun mielestä se ei ole oikein perheelle. Pari tuntia vain jää perheelle ja mulle aikaa enää. Mä en jaksa tätä rääkkiä. Olen sille puhunut mutta aina vain jatkuu vaikka lupaa.

Vai että 9 h on rääkkiä. No mitäs se on, että mun mies on päivät ostettuna työntekijänä eräässä firmassa, ja illat tekee oman yrityksensä juttuja kunnes menee nukkumaan.

meillä mies oli melkeen 5vuotta pois kotoa ma-pe kunnes nyt kakkosen synnyttyä jäi isyyslomalle ja sitä lomaa on nyt kestänyt yli 2kk. ei halua lähteä takas töihin enää kun nähnyt miten kivaa voi olla kotonakin :D
no kyllä tää talous kohta romahtaa ja pakko lähtee leipää tienaamaan

no miten mä saisin sen tuntumaan elämältä? Miten te vietätte elämää mielekkäästi pienten lasten ksanssa kun miehenne on töissä?

no mun mies on tälläkin hetkellä työmatkalla. voi olla että kohta lähtee ulkomaille vuodeksi.
olen autoton,kolmen pienen lapsen äiti ja silti tämä kyllä ihan elämältä tuntuu =) käyn töissä,harrastan paljon,nautin elämästä vaikkei se mies ole joka päivä kotona klo 16.

Yhteistyössä