A
ap
Vieras
Eihän mun pitäisi olla 4 seinän sisällä mutta kaikki tuntuu niin ylivoimaiselta. Uloslähteminen, sieltä tulo, siivoaminen yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän mun pitäisi olla 4 seinän sisällä mutta kaikki tuntuu niin ylivoimaiselta. Uloslähteminen, sieltä tulo, siivoaminen yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tällaist jassa:Se tekee joka päivä sellasta 9h päivää ja mun mielestä se ei ole oikein perheelle. Pari tuntia vain jää perheelle ja mulle aikaa enää. Mä en jaksa tätä rääkkiä. Olen sille puhunut mutta aina vain jatkuu vaikka lupaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän mun pitäisi olla 4 seinän sisällä mutta kaikki tuntuu niin ylivoimaiselta. Uloslähteminen, sieltä tulo, siivoaminen yms.
Tuntuu siltä, että ongelma olisi jokin muu kuin miehen 9 h työpäivät. Voisitko olla masentunut?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä tekee 18-20h ja olen tottunut.Viikonloput on vapaalla.Se on asenne kysymys.Olen ottanut sillä kannalla että saan siivota ym rauhassa,kun ukko on pois.
Miten sun miehesi jaksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja niin paljon saa keksiä lasten kaa,mulle käy päinvastoin jos mies olisi ihan kokoajan kotona mulla menisi hermoja,vaikka kuinka rakas se olis,mutta en tiedä parempi aina niin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on 6kk, ja 2.5 vuotiaat lapset ja toi uhmaikäinen se on villiäkin villimpi tapaus etten mä niiden kanssa vihdi lähtee minnekään kaupoille yms. Ja ei mulla ole täälä ystävää kun vasta muutettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:ja niin paljon saa keksiä lasten kaa,mulle käy päinvastoin jos mies olisi ihan kokoajan kotona mulla menisi hermoja,vaikka kuinka rakas se olis,mutta en tiedä parempi aina niin
Sama täällä :ashamed: Lomakin on ihan kiva kun se loppuu aikanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on 6kk, ja 2.5 vuotiaat lapset ja toi uhmaikäinen se on villiäkin villimpi tapaus etten mä niiden kanssa vihdi lähtee minnekään kaupoille yms. Ja ei mulla ole täälä ystävää kun vasta muutettu.
höpö höpö liikkeelle vaan =)
Mitenkähän yhteiskunta mahtaisi pyöriä, jos kaikki makaisivat kotona viihdyttämässä tylsistynyttä puolisoaan?Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Kyllä mua vähän surettaa työorientoitunut yhteiskunta.. Mutta tämmöstähän tää on.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on 6kk, ja 2.5 vuotiaat lapset ja toi uhmaikäinen se on villiäkin villimpi tapaus etten mä niiden kanssa vihdi lähtee minnekään kaupoille yms. Ja ei mulla ole täälä ystävää kun vasta muutettu.
höpö höpö liikkeelle vaan =)
mulla on kans lapsia tommosia että pää menee sekaisin kun lähen heijän kaa jonnekin,mutta ainakin olen loppujen loppuksi niin väsynyt ettei mikään oma mies kiinosta
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Mun mies lähtee aamulla klo 7 ja on kotona illalla siinä 17-18. 100km on työmatka per suunta, niin niihin menee jo yhteensä se 2,5hEi kyllä itsekään tykkää kun jää aikaa niin vähän perheelle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä mies tekee noin 16-20h työ päiviä, ja meillä on neljä alle koulu ikäistä ja viides haaveissa =) se on ihanaa kun saa olla kotona ja tehdä ihan mitä haluaa tottakai välillä tulee hetkiä jolloin tarvii toista aikuista.... mutta mies saa tarvittaessa sovittua vapaatakin.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä mies tekee noin 16-20h työ päiviä, ja meillä on neljä alle koulu ikäistä ja viides haaveissa =) se on ihanaa kun saa olla kotona ja tehdä ihan mitä haluaa tottakai välillä tulee hetkiä jolloin tarvii toista aikuista.... mutta mies saa tarvittaessa sovittua vapaatakin.
Siinä se taas on...Lisää lapsia ja mies tekee järkyttäviä työpäiviä että nainen saa olla kotona. Niin, miehellä ei tee muuten mitään kun se vaan tuo rahaa taloon...Missä on miehen oikeudet? Luulis että mies haluaisi olla lasten kanssa joskus!
Alkuperäinen kirjoittaja ei tällaist jassa:Se tekee joka päivä sellasta 9h päivää ja mun mielestä se ei ole oikein perheelle. Pari tuntia vain jää perheelle ja mulle aikaa enää. Mä en jaksa tätä rääkkiä. Olen sille puhunut mutta aina vain jatkuu vaikka lupaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no miten mä saisin sen tuntumaan elämältä? Miten te vietätte elämää mielekkäästi pienten lasten ksanssa kun miehenne on töissä?