mies on AINA töissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Meille on kehittynyt ongelma..tai itse asiassa mulle koska mies ei näe sitä.
Meillä vuoden ikäinen lapsi jota hoidan kotona,mies tkee kahta työtä.Ainoa vapaa ilta (siis ilta jolloin ei tee 2.työtä) on kerran viikossa,yleensä keskellä viikkoa.On aina niin väsynyt ettei jaksa lähteä minnekkään,tämän ymmärrän hyvin mutta olisi joksu kiva tehdä jotain yhdessä.

Olen miehelle yrittänyt puhua asiasa viimeksi tänään,syntyi hirveä taistelu siitä miten meille ei jää yhtään rahaa jne jos hän lopettaa sen toisen työn!minun laskuopin mukaan meillä ei pitäisi olla hätäpäivää kun ei ole mitääna suntolainoja jne.
pelkästään auto ja opintolainat joita niitäkään ei ole enää paljoa.

Tuntuu etten näe miestäni koskaan,illalla tulee töistä 21 aikaan ja lähtee aamuyöllä 4 aikoihin.

Hirveen kiva olla avoliitossa ihmisen kanssa jonka näkee suunnilleen kerran viikossa tai päivittäin sen aikaa kun käy vaihtamassa vaatteet
!
Ja viimesen korren katkasi se että miehen työkaveri,aika polveen potkastavan olonen tyttönen soitti miehelle eilen kun oli vapaa ilta ja kyseli koska tulee töihin ja jotain kiherteli siellä.Tiesi varsin hyvin että mies on joka ilta töissä,näkeehän sen työvuorolistasta joka on jokaisella kotona tai työpaikalla.

Jos mies tulee töiden välissä käymään kotona,saattaa hän lähteä toiseen työpaikkaan tuntia aijemmin kun pitäisi..tuntuu siis viihtyvän tän tytön kanssa siellä (tekevät nykyään samoja vuoroja,huomasin vaan työvuorolistasta katsoa)

ja kaiken huippu on se että kun rahaa pitäis olla "kuin roskaa" niin aina ne on loppu.Itse käyn kerran viikosa kaupassa ja mies tuo töistä illalla amitoa jos on tarvis.

kiitos kun sain purkautua,rupee tulemaan kohta jotain patoutumia!

voi ei...ihnottava tilanne...ja mulla tuli ekana mieleen, että miehelläs on toinen perhe jossain...anteeksi, ei varmaan ole, mutta jotain outoa tuossa kyllä minusta on. siis siinä, että rahaa pitäs olla vaan ei ole...

Tuo raha juttu hämää kyllä todella paljon!
Koskaan ei ole rahat onneksi kokonaan loppuneet,ja meillä yhteinen tili eikä siellä näy mitään isoja ostoja tai nostoja..kaikkea pientä.Ja huomasin että muutamalle ulosotto firmalle on mennyt parin-kolmen satasen edestä (mies maksanut ja pimittänyt mula näköjään)

jotenkin vaan ahdistaa kun olis kiva elää parisuhteessa jossa oltais yhdessä eikä niin että toinen viettää elämäänsä töissä :(

nyt ollaan juteltu..ensiviikolla miehellä on 3 vapaailtaa.
Ymmärsi loppujenlopuksi pointtini ja oli itsekkin sitä mieltä että pikkuhiljaa väsyy.
Nyt vasta tajusin yhden asian,mun appiukko on ihan samanlainen.Tekee siis kahta työtä ja käy kotona vaan nukkumassa.Ettei olis mies ottanut isästään mallia.
No,jokatapauksessa asiat selvis anakin jollakin tapaa :)

:|
Ikävä tilanne kaiken kaikkiaan.

...ja minä kun kehtaan valittaa, kun mies tekee pitkää päivää ja saattaa käydä kerran viikossa treeneissä :ashamed:
Onneksi mun miehellä ei kuitenkaan ole naispuolisia työkavereita, niin ei tartte niitä asioita miettiä..

muoks. työkavereitahan tarkoitin, vaikka eipä tuolla kyllä ihan tavankaan kavereita ole naispuolisina =)

Yhteistyössä