missäköhän dude muuten piileskelee.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:hrahuu ja dude76 :heart:
mun mesessä ainakin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:missäköhän dude muuten piileskelee.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:hrahuu ja dude76 :heart:
Dudelle terkkujaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mun mesessä ainakin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:missäköhän dude muuten piileskelee.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:hrahuu ja dude76 :heart:
tälläkin hetkellä paikalla.
Muutama mies täällä kirjoittaa oikein fiksusti ja "normaalisti".Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä en oo kiinnostunut palstan miehistä.
Tai siis lähinnä siitä et kuka on mies, kuka nainen ja kuka ties mikä.
Kuka tahansa voi täällä väittää olevansa mitä tahansa.
Musta täällä "innostutaan" jotenkin naurettaviin keskusteluihin noiden miesten (?) kanssa joten en oo paljoo osallistunut.
Jos jollain täällä, miehellä tai naisella, on jotain kiinnostavaa tai muuten hauskaa juttua osallistun siihen kirjoittajan sukupuolesta riippumatta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muutama mies täällä kirjoittaa oikein fiksusti ja "normaalisti".Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä en oo kiinnostunut palstan miehistä.
Tai siis lähinnä siitä et kuka on mies, kuka nainen ja kuka ties mikä.
Kuka tahansa voi täällä väittää olevansa mitä tahansa.
Musta täällä "innostutaan" jotenkin naurettaviin keskusteluihin noiden miesten (?) kanssa joten en oo paljoo osallistunut.
Jos jollain täällä, miehellä tai naisella, on jotain kiinnostavaa tai muuten hauskaa juttua osallistun siihen kirjoittajan sukupuolesta riippumatta.
Dude......Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
sain huomautuksen poissaoloistani. :ashamed:
En minäkään juttuja muista mutta joissain ketjuissa "törmännyt".Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Paha mennä sanoo ku yhdenkään juttuja en muista. Sorry miehet :ashamed:
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Marko31 on aikas symppis..
Timppa välillä ärsyttävä, välillä tosi kivat jutut..?? Ota siis tosta selvää..
Proffa; meillä taitaa olla hiukka eri huumori.
Päätön. Otetaan ajan kans selkoo... Ok tyypiltä tuntuu..
Se on vissiin DudeAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eikös ollu vielä semmonen ku munaton mies???
dude oli yhdessä vaiheessa munatonAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eikös ollu vielä semmonen ku munaton mies???
no niin jooo... selkisAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:dude oli yhdessä vaiheessa munatonAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eikös ollu vielä semmonen ku munaton mies???