Mukavin Mitäs nyt-palstan miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Neito
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
prof. kaksimieli :heart:
Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:
mä olen jo, mut salasutinoihin lähtisin sun kaa millon vaan. ;)
Huuh... olen lähes sanaton ;) Passaa nuo salasutinat milloin vaan.. no ehkä ei ihan työaikana mutta muuten kyllä olen valmis vaikka matkustamaan turkuun sinun takia, ja se on paljon se!
mistä päin sä olet? sun pitäs tulla savon sydämeen asti että voitas sutinoida... :heart:
Aijai... tulee pikkasen matkaa täältä eteläisemmästä suomesta, oisko matkaa joku 400km kenties... mutta matkahan ei ole este, vaan tylsä hidaste ;) Ja nuo sydämmet lennättää minut suorastaan sinne... :heart:

g
Aijai... tulee pikkasen matkaa täältä eteläisemmästä suomesta, oisko matkaa joku 400km kenties... mutta matkahan ei ole este, vaan tylsä hidaste ;) Ja nuo sydämmet lennättää minut suorastaan sinne... :heart:
hyväähän kannattaa aina odottaa, mä venttailen täällä sydän pamppaillen millon tuut :heart: *pus*

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Juttujen (ja nikkien) perusteella olin kyllä luullut, että Mu stana ja kiltistituhma ei edes yritä esittää miehiä :eek:
:ashamed:
Jos totta puhutaan, niin en kyllä kovin montaa viestiä muista edes lukeneeni. Kiltistituhma vaan kuulostaa jotenkin sievältä :ashamed:

vieras
Jos totta puhutaan, niin en kyllä kovin montaa viestiä muista edes lukeneeni. Kiltistituhma vaan kuulostaa jotenkin sievältä :ashamed:
Mulle ihan outoja kiltistituhma,mies-Hki vai mikähän se oli ja AnttiTre vai kuinkahan se oli..

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Juttujen (ja nikkien) perusteella olin kyllä luullut, että Mu stana ja kiltistituhma ei edes yritä esittää miehiä :eek:
:ashamed:
Aika voimakas suhtautumisero sun kahden kommentin välillä.
:D

Mutta tässä tapauksessa se kyllä osoittaa aikas hyvää mielenlaatua :saint:

Yhteistyössä