Ihan tietämättömänä kyselen, että mitäs nämä rappuset mahtavat oikein merkata. Naisten jenkkakahvoista ja miesten pyykkilaudoista olen kuullut, mutta rappusista en.Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:proffesori kaksimieli on verbaalisesti lahjakas ja kukas se oli jolla on kivat rappuset?
no siinä kuvassa on alaston mies, sielä taustalla on ihan oikeat rappuset, sitä alastonta miestä tarkoitin...en muista nimimerkkiä..Alkuperäinen kirjoittaja Eläh nyt:Ihan tietämättömänä kyselen, että mitäs nämä rappuset mahtavat oikein merkata. Naisten jenkkakahvoista ja miesten pyykkilaudoista olen kuullut, mutta rappusista en.Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:proffesori kaksimieli on verbaalisesti lahjakas ja kukas se oli jolla on kivat rappuset?
Miehellä "kivat rappuset" , hmmm...
Karl Eri Raaja taitaapi olla hänAlkuperäinen kirjoittaja Gold digger:no siinä kuvassa on alaston mies, sielä taustalla on ihan oikeat rappuset, sitä alastonta miestä tarkoitin...en muista nimimerkkiä..Alkuperäinen kirjoittaja Eläh nyt:Ihan tietämättömänä kyselen, että mitäs nämä rappuset mahtavat oikein merkata. Naisten jenkkakahvoista ja miesten pyykkilaudoista olen kuullut, mutta rappusista en.Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:proffesori kaksimieli on verbaalisesti lahjakas ja kukas se oli jolla on kivat rappuset?
Miehellä "kivat rappuset" , hmmm...
Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Hyvä idisAlkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Oli se aikakin että miehetkin laitetaan mukavuus tms. järjestykseen. Nyt olis vielä tarvis Mr. Palsta kisalle.....
Mä en muuten ole tiennyt että Imperial on mies.
Kröhöm..Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:
mä olen jo, mut salasutinoihin lähtisin sun kaa millon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Hups... no en minä tosissani kai ollut... mutta en vain voi vastustaa kun joku kuiskaa nimeni sydämellä.. olen vain siitä ihan myyty Älä nyt hermostu, meen valmistamaan sulle iltapalan.. otatko taas kananmunan ravistettuna ja vissyveden 7,3 asteisena jääpalan kera?Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Kröhöm..Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:
Huuh... olen lähes sanaton Passaa nuo salasutinat milloin vaan.. no ehkä ei ihan työaikana mutta muuten kyllä olen valmis vaikka matkustamaan turkuun sinun takia, ja se on paljon se!Alkuperäinen kirjoittaja g:mä olen jo, mut salasutinoihin lähtisin sun kaa millon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Otan kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Hups... no en minä tosissani kai ollut... mutta en vain voi vastustaa kun joku kuiskaa nimeni sydämellä.. olen vain siitä ihan myyty Älä nyt hermostu, meen valmistamaan sulle iltapalan.. otatko taas kananmunan ravistettuna ja vissyveden 7,3 asteisena jääpalan kera?
mistä päin sä olet? sun pitäs tulla savon sydämeen asti että voitas sutinoida... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huuh... olen lähes sanaton Passaa nuo salasutinat milloin vaan.. no ehkä ei ihan työaikana mutta muuten kyllä olen valmis vaikka matkustamaan turkuun sinun takia, ja se on paljon se!Alkuperäinen kirjoittaja g:mä olen jo, mut salasutinoihin lähtisin sun kaa millon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
turkuun ihanko tänne asti uskaltaisit tulla?Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huuh... olen lähes sanaton Passaa nuo salasutinat milloin vaan.. no ehkä ei ihan työaikana mutta muuten kyllä olen valmis vaikka matkustamaan turkuun sinun takia, ja se on paljon se!Alkuperäinen kirjoittaja g:mä olen jo, mut salasutinoihin lähtisin sun kaa millon vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart: